2014-04-19, 19:31
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cakka
Han har ju erkänt!!
Henry Lee Lucas har erkänt uppemot 3000 mord. Enligt dig borde han vara dömd för allihop va? Det är ju så du resonerar.
Citera
2014-04-19, 20:49
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Han har ju erkänt!!
Det gjorde Thomas Quick med.
Citera
2014-04-19, 21:53
Medlem
cakkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Det gjorde Thomas Quick med.
Så enligt er finns det ingen som helst substans i dom anmälningar som gjorts.
Så skönt för er då..
Sov gott på det peddofilvänner
Citera
2014-04-19, 22:26
Medlem
Zcapegoats avatar
Citat:
Så skönt för er då..
Det vi menar är att vi vill ha väl underbyggda domar innnan vi börjar vråla "pedofiläckel" med tanke på att det är fruktansvärt allvarliga anklagelser. Vi vill helt enkelt inte stämpla någon som kan vara oskyldig som barnvåldtäktsman. Om du klassar det som pedofilvurmande så har du lite problem med dig själv som du bör ta tag i.
Citera
2014-04-20, 03:08
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Så skönt för er då..
Var skrev jag att det inte finns någon substans i det anmälningarna som har gjorts mot Joakim? Jag påpekade bara att ett erkännande i sig inte alltid är ett lika med tecken till att vara skyldig till ett brott.

Så försök och ta ditt huvud ur arslet och läs mitt korta inlägg igen. Om inte annat så kanske det kan vidga dina vyer lite.

Idiot.
Senast redigerad av My-Time 2014-04-20 kl. 03:11.
Citera
2014-04-20, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Det vi menar är att vi vill ha väl underbyggda domar innnan vi börjar vråla "pedofiläckel" med tanke på att det är fruktansvärt allvarliga anklagelser. Vi vill helt enkelt inte stämpla någon som kan vara oskyldig som barnvåldtäktsman. Om du klassar det som pedofilvurmande så har du lite problem med dig själv som du bör ta tag i.

Vaför skulle han vara oskyldig när han erkänt och när det till och med finns teknisk bevisning som tidningarna skrev..
Citera
2014-04-20, 13:43
Medlem
cakkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Var skrev jag att det inte finns någon substans i det anmälningarna som har gjorts mot Joakim? Jag påpekade bara att ett erkännande i sig inte alltid är ett lika med tecken till att vara skyldig till ett brott.

Så försök och ta ditt huvud ur arslet och läs mitt korta inlägg igen. Om inte annat så kanske det kan vidga dina vyer lite.

Idiot.
Om det är domstolsuttalande du vill läsa så förstår jag inte varför du överhuvudtaget är här inne och läser.
Citera
2014-04-20, 13:56
Medlem
Polymorphouss avatar
Citat:
Om det är domstolsuttalande du vill läsa så förstår jag inte varför du överhuvudtaget är här inne och läser.

Kan ju även vara så att man är intresserad av att försöka upplysa människor som inte verkar ha ett hum om hur ett civiliserat rättssystem bör fungera. Men vad det tjänar till är ju ytterst tveksamt...
Senast redigerad av Polymorphous 2014-04-20 kl. 14:01.
Citera
2014-04-20, 14:02
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Har du inte fått ut huvudet ur arslet än?

Återigen, så skrev jag bara att ett erkännande i sig självt inte betyder att en mgm är skyldig. Jag kommenterade överhuvudtaget inte Joakims skuld i detta, utan bara ett erkännande rent generellt.

Fattar du nu, eller behöver du låna ett skohorn för att lyckas få ut huvudet ur arslet?
Citera
2014-04-20, 17:23
Medlem
kicki.swedens avatar
Vet inte om det framkommit tidigare men har nu fått bekräftat att killen förutom praktikantrollen hade en timanställning.....
Han har tydligen varit konstig i många år, så pass att folk reagerade när han konfirmerades bl.a. men ingen tycks ha uppmärksammat han "läggning". Han tycks i varje fall inte ha gett utlopp för den tidigare utan.
Killen borde uppenbart fått hjälp för beteendestörningar för länge, länge sedan. Hade han fått det kanske inte de här barnen utsatts för det de utsatts för.
Läste i en helt annan tråd att TS där ondogjorde sig över anonyma anmälningar till soc, men kanske, bara kanske, hade en sådann gjort att situationen i Ruda idag hade sett helt annorlunda ut.
Citera
2014-04-20, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kicki.sweden
Vet inte om det framkommit tidigare men har nu fått bekräftat att killen förutom praktikantrollen hade en timanställning.....
Han har tydligen varit konstig i många år, så pass att folk reagerade när han konfirmerades bl.a. men ingen tycks ha uppmärksammat han "läggning". Han tycks i varje fall inte ha gett utlopp för den tidigare utan.
Killen borde uppenbart fått hjälp för beteendestörningar för länge, länge sedan. Hade han fått det kanske inte de här barnen utsatts för det de utsatts för.
Läste i en helt annan tråd att TS där ondogjorde sig över anonyma anmälningar till soc, men kanske, bara kanske, hade en sådann gjort att situationen i Ruda idag hade sett helt annorlunda ut.
Intressant och väldigt typiskt. Jag har skrivit att jag misstänkte det, eftersom jag vet hur landsbygdsförskolor fungerar, men det är ju intressant om det är belagt! Kan du säga något om hur?
Citera
2014-04-20, 17:50
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Så skönt för er då..

Törs man föreslå 10 poäng retorik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in