2019-03-02, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oogieboogiebraj
Hur många öl bör man ta när man röker för att få den bästa effekten?
En starköl brukar räcka.
Citera
2019-03-08, 21:38
Medlem
hrwdtjs avatar
Vad finns det för sorter som enbart innehåller sativa?
Citera
2019-03-09, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrwdtj
Vad finns det för sorter som enbart innehåller sativa?
Här har du en lista på nästan alla sativasorter.
https://www.leafly.com/explore/category-sativa
Citera
2019-03-10, 19:31
Medlem
Magnituds avatar
Känner att min ryggsmärta förvärras när jag röker just hasch, eeeh så hasch kan förvärra inflammation?

Hittade detta!: ”The low THC dose did not affect pain scores. The THC dose was probably too low to be active.
The medium THC dose lowered pain scores, demonstrating the analgesic effects of cannabis.
The high THC dose significantly increased pain scores. What the fuck!?”

Se där ja!
Senast redigerad av Magnitud 2019-03-10 kl. 19:40.
Citera
2019-03-10, 21:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Känner att min ryggsmärta förvärras när jag röker just hasch, eeeh så hasch kan förvärra inflammation?

Hittade detta!: ”The low THC dose did not affect pain scores. The THC dose was probably too low to be active.
The medium THC dose lowered pain scores, demonstrating the analgesic effects of cannabis.
The high THC dose significantly increased pain scores. What the fuck!?”

Se där ja!

Om du verkligen behöver seriös hjälp för dina ryggsmärtor så vill jag rekommendera två strains.
Då måste du odla själv hemma.

Dagtid:
1a Painkiller XL cbd - ROYAL QUEEN SEEDS .Mycket Sativa dominant 75%. Perfekt dagtid
1b Royal Medic Samma företag. Mycket Sativa dominant. 75% Perfekt dagtid.
Båda gör dig pigg och alert dagtid utan ångest, och med mycket bra egenskaper mot värk och infektioner. Den första är riktigt bra vid värk.

Kvällstid:
Medical Mass cbd samma företag. 60% Indica 40% Sativa, Mycket effektiv medicin strain som lugnar ner en lite. Perfekt till kvällen.

Du behöver CBD även.
Det hjälper massor mot infektion och värk.
Alla tre jag nämnt innehåller mycket CBD.
Ingen kommer göra dig paranoid eller nervös eftersom dom innehåller extremt mycket CBD alla tre.

Den första kommer vara bäst dagtid utan tvekan.
Kombinera gärna med Medical Mass CBD till kvällen bara.

Det är verkligen värt odla sin medicin själv.
Enda sättet det kan bli bra för en
Citera
2019-03-11, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larry420
Om du verkligen behöver seriös hjälp för dina ryggsmärtor så vill jag rekommendera två strains.
Då måste du odla själv hemma.

Dagtid:
1a Painkiller XL cbd - ROYAL QUEEN SEEDS .Mycket Sativa dominant 75%. Perfekt dagtid
1b Royal Medic Samma företag. Mycket Sativa dominant. 75% Perfekt dagtid.
Båda gör dig pigg och alert dagtid utan ångest, och med mycket bra egenskaper mot värk och infektioner. Den första är riktigt bra vid värk.

Kvällstid:
Medical Mass cbd samma företag. 60% Indica 40% Sativa, Mycket effektiv medicin strain som lugnar ner en lite. Perfekt till kvällen.

Du behöver CBD även.
Det hjälper massor mot infektion och värk.
Alla tre jag nämnt innehåller mycket CBD.
Ingen kommer göra dig paranoid eller nervös eftersom dom innehåller extremt mycket CBD alla tre.

Den första kommer vara bäst dagtid utan tvekan.
Kombinera gärna med Medical Mass CBD till kvällen bara.

Det är verkligen värt odla sin medicin själv.
Enda sättet det kan bli bra för en
Är det inte helt underbart att man på ett enkelt sätt kan framställa medicin hemma. Att denna medicin kan användas för så jäkla massa olika problem är smått fantastiskt. Har stora magproblem som i mångt och mycket är relaterat till stress, cannabisen hjälper både min mage och mitt huvud som INGET annat! Hur faan kan detta vara olagligt fortfarande? En jävla travesti är vad det är!
Citera
2019-03-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N B Goode
Är det inte helt underbart att man på ett enkelt sätt kan framställa medicin hemma. Att denna medicin kan användas för så jäkla massa olika problem är smått fantastiskt. Har stora magproblem som i mångt och mycket är relaterat till stress, cannabisen hjälper både min mage och mitt huvud som INGET annat! Hur faan kan detta vara olagligt fortfarande? En jävla travesti är vad det är!
Instämmer! Cannabis är en fantastiskt medicin. Cannabis hjälper mig att fungera i vardagen trots mina fiktionshinder (ADHD, Aspergers och ångest/depression).
Citera
2019-03-12, 17:37
Medlem
Magnituds avatar
Kan jag framkalla en cannabis psykos om jag verkligen försöker?

Kan jag bli hög av munblåss?
Citera
2019-03-12, 18:24
Medlem
Citat:
Kan jag framkalla en cannabis psykos om jag verkligen försöker?

Kan jag bli hög av munblåss?
Psykos som psykos! Men det kan du nog framkalla, fast om du inte har anlag för att få det lätt kommer du nog få kämpa ordentligt 😂

Skall nog till en jäkla massa munblåss för att bli hög...
Citera
2019-03-12, 18:25
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N B Goode
Psykos som psykos! Men det kan du nog framkalla, fast om du inte har anlag för att få det lätt kommer du nog få kämpa ordentligt 😂

Skall nog till en jäkla massa munblåss för att bli hög...
Om jag tar stora munblåss och håller inne länge då?
Citera
2019-03-14, 21:15
Medlem
Magnituds avatar
Om man röker lite för mycke hur lång tid tar det att komma ner så man kan röka en skvätt?
Citera
2019-03-15, 08:53
Medlem
Citat:
Om man röker lite för mycke hur lång tid tar det att komma ner så man kan röka en skvätt?
Ruset brukar vara som starkast första timmen, men med lite alkohol i kroppen har jag märkt att det kan ta över 2h innan jag börjar känna att jag är påväg ned.

Ang munblåss... Rök ordentligt, klarar du inte att inhalera röken eller ångan kan du ju baka något på rökat istället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in