2014-04-08, 14:10
Medlem
Snobbs avatar
Han har säkert blivit överöst med en massor av mail och kanske telefonsamtal. Han dyker nog upp på Facebook igen när detta har lugnat ner sig. Om han också har gjort något så finns det säkert mail mellan honom och GM på GM:s dator, typ att de bytt bilder med varandra... men nja, vi får se hur det ligger till.
Citera
2014-04-08, 14:13
Medlem
Polymorphouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
http://i.imgur.com/GPkRI3q.jpg

Joachi* Karlsso* är som sagt kommentören på denna bild. POFF! Nu är han borta... -.-

Jag tycker inte att han ska få försvinna faktiskt- jag har mina misstankar.

Han har skrivit väldigt kortfattat och luddigt om varför han skrev som han gjorde och vad han har för relation till GM på sin ask.

http://ask.fm/Bmxjocke
Citera
2014-04-08, 14:13
Medlem
Machbets avatar
Citat:
http://i.imgur.com/GPkRI3q.jpg

Joachi* Karlsso* är som sagt kommentören på denna bild. POFF! Nu är han borta... -.-

Jag tycker inte att han ska få försvinna faktiskt- jag har mina misstankar.

Som sagt, man kan stänga av så att bara vänners vänner osv kan se att man finns på FB.
Plus att han svarar ju på frågor i sin ask.fm.
Citera
2014-04-08, 14:19
Medlem
JSpuns avatar
Jag undrar om 'olyckan', en bror som avled(?), har påverkat Joakim såpass mycket att han blev barn i huvudet och inte såg något fel med ett förskolebarn....

Jag vet inte helt om jag tror på Joachi*s oskyldighet som hans visar på hans ask.. Tar ask ens personnummer när man gör ett konto? Kanske inte är han? Njaa.. Jag vet inte. Måste fundera.
Senast redigerad av JSpun 2014-04-08 kl. 14:20. Anledning: Felstavat
Citera
2014-04-08, 14:25
Medlem
Polymorphouss avatar
Citat:
Jag undrar om 'olyckan', en bror som avled(?), har påverkat Joakim såpass mycket att han blev barn i huvudet och inte såg något fel med ett förskolebarn....

Jag vet inte helt om jag tror på Joachi*s oskyldighet som hans visar på hans ask.. Tar ask ens personnummer när man gör ett konto? Kanske inte är han? Njaa.. Jag vet inte. Måste fundera.

Ett tips medan du funderar så att det knakar är att kika på hur länge han har haft sin ask...
Citera
2014-04-08, 14:48
Medlem
Ärligt jag tror inte att ens har med saken att göra, han verkar ju bara vara en fjolla som kommenterat typ utan någon egentlig mening i det han skrev? :S Men nu ser man ju att man ska passa sig för vad man skriver/kommentera på facebook. Kommentaren skrev 2012 och nu hängs han ut tillsammans med en snart dömd pedofil bara för det. SÅ jävla meningslöst.
Hans Facebook finns ju kvar, jag kan iaf se den, dock har han bytt bild och grejer. hans smeknamn efter facebooklänken så kommer man dit? Hur svårt kan det vara liksom?
Eller också är ni en av de idioter som skickat meddelande och trackat han så han blockerat er, därför ni inte ser den!
Citera
2014-04-08, 14:54
Medlem
Citat:

Vad är det för olycka? När och vart skulle den inträffat och vem var brodern?
Citera
2014-04-08, 15:05
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snarkar
Vad är det för olycka? När och vart skulle den inträffat och vem var brodern?

Nu har jag tyvärr inga bevis. Läste det någonstans, sen såg jag en bild på Joakims dayview sida, på ett ljus där han skrev något om sin bror. Det jag hade läst någonstans var nog ifrån någon här på fb tråden, som känner till han. Personen skrev om han en olycka på 'familjegården' som var hemsk..

TYVÄRR inga bevis just nu. Tar fram när jag finner.
Citera
2014-04-08, 15:32
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvotrefyra
Familjen i fråga har en minst sagt jobbig historia. Barnen har vart mobbade i många många år. (Gick på samma skola). Och dom var även med om en olycka där den minsta i familjen omkom precis utanför deras hem. Många i familjen fick både psykiska och fysiska skador som för vissa är bestående.

ÄNTLIGEN så hittade jag nu en smula av olyckshistoria, som jag har läst. Sen på dayview fanns en bild på ett ljus och en text om en bror, från Joakim Stranke.
Senast redigerad av JSpun 2014-04-08 kl. 15:33. Anledning: Felstavat
Citera
2014-04-08, 15:37
Medlem
totilass avatar
Jspun: Förresten så har Joacim inte alls tagit bort hans fb. Allt detta har skrivits i tråden och på hans ask men tar det igen:

Joakim tog bort Joacim som vän på facebook
Joacim tog bort (den flera år gamla) kommentaren efter att ha läst tråden och insett att folk trodde att han var seriös
De har inte pratat på flera månader enligt Joacim
Citera
2014-04-08, 15:40
Medlem
Jag har sökt flera gånger på Joakim Stranke på fejan, men hittar ingen. Kan nån länka?

Såg nu att den är raderad
Senast redigerad av themancunian 2014-04-08 kl. 15:44. Anledning: raderad
Citera
2014-04-08, 15:42
Medlem
kicki.swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themancunian
Jag har sökt flera gånger på Joakim Stranke på fejan, men hittar ingen. Kan nån länka?

Hans Facebook är borta
https://www.facebook.com/joakim.stranke
Senast redigerad av kicki.sweden 2014-04-08 kl. 15:43. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in