2021-04-22, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghpx
Kanske en dum fråga men jag ställer den ändå eftersom jag är nyfiken och röker inte själv. Ifall någon som röker har precis köpt cb ute ifrån någon kran och skall transportera det hem, hur bär dem sig åt? Stoppar dem bara ned det i fickan för transport hem eller kör de upp hela herbariet i arslet för att undkomma farbror blå?
Kan naturligtvis inte svara för alla men jag brukar bara lägga det i fickan eller om jag är extra nojjig nån dag kan jag lägga det i kalsongerna med.
Citera
2021-04-24, 18:58
Medlem
Hur löser ni vanerökare en helg hos tillexempel familjen när det är olämpligt att ta med cb?

Jag snackar om sömnen. Går fan inte att sova när kroppen är van vid att somna bäng... Inte alltid man kan dricka sig trött på alkohol heller. Är det sömntablett som gäller..?
Citera
2021-04-26, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Hur löser ni vanerökare en helg hos tillexempel familjen när det är olämpligt att ta med cb?

Jag snackar om sömnen. Går fan inte att sova när kroppen är van vid att somna bäng... Inte alltid man kan dricka sig trött på alkohol heller. Är det sömntablett som gäller..?
Det går görbra att ta med sig lite edibles, ingen som ifrågesätter om man kastar i sig lite godis innan läggdags. Ta inte för mycket bara då vaknar du helt väck dagen efter. Alternativt kan man ju alltid smyga iväg och röka lite.
Citera
2021-04-26, 15:09
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Jag är vuxen och röker för att jag vill, inte för att jag måste.
Citera
2021-04-28, 05:22
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:

Vad är det som är olämpligt? Behöver du bli så bäng att du blir asocial?

För övrigt är det bra att lära sig sova nykter, det brukar ordna sig om man ätit bra och rör på sig tillräckligt.
Citera
2021-04-28, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Vad är det som är olämpligt? Behöver du bli så bäng att du blir asocial?

För övrigt är det bra att lära sig sova nykter, det brukar ordna sig om man ätit bra och rör på sig tillräckligt.

Jag vet inte. Min familj är inte de mest liberala och tampas med diverse missbruksproblem så hade kännt olämpligt att ta med rökat bara. Även om dom vet att jag röker så trivs jag inte bäng med familjen heller. Man besöker dom nån gång per år så det är inget jättestort problem. Får helt enkelt "värma upp" några dagar innan genom att röka mindre för känns dumt att ta sömntabletter för en sån idiotgrej.

Ville bara mest se folks reaktioner på hurvida dom har svårt att sova om dom är vana vid att röka, för mig är det ett problem varje gång jag åker bort men det händer ganska sällan som sagt. Träning kan säkert också hjälpa till med det ja.
Citera
2021-05-01, 09:02
Medlem
Citat:

Om du nu verkligen inte kan somna utan CB så skulle jag ta med en liten vaporizer typ xmax pro v2 och ta en ensam kvällspromenad.
Citera
2021-05-02, 19:45
Medlem
Första gången med cannabis

Hej,

Ska testa att röka lite cannabis med några vänner snart, för alla oss är det första gången. Därför undrar jag hur mycket vi ska röka och viktiga saker att tänka på för att inte snea. Och även vad jag ska förvänta mig, hur det känns och så vidare.
Citera
2021-05-02, 19:48
Medlem
HeadCreeps avatar
Ta nå små bitar och testa hur det känns. Om det är brunt från gatan är det ju risk att det är utspätt med RC.
Citera
2021-05-02, 19:56
Medlem
Qusimotos avatar
Beror helt på vad för typ av röka ni har, kan ju va riktigt bra röka eller skit röka.

Vet ni om det är bra röka ni har? om så är fallet ta 2-4 bloss och avvakta ett tag, ha gärna vatten i närheten då man blir torr i munnen.
Citera
2021-05-02, 19:57
Medlem
GeleZachas avatar
Svårt att snea på cannabis om man inte mår mycket psykiskt dåligt. Rök på bara och njut! Ni kommer skratta mycket kan jag säga haha. Tips: Käka surt godis (om ni gillar det) och kolla på någon rolig rulle! Förvänta er inte alltför mycket dock, blev besviken när jag rökte på och förväntade mig värsta LSD-ruset haha
Citera
2021-05-02, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Beror helt på vad för typ av röka ni har, kan ju va riktigt bra röka eller skit röka.

Vet ni om det är bra röka ni har? om så är fallet ta 2-4 bloss och avvakta ett tag, ha gärna vatten i närheten då man blir torr i munnen.

Vet inte vad det är för något men det var dyrt iallafall 150/g. Men är det verkligen så stor skillnad mellan olika? Alla är väl bara thc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in