2006-07-02, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mister
För den händige....

http://www.hemmagjorda-sexleksaker.com/

DET där borde ligga under humor. Fyy fan va roligt
Citera
2006-07-02, 12:32
Avslutad
Du ska faktiskt få ett seriöst svar av mig som varit en tidigare ägare av en fleshlight. Visst den funkar är skön o rolig i typ två veckor sen kommer man på att det är ett jävla meck med att rengöra osv den blir ofräsch.
Slår aldrig äkta vara!
Citera
2006-07-02, 13:53
Medlem
Jag skulle känna mig jävligt misslyckad och patetisk om jag hållt på med lösfittor och micrade vattenmeloner (lol).
Citera
2006-07-02, 16:02
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madball
Jag skulle känna mig jävligt misslyckad och patetisk om jag hållt på med lösfittor och micrade vattenmeloner (lol).

Då vet vi det med.
Citera
2006-07-02, 16:16
Medlem
Och det gör uppenbarligen inte du och det är det som är fel med dig.
Citera
2006-07-02, 16:27
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Och det gör uppenbarligen inte du och det är det som är fel med dig.

Vad som är fel här är att ditt inlägg hade 0 med saken att göra, tror inte han ville ha dina moralpredikningar om vad han sysselsätter sig med om dagarna.
Citera
2006-07-02, 18:21
Medlem
Nej det tycker jag inte.

Poängen var (uppenbarligen) att det borde kännas aningen patetiskt att hålla på med lösfittor, om man inte är tjock, 35+ och nån jävla mupp som inte får tjejer.

Kanske uttryckte jag mig lite vagt.

För ärligt talat, är det inte jävligt patetiskt?
Citera
2006-07-02, 18:24
Medlem
Gatitas avatar
Citat:
Nej det tycker jag inte.

Poängen var (uppenbarligen) att det borde kännas aningen patetiskt att hålla på med lösfittor, om man inte är tjock, 35+ och nån jävla mupp som inte får tjejer.

Tja.. vi tjejer använder ju dildos och det är väl eg samma sak?
Citera
2006-07-02, 18:46
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Nej det tycker jag inte.

Nej, den diskutionen var off-topic. Poängen men tråden var detta:

har funderat på en fleshlight(ficklampsfittan) ett bra tag nu.

hur är den?

värd 800-1000kr?

är nybörjare som har med lösfittor att göra så ge förslag,
och om inte ficklampsfittan vad annars(förutom riktiga kvinnor, dom är för dyra i drift)? ha de gött
Citera
2006-07-02, 19:30
Medlem
Inremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatita
Tja.. vi tjejer använder ju dildos och det är väl eg samma sak?

Och med tanke på att det finns killar som Madball så är det även ganska förståeligt. Dryga och meningslösa machoattityd :thumbsdow
Sexleksaker ska ju vara en kul krydda som kan användas även av par.
Kikade på en Fleshlight vi något tillfälle och den verkade faktiskt inte så dum....fast å andra sidan så testade jag den ju inte, men materialet var häftigt
Citera
2006-07-02, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
Nej, den diskutionen var off-topic. Poängen men tråden var detta:

har funderat på en fleshlight(ficklampsfittan) ett bra tag nu.

hur är den?

värd 800-1000kr?

är nybörjare som har med lösfittor att göra så ge förslag,
och om inte ficklampsfittan vad annars(förutom riktiga kvinnor, dom är för dyra i drift)? ha de gött

Det ska vara den bästa och inte för att jag har testat många men den var helt ok kändes ganska naturlig förrutom att det stank plast om den. Men jag tröttnade. Till slut orkade jag inte grisa ner den för en wank. Men om man sparar den till special occasions så är den jävla bra o ha. Läs mer här: http://www.fleshlight.com/forums/index.php (tycker dom säger hur den är rätt bra)
Citera
2006-07-03, 14:22
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonum
Det ska vara den bästa och inte för att jag har testat många men den var helt ok kändes ganska naturlig förrutom att det stank plast om den. Men jag tröttnade. Till slut orkade jag inte grisa ner den för en wank. Men om man sparar den till special occasions så är den jävla bra o ha. Läs mer här: http://www.fleshlight.com/forums/index.php (tycker dom säger hur den är rätt bra)

Tror du missuppfattade, jag är inte intresserad av lös-fitta, bara tyckte hans nedsättande kommentarer var dryga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in