Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2019-03-10, 13:28
  #13
Medlem
Det är inte ofta jag bumpar trådar, men nu kör jag

Citat:
Ursprungligen postat av Fyllefyllot
Jo, såklart. Jag tänkte mest om det i alla fall var någon enstaka som hade en positiv ROI på några procent i alla fall.
Kan säga att deras "dagens bästa spel" i princip ALLTID rättas rött. Samma med "experterna", jag vet ingen som går plus i längden.

Det som är bra med sidan är att man kan hänga på planket och snacka med andra som spelar, där går det att hitta folk som är stabila på vissa ligor/sporter. Men jag tror (och hoppas) att de flesta där inte blindryggar tips från planket utan bara ser det som inspiration till egna spel.
Citera
2020-01-17, 17:14
  #14
Avstängd
Katapultens avatar
Måste vara sämsta tipsen någonsin, Har spelat med deras handbolls tips, och förlorat på alla spel. De är verkligen usla på handboll spel
Citera
2020-01-20, 09:53
  #15
Medlem
pulverhonungs avatar
En hel del lallare på det planket, majoriteten torskar som inte kan något och skriker allin på varje spel, har kommit och gått en del som påstår sig spela för 40-50k, ett fåtal som kan sin grej, samma sak under speltips där majoriteten är dåliga, dagens bästa spel är horribelt.

Ägaren har nog tjänst snuskigt med pengar med tanke på hur många som registrerat sig hos bolag via affliatelänkarna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback