Citat:
Ursprungligen postat av
ThierryHenry14
Beställa online
- beställer ni hem? sett att vissa verkar köra med postbox och det innebär att ni hämtar ut på lokala postkontoret då eller? Känns som att polisen kan vänta där ett par månader in och bara gripa en. Får man det hem vet jag inte vad man ska skylla på dock??
- Hur fan betalar man ? Swish?
- hur ofta har ni blivit blåsta? googlar ni bara fram butiker nu när drogshoppen är stängd?
Inte rökt på ett par år nu men kanske vill röka lite i sommar igen. Bor i en förort så kanske kan knalla ner till tbanan och fråga nån av babbarna men min streetsmartness är på
nivå noll.

Jag har aldrig haft några problem med att beställa hem till min skrivna adress. Sannolikheten att polisen skulle plocka de är obefintlig, knappast nervös heller att de skulle kunna påvisa att jag köpt.
Det finns flertal tjänster där du kan köpa btc, kraken eller bitstamp är att rekommendera.
Btxc eller liknande skulle jag inte använda mig av.
Om du lägger ner lite tid så finns det specifika sidor på darknet där du kan köpa. Att köpa på open är inget jag skulle göra, hittills har jag inte blivit lurad en gång, alltid fått vad jag beställt.