Citat:
Ursprungligen postat av
arabansplitterny
Hur kändes det

?
Det var sådär faktiskt, har alltid velat prova hur det är.
Jag såg upplevelsen som uppdelad i 3 steg
Steg 1: Blev lite smått "lullig", började skratta åt det mesta osv. Började känna mig torr i munnen
Steg 2: Började bli riktigt yr så fort jag rörde huvudet, lite smått illamående samt nån form utav trötthet, blev typ slö. Började bli mycket mer torr i munnen och hade vid detta laget druckit 1L vatten.
Sen kom det värsta, det gjorde skitont i halsen att andas, typ som att jag käkat världens starkaste chili, så kunde inte andas normalt utan fick ta små korta andetag vilket faktsikt kändes hemkst. Hoppades vid det tillfället att ruset skulle försvinna så fort som möjligt. Därför började jag kolla på klockan, och märkte att tiden gick så sjukt långsamt, tio minuter i mitt huvud var en minut i verkligehen.
Jag o polaren satt i hans bil och lyssnade på musik vilket faktiskt var riktigt härligt, bortsett från det jag skrev innan då. Jag låg mest med huvudet mot rutan och lät tankarna snurra.
Steg 3: Jag var fortfarande hög och det hade gått ca 30 minuter sedan ruset kickade in, min polare kör hem mig och jag tänkte sätta mig och spela för att se hur det var när man var hög. Men först "skulle jag bara " lägga mig i sängen en liten stund, resulterade i att jag somnade och sov riktigt jävla gött. Har sömnproblem annars.
Dagen efter var jag ganska seg hela dagen, vet inte om det berodde på rökat eller något annat.
Har kommit fram till att detta inte riktigt var min grej, skulle ge det ett betyg på 4/10 pga de "hemska" upplevelserna jag hade. Utan dem hade jag givit ett betyg på 7.5/10!
Vi rökte alltså ungefär 2g hasch med lite rostat tobak i. Haschet skulle enligt min polare vara "väldigt starkt", jag har ingen aning men jag blev jävligt bäng iaf.
Ska testa grönt någon gång och se hur det är!
Mvh