Kollade igenom lite gamla filmer i går sen hittade jag filmen G. Vill bara rekommendera den här filmen till ni som inte har sett den kan jag säga att den är grymt bra! och ni som har redan kollat den ge gärna respons om vad ni tycker om filmen. Jag tycker Magnus uggla gör verkligen en stor del av filmen med sin tillgjorda gaya "röst" som är riktigt bra haha. Filmen ger mycket glädje,tårar, bra musik! för ni som gillar 80 tal musik.
Även om jag är för ung för att minnas när G gick på bio, så känns filmen som en kul nostalgitrip. Definitivt sevärd och underhållande. Ganska fånig, överdriven, onyanserad, pekoralisk, etc, men ändå med en viss charm. Den största nackdelen, som i många av Staffan Hilldebrandts filmer är de långa "musikvideosarna" som stör filmens tempo och är ganska tråkiga.
Även om jag är för ung för att minnas när G gick på bio, så känns filmen som en kul nostalgitrip. Definitivt sevärd och underhållande. Ganska fånig, överdriven, onyanserad, pekoralisk, etc, men ändå med en viss charm. Den största nackdelen, som i många av Staffan Hilldebrandts filmer är de långa "musikvideosarna" som stör filmens tempo och är ganska tråkiga.
Okej jag tycker att dom musikvideosarna gör en hel del i filmen som badscenen den är ju romantisk och så. Och när robban blir jagad av sudden och tänker efter själv att han måste sluta med haschet. Eva Dahlgren gör ju många låtar i filmen som är väldigt bra tycker jag men tack för din åsikt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!