2015-04-16, 19:32
Medlem
CheeseHDs avatar
Tänkte rulla en blunt, har dock inte tillräckligt med dödsknark, är det ok om man blandar ut det med tobak eller är det dödsstraff?
Citera
2015-04-16, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Tänkte rulla en blunt, har dock inte tillräckligt med dödsknark, är det ok om man blandar ut det med tobak eller är det dödsstraff?

I USA skulle du väl bli bränd levande om du ens hade tobak i närheten av ditt röka. Jag har rullat blunts med tobak i, jag har tom i ett nödfall rökt tobak och hash i en blunt när jag inte hade några papper. Ingen höjdare direkt men funkar.
Citera
2015-04-16, 19:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuddle
I USA skulle du väl bli bränd levande om du ens hade tobak i närheten av ditt röka. Jag har rullat blunts med tobak i, jag har tom i ett nödfall rökt tobak och hash i en blunt när jag inte hade några papper. Ingen höjdare direkt men funkar.
Näe, det blir man faktiskt inte. Nu talar jag inte av personlig erfarenhet men mina vänner i staterna som röker tobak smyger alltid ner lite och det är ingen som klagar.
Citera
2015-04-16, 21:52
Medlem
AcidGherkins avatar
Hur sönderdelar jag mitt weed när jag ska rulla? Är det bara att ta loss lite med fingrarna?
Citera
2015-04-16, 22:17
Medlem
zebrabodys avatar
Grönt eller brunt? Vad föredrar ni? (Någorlunda erfarenhet då gärna )
Motivera lite i alla fall !
Citera
2015-04-16, 22:49
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcidGherkin
Hur sönderdelar jag mitt weed när jag ska rulla? Är det bara att ta loss lite med fingrarna?
Med en grinder, det blir bäst då. Innan jag hade en sådan la jag gräset i ett shotglas och klippte det med sax.

Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Jag föredrar cannabis. THC, och övriga cannabinoider, är THC, och övriga cannabinoider. Så länge jag får den effekten jag eftersöker så spelar det ingen roll för mig. Kanske viss övervikt till weed då jag inte behöver blanda in tobak om jag inte vill men när det kommer till kritan så spelar det ingen roll.
Citera
2015-04-17, 14:26
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Med en grinder, det blir bäst då. Innan jag hade en sådan la jag gräset i ett shotglas och klippte det med sax.

Jag föredrar cannabis. THC, och övriga cannabinoider, är THC, och övriga cannabinoider. Så länge jag får den effekten jag eftersöker så spelar det ingen roll för mig. Kanske viss övervikt till weed då jag inte behöver blanda in tobak om jag inte vill men när det kommer till kritan så spelar det ingen roll.

aa okej Nää jag känner väll lite att ja helst inte vill behöva blanda in tobak. Vill helst undivka det.
Tack för svar!
Citera
2015-04-17, 16:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
aa okej Nää jag känner väll lite att ja helst inte vill behöva blanda in tobak. Vill helst undivka det.
Tack för svar!
Det går visserligen att röka hasch rent också. Jag körde med en pipa och en stormtändare, bara att elda och suga. Men jag tycker om att röka, då jag är gammal tobaksrökare, så det känns inte helt rätt.
Citera
2015-04-17, 17:00
Medlem
Gillar inte att vänta tills cannabiset ska landa i lådan och nu är det så att paketet som borde kommit igår/idag inte kommit så det ligger på posten över helgen... Behöver jag ens tänka på det eller är det bara standard paranojan
Citera
2015-04-18, 00:36
Medlem
Är det dåligt för weedet att ligga i en vakuum i en dator man använder? Har lagt vakuumpåsen i mitten av hårddiskburen men när man spelar lite tyngre spel tex gta går ju värmen upp i datorn. Jag kände precis på budsen och dom var mkt mjukare än innan. Hur länge håller en vakuumpackning utan att det kommer ut lukt?
Citera
2015-04-18, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nepun
Är det dåligt för weedet att ligga i en vakuum i en dator man använder? Har lagt vakuumpåsen i mitten av hårddiskburen men när man spelar lite tyngre spel tex gta går ju värmen upp i datorn. Jag kände precis på budsen och dom var mkt mjukare än innan. Hur länge håller en vakuumpackning utan att det kommer ut lukt?

Detta är inte bra, värmen kommer att torka ut din weed!
Citera
2015-04-18, 02:45
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcidGherkin

Det är 2015, skaffa en grinder.

Citat:

Grönt, men har inga problem med brunt.

Citat:
Ursprungligen postat av Sexgalningen
Gillar inte att vänta tills cannabiset ska landa i lådan och nu är det så att paketet som borde kommit igår/idag inte kommit så det ligger på posten över helgen... Behöver jag ens tänka på det eller är det bara standard paranojan

Inga dimmor, är det bra förpackat bra så är det ingen fara.

Citat:
Ursprungligen postat av nepun

Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Detta är inte bra, värmen kommer att torka ut din weed!

Weed ska vara torrt, men det ska stå kyligt/rumstemperatur och inte varmt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in