Jag har runkat med olika runkleksaker och tycker det är skönt. Oftast extremt skönt och ger en magisk känsla under runken. Jag edgar alltid under varje runk och känslan när jag närmar mig för mig att stöna. Däremot upplever jag att det kan vara svårt att hålla mig precis vid den punkten av edging som ger mig den där orgasmiska känslan som inte gör att jag kommer men rider på den. När jag väl ger mig orgasmen känner jag nästan varje gång att den känns annorlunda mot när jag runkar fram orgasmen med handen. Jag tror att det beror på att men inte kan stimulera sig genom, under orgasmen med det finlir man kan göra med handen och att ollonet blir så känsligt. För 9 av 10 gånger känner jag mig inte helt tillfredställd. Det känns som jag inte helt mättat mitt behov av att runka och komma. Lite som om man äter mat men inte äter tillräckligt för att bli mätt eller när man äter något som man inte var sugen på eller att maten inte var så god. Så 9 av 10 runk med runkleksak för kuken blir jag kort efter runken låt och sugen på att runka en gång till med handen för att helt få känslan av 100% tillfredställelse.
Någon som känner igen det här? Jag har testat att dra ut kuken och runka med handen när jag är påväg att komma men då är problemet att jag inte heller får till den där känslan att helt tillfredställd när jag runkar med en hal kuk pga glidmedel. Jag har förhud och det är när jag runkar och det inte är så halt så jag får ordentligt grepp om kukens som som jag känner full tillfredställelse av orgasmen.
Ni som upplever samma sak, har ni några tips på hur jag kan få till 100 % tillfredställelse med en fleshlight eller motsvarande leksak?
Någon som känner igen det här? Jag har testat att dra ut kuken och runka med handen när jag är påväg att komma men då är problemet att jag inte heller får till den där känslan att helt tillfredställd när jag runkar med en hal kuk pga glidmedel. Jag har förhud och det är när jag runkar och det inte är så halt så jag får ordentligt grepp om kukens som som jag känner full tillfredställelse av orgasmen.
Ni som upplever samma sak, har ni några tips på hur jag kan få till 100 % tillfredställelse med en fleshlight eller motsvarande leksak?