Citat:
Ursprungligen postat av
Rastapunx
Bästa kombination om man är van.
Dåligt första gången.
Skarphet får du nog förklara men om du menar att man kan bli pigg klar och skärpt på hasch så stämmer det.
Grönt är samma som harts men mer koncentrerat men idag så är grönt ofta lika starkt eller starkare.
Är du på din "bekant" om dens bruk? Det kan ju va segt och trigga Skarphet kanske.
Så svårt att förklara tydligt i ord.
Jag uppfattar det som att personen brukar hasch för avslappning, typ efter jobb. Men blir inte trött eller "fysiskt avslappnad" av det - psykiskt kanske men det vet jag ju inte.
Med skarp menar jag vass. Vass i ton, vass i kommentarer. Typ inte så trevlig. (Fast nykter är det en mild och omtänksam person).
Nej inte på alls. Har endast sagt att jag inte vill att man röker inne hos mig och att jag inte vill ha - det borde ju vara okej.
Jag har nog landat lite i att ta avstånd, är liksom inte bekväm med en person som "slåss" i sömnen och ja, blir burdus mot mig. Haschet verkar också ta en så stor plats i livet hans.
Frågar för som sagt, detta känns annorlunda än vad jag mött innan men svårt att veta när man inte är insatt/intresserad.