2009-11-30, 21:21
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Är det inte lätt att bli avtänd när man inser att "oj här sitter jag med en lösfitta i en ficklampa som jag låtsas är en fitta"?

Förmodligen är det så, jag tycker iofs en vanlig runk ger ungefär den känslan efteråt.
Citera
2009-11-30, 23:59
Medlem
Von0bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas

Förmodligen är det så, jag tycker iofs en vanlig runk ger ungefär den känslan efteråt.

Jo i och för sig, men tänk den känslan x10, när man sitter där med sin lösfitta som man dystert skall skölja rent.
Citera
2009-12-01, 00:10
Medlem
Dr_Ntabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Hur ser skiten ut? Prisvärd? Om det är Kina-krafs så vill jag inte sticka in kuken i den.

Hahaha... Ja herre jävlar. Kina-krafs!? Det är till att ha kvalitetskrav på lösfittan?

Tänk på den stackars jäveln som får stå och tillverka skiten dagarna i ända. Kan tänka mig hur samtalet låter vid middagsbordet.
- Hur var det på jobbet?
- Jorå, det var ok, snodde ihop 372 lösfittor idag, fick beröm av chefen.
- Nämen va kul, vilken tur att du fick jobbet på lösfittefabriken.
Citera
2009-12-01, 00:32
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
Jo i och för sig, men tänk den känslan x10, när man sitter där med sin lösfitta som man dystert skall skölja rent.

bättre än en kärring me huvevärk o murkelsvampar i surdraget
Citera
2009-12-01, 00:38
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Ntaba
Tänk på den stackars jäveln som får stå och tillverka skiten dagarna i ända. Kan tänka mig hur samtalet låter vid middagsbordet.
- Hur var det på jobbet?

kineser struntar i va dom gör, dom pratar bara om hur många yuan dom drog in. om dom lyckas kränga lösfittor till knasbollar i väst e de så mycke bättre

dumbommarna köper fittor i ställe för å gå till horor som i civiliserade kulturer, tänker dom
Citera
2009-12-01, 03:12
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlankningsMaja
Hur ser skiten ut? Prisvärd? Om det är Kina-krafs så vill jag inte sticka in kuken i den.

Det är rätt, man ska inte köpa kinesiskt skit när man enkelt kan tillverka det mesta själv
http://www.hemmagjorda-sexleksaker.com/
Citera
2009-12-01, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Ntaba
Hahaha... Ja herre jävlar. Kina-krafs!? Det är till att ha kvalitetskrav på lösfittan?

- Hur var det på jobbet?
- Nämen va kul, vilken tur att du fick jobbet på lösfittefabriken.

Man vill ju helst inte få några kemikalier på kuken.
Citera
2009-12-01, 18:48
Medlem
Wiii! Jag fick min idag. Testade den för ca 20 min sen. Vad fan snackar ni för skit?! Den är fan lätt att använda och rengöra. Ner i varmt vatten någon minut, på med glidmedlet sen kör igång. Ett tag sen jag hade en riktig nu dock men den var jäkligt nice, dock föredrar jag the real thing. När man är färdig är det bara att tvätta av och lägga på tork, dock kanske problemet kan vara att hitta ett bra ställe för den att torka. :P vill ju inte att någon ska se den precis.. Ifall den är värd pengarna den kostar? njoo.. fan, den fick mig att komma so im happy.. http://www.lovetool.se/ köpte jag min hos.. Snabbt, anonymt och lätt
Citera
2009-12-01, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isyr
Wiii! Jag fick min idag. Testade den för ca 20 min sen. Vad fan snackar ni för skit?! Den är fan lätt att använda och rengöra. Ner i varmt vatten någon minut, på med glidmedlet sen kör igång. Ett tag sen jag hade en riktig nu dock men den var jäkligt nice, dock föredrar jag the real thing. När man är färdig är det bara att tvätta av och lägga på tork, dock kanske problemet kan vara att hitta ett bra ställe för den att torka. :P vill ju inte att någon ska se den precis.. Ifall den är värd pengarna den kostar? njoo.. fan, den fick mig att komma so im happy.. http://www.lovetool.se/ köpte jag min hos.. Snabbt, anonymt och lätt

hur fasiken fungerar en sådan där? måste man inte göra runk rörelsen med armen i alla fall? eller fäster man den på väggen o juckar? ;p

vad är så bra med den förutom att det är en fejkmus istället för handen som håller greppet om ballen..?
Citera
2009-12-01, 19:48
Medlem
du kan i stort sätt göra hur fan du än vill Men ska du göra det för hand, så ja du måste göra runk rörelsen, men du kan ju fästa den mellan madrasserna eller var som..

Jag vet faktiskt inte varför det är sån skillnad mellan hand och fejkmus men jag tyckte ialla fall den var riktigt nice.
Citera
2009-12-01, 19:54
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isyr
du kan i stort sätt göra hur fan du än vill Men ska du göra det för hand, så ja du måste göra runk rörelsen, men du kan ju fästa den mellan madrasserna eller var som..

Jag vet faktiskt inte varför det är sån skillnad mellan hand och fejkmus men jag tyckte ialla fall den var riktigt nice.

Är som med RC droger, lite bättre än inget men ändå lång väg till den riktiga upplevelsen , men då har jag inte testat alla så kan ju finnas nåt "det" som känns lika som en "hon" mus
Citera
2009-12-03, 15:11
Medlem
Hatsepsuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
behövs inga brudar längre

http://www.xtube.com/video_search.php?search=fleshlight

Hade jag haft en kuk hade jag klart testat. Men shit va stora de är...

edit: leksakerna alltså...
Senast redigerad av Hatsepsut 2009-12-03 kl. 15:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in