2007-03-15, 01:25
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fläskbak(kille)
Varför skulle det vara misär med en lösfitta och inte med en dildo?

Bottnar det i att tjejer alltid har fri tillgång till kuk medan män får kämpa eller köpa när de vill ha fitta?
Det är värre än så: Det bygger på att flickor förväntas hålla på sig, medans män förväntas så sin vildhavre innan de har kommit i puberteten...

MVH
/HL

P.S. Alien Fleshlight.
Citera
2007-03-17, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BagareBengt
Det är betydligt äckligare med kvinnor som stoppar gummistavar i fittan än med män som knullar fejkslemhål, ty kvinnor VÄLJER att knulla gummistavar även fast de skulle kunna få riktig kuk, män däremot TVINGAS ta det mindre attraktiva substitutet.

Hörru, fitthuvud.
Byt nick.
Nu.
Eftersom kvinnan kan få sex, så är det inte patetiskt om hon använder ett substitut, medan mannen måste kämpa för sex, och då verkar han bara patetisk om han måste använda ett substitut.

Det är genetiskt.
Citera
2007-05-29, 10:04
Medlem
Bootstraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carma
Vad är det för typer som köper dessa "lösmusar"? Är det socialinkompetenta loser som inte kan skaffa brudar i annat fall? Där har ni kanske svaret på varför de inte är så populära? Det finns snygga, smarta kvinnliga dildoförsäljare som besöker tjejparty m.m. och marknadsför dildosar men finns det någon kille som öppet gått ut och marknadsför lösvaginor?

Köparna på lösmusar är generellt sett runt 25-35 och rätt vanliga. Kanske liiiite nördigare än snittet. Men det varierer väldigt.

För egen del så tröttnade jag efter 10-20 runk. Vet inte varför. Men det är ju alltid kul att ha testat

Citat:
Vilka är det som köper mest dildosar hos dig då? Tonåringar? MILFS? Par? Blonda bimbos? Granntjejen?

Hehe, think outside the box.

Bögar köper såklart oxå dildosar. Samt pojkvänner till sina flickvänner. Dom har ett jävla gissel med att bestämma sig för vilken storlek damen ska få

Sen är det ALLA ovanstående. Ja, även granntösen. Bra rabatt fick hon oxå
Citera
2007-05-29, 12:15
Medlem
brundys avatar
Klart som fan det är okej med lösfitta!
Kvinnor får göra exakt vad dom vill, och alla klassar det som sexigt.
Om två män ens kysser varandra offentligt blir dom mobbade och dom får säkert stryk också. Jag är inte homosexuell, men jag har inte emot folk som är det, och jag tycker att bögar ska ha lika mycket rätt som lesbiska!
Jag tycker även att män ska ha lika mycket rätt att använda sexleksaker som kvinnor.
Sen deras satans jävla tidningar. Typ "Frida". Jag ska starta en blasska som heter "Tomas" jag.
Citera
2007-06-16, 20:09
Medlem
Jag köpte en fleshlight häromdagen via internet.

Direkt när jag fått den fick jag en ryck och blåste upp den. Jag höll för "mushålet" och blåste sedan in luft i bakre ändhålet. Den blev större än två ballongen, sedan vågade jag inte blåsa mer.

Det man kan konstatera är att den är jävligt elasiskt, den går ju även att dra ut nån meter. Testa att hålla i bakstycket och låta musen hänga ned, då kan man använda den som en "jojje"

Jag tycker dock att dens förmåga, eller avsaknad av förmåga att vidhålla värme är väldigt bristfällig.
Citera
2007-06-16, 22:21
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Jag köpte en fleshlight häromdagen via internet.

Direkt när jag fått den fick jag en ryck och blåste upp den. Jag höll för "mushålet" och blåste sedan in luft i bakre ändhålet. Den blev större än två ballongen, sedan vågade jag inte blåsa mer.

Det man kan konstatera är att den är jävligt elasiskt, den går ju även att dra ut nån meter. Testa att hålla i bakstycket och låta musen hänga ned, då kan man använda den som en "jojje"

Jag tycker dock att dens förmåga, eller avsaknad av förmåga att vidhålla värme är väldigt bristfällig.

Du är inte rädd att den skall bli "slappare" om du håller på och rycker, drar och blåser upp den?
Citera
2007-06-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Du är inte rädd att den skall bli "slappare" om du håller på och rycker, drar och blåser upp den?
Äh, man känner att den drar ihop sig till det ursprungliga läget. De tog väl hänsyn till FB-kuksgenomsnittet när de konstruerade den
Citera
2007-06-16, 22:36
Medlem
zezilias avatar
Citat:
Japp! Varför är inte lösfittan lika accepterad som en löskuk?

Kan för övrigt nämna att Fleshlighten är kanon! Ett bra resesällskap helt enkelt. Alltid tillgänglig och villig.

Det är ju så enkelt som att kvinnor använder vibratorer (löskukar) för att de oftast inte har lika lätt att få orgasm som män. De flesta män får orgasm av ett vanligt samlag medan kvinnor ofta behöver mer stimulans än så. Kvinnan kan även använda vibratorn samtidigt som man kör in och ut. En man kan inte använda lösvaginan samtidigt som han knullar kvinnan. Det är omöjligt!
Jag tror inte så många kvinnor skulle använda vibratorer om de var garanterade orgasm utan. Jag har min vibrator endast för att den hjälper mig få orgasm. Hade gärna varit av med den, den för oljud och är allmänt störande!
Citera
2007-06-17, 00:39
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezilia
Det är ju så enkelt som att kvinnor använder vibratorer (löskukar) för att de oftast inte har lika lätt att få orgasm som män. De flesta män får orgasm av ett vanligt samlag medan kvinnor ofta behöver mer stimulans än så. Kvinnan kan även använda vibratorn samtidigt som man kör in och ut. En man kan inte använda lösvaginan samtidigt som han knullar kvinnan. Det är omöjligt!
Jag tror inte så många kvinnor skulle använda vibratorer om de var garanterade orgasm utan. Jag har min vibrator endast för att den hjälper mig få orgasm. Hade gärna varit av med den, den för oljud och är allmänt störande!
Att tjejer har svårare att få orgasm av ett vanligt samlag är ju knappast anledning nog att acceptera löskukar, men inte lösfittor.

Det finns ju tjejer som får orgasm bara genom själva in-ut-proceduren (alltså ingen stimulans av klitoris eller motsvarande). Ska dessa tjejer inte få äga en löskuk då eller?

Och så ska det tilläggas att det finns det omvända också, dvs killar som har svårt att få orgasm. Denna lilla grupp ökar exponentiellt i antal under lördagsnätter (speciellt lönehelger) för att sedan avta framåt söndag morgon. Är dessa killar de enda som är berättigade att äga en lösvagina?
Citera
2007-06-17, 02:00
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Äh, man känner att den drar ihop sig till det ursprungliga läget. De tog väl hänsyn till FB-kuksgenomsnittet när de konstruerade den

Så de är som att stoppa en varmkorv i en fordonstrafikstunnel med andra ord?
Citera
2007-06-17, 03:53
Medlem
Frostblends avatar
Citat:
Det går som en stormvind genom svenska tjejtidningar just nu, tycker jag. "Så tillfredsställer du dig själv med dildo" "Bästa dildotestet!" Etc, etc.

En dildo har blivit socialt accepterat att bruka som tjej.

Själv hade jag hört talas om en lösvagina som skulle vara något extra, en Fleshligth!

Sagt och gjort Jag reser mycket i tjänsten och är trött på att runka som vanligt på hotellet. Jag tågar in på Taboo i Malmö. Kollar in utbudet bland alla sexleksaker som fanns där. Det var faktiskt ett tiotal tonårstjejer i butiken som spanade in och köpte dildosar.

En fråga till forumets tjejer. Hur ser ni på det här med lösvaginor? Är det i era ögon lika ok som en dildo för tjejer? Eller är man en snuskgubbe som har en sån?

Kolla in videon om Fleshlight här: http://www.fleshlight.com/main/video_byo.php

är intge tjej men det är nog inte lika "ok" i andras ögon för att folk inte har höärt talas om det ika mycket som en dildo..

det är mer tabubelagt liksom..
m,en du, go for it =
Citera
2007-06-17, 09:49
Medlem
zezilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasjnikov
Att tjejer har svårare att få orgasm av ett vanligt samlag är ju knappast anledning nog att acceptera löskukar, men inte lösfittor.

Det finns ju tjejer som får orgasm bara genom själva in-ut-proceduren (alltså ingen stimulans av klitoris eller motsvarande). Ska dessa tjejer inte få äga en löskuk då eller?

Och så ska det tilläggas att det finns det omvända också, dvs killar som har svårt att få orgasm. Denna lilla grupp ökar exponentiellt i antal under lördagsnätter (speciellt lönehelger) för att sedan avta framåt söndag morgon. Är dessa killar de enda som är berättigade att äga en lösvagina?

Självklart ska lösvaginor accepteras! Jag försöker bara förklara anledningen till att fler kvinnor än män använder hjälpmedel. SOm sagt så hade jag nog inte använt vibrator TILLSAMMANS med min man om jag fick orgasm av själva samlaget. Däremot hade jag självklart använt dildon i min ensamhet precis som en man kan ha lika stort värde av en lösvagina för sig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in