2011-02-20, 17:04
Medlem
Hazees avatar
Först svar på frågan : Vet inte om jag har varit med om en fejk så antingen har jag haft väldigt tur och varit väldigt duktig eller så kan jag inte märka skillnad på om det är en fejk eller inte i alla fall inte med de jag har varit med.

Men har aldrig haft någon som varken skriker eller blir helt till sig och låter väldigt högt!
Tyckte dock att ovanstående hade en jävligt bra poäng i alla fall efter min erfarenhet man märker ganska bra om de börjar andas oregelbundet och man kan även känna att det spänner sig och något jag brukar vara med om är att de trycker sig ner åt i madrassen så långt de bara kommer eller böjer sig mer bakåt och spänner tills det blir lite lama. Och i mina ögon betyder det att de är nöjda och om det inte är det och inte säger något får de skylla sig själva.

Men i själva verket spelar det ingen roll för är du med bruden en gång så kan hon få fejka om hon vill, annars är det bara för henne att säga till om man ska försöka lite mera. Medan om du har ett förhållande så förutsätter jag att man pratar med varandra och försöker hitta punkterna som gör att du kommer till den extasen du vill uppnå!
Citera
2011-02-20, 17:07
Medlem
Haha, jävla töntar! Ni behöver operera era små kukar och lära er att knulla brudarna på riktigt..
Citera
2011-02-20, 17:33
Medlem
Fragbite is that way -
Vilken kvalitativ tråd.
Citera
2011-02-20, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompuTerror
När tjejen låter som en porrfilm är det oftast fejk eller överdrivet. Stönar hon bara lite extra och får annan andning brukar det betyda hon kommer.

Men som sagt... nu för tiden tror ju alla tjejer dom ska låta som i porrfilm, men håll utkik efter oregelbunden andning. Kommer detta innan porrfilms efterapningarna brukar det vara the real deal, om än tillgjort.

Även om dom blir lite skakiga i kroppen alldeles under orgasmen eller efter kan vara "good signs" =)
Citera
2011-02-20, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ponni
Hahaha, så underbart att se detta på Flashback!

Vet inte riktigt om jag vågar göra en egen.. Får ligga hyfsat ofta men det känns som att man verkligen sjunker till den lägsta nivån som finns om jag inte ens betalar för en lösfitta, utan gör en egen..

Håller med helt... Visst prova på eller dylikt men köpa grejer och göra en egen känns desperat som fan, och så desperat behöver inte vissa vara

PS. Deadmau5 <3
Citera
2011-02-20, 18:10
Medlem
Mattelols avatar
Är det så mycket skönare än att dra en runk med lite saliv då?

(för övrigt så måste ni inte skriva att ni får knulla trots att ni gör en lösfitta, det är trots allt ett anonymt forum och inte en jävel bryr sig i slutändan om ni får ha sex eller ej)
Senast redigerad av Mattelol 2011-02-20 kl. 18:12.
Citera
2011-02-20, 18:23
Medlem
dekanmis avatar
Jag tror att många killar inte kan skilja på en riktig och fejkad orgasm pga. att de aldrig egentligen upplevt en riktig, utan endast fejkade. Inte killarnas fel såklart, utan tjejernas.
Citera
2011-02-20, 18:25
Medlem
Säkerligen inte, har ju inte varit med om någondera. Ser inte problemet heller. Vill hon blåsa sig själv eller spela teater så är det väl mest hennes problem. Trist i längden kanske, men inte för att hon misslyckas med orgasmen eller måste fejka eller något utan för att det verkar trist att ligga med en teaterapa som inte kan vara sig själv.
Citera
2011-02-20, 18:28
Medlem
wheezywaiters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag tror att många killar inte kan skilja på en riktig och fejkad orgasm pga. att de aldrig egentligen upplevt en riktig, utan endast fejkade. Inte killarnas fel såklart, utan tjejernas.
tror det egentligen handlar om att killar inte kan tillfredställa en tjej så mycket att hon brister ut i skrik på riktigt. en vibrator ger ju tusen ggr bättre effekt skulle jag tippa på.. och den slutar aldrig heller :P!
Citera
2011-02-20, 18:34
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wheezywaiter
tror det egentligen handlar om att killar inte kan tillfredställa en tjej så mycket att hon brister ut i skrik på riktigt. en vibrator ger ju tusen ggr bättre effekt skulle jag tippa på.. och den slutar aldrig heller :P!

Fast att kasta över att tjejen ska få orgasm på killen är ju ganska dumt, tycker jag. Många killar tar ju i princip hand om sin egen orgasm och ser till att de får komma, och då borde ju tjejerna göra det med. Allt hänger inte på killen, utan vi tjejer måste ofta hjälpa till en hel del innan det blir rätt. För även om killen i fråga har fått lära sig från någon annan tjej hur han ska göra med henne, så behöver det nödvändigtvis inte fungera på nästa tjej. Alla är vi olika.
Citera
2011-02-20, 18:48
Medlem
Vem fan bryr sig om den är äkta eller fake, jag känner när jag kommer iaf
Citera
2011-02-20, 18:51
Medlem
Orakad-i-delphis avatar
När töserna får sprutorgasm så kan jag skilja på riktig och falsk

Så ni som känner er osäkra, blir det varmt och blött på låret så har hon antingen kommit eller kissat på sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in