2014-04-18, 15:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av volvo230
Får man fråga vilka källor du har fått det ifrån?

Det kan vara en släkting till en bekant till en bekant som kanske har en son på ett av dagisen...
Citera
2014-04-18, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DevinHipster
Men blöjbytena skedde ju i ett rum man kunde stänga dörren till (enligt mamman i AB). En fördel GM ska ha utnyttjat också.

Barn är väl nyfikna och kan stå och kika i dörrspringor eller i fönstergluggar
Citera
2014-04-18, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VemKom
Vad har dina källor mer för information?

Det är allt de visste, det är ingen som har varit i direkt närhet av det, men som känner en person som har...
Citera
2014-04-18, 17:32
Medlem
cakkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Jag hade känt precis likadant.
Men jag hade försökt hålla mig lugnt inför mitt/mina barn. Jag är inte utbildad psykolog, men har läst såpass mycket att jag anser att barn behöver lugn o ro. Att se sina föräldrar i upplösningstillstånd, gråtandes o skrikandes, gör att barnen mår ännu sämre.
Barn tycks ha en otrolig förmåga att få allting att verka som att det är deras fel. Så om de berättar något för föräldrarna o föräldrarna blir vansinniga, tror barnen ofta att det är deras fel. De tar ofta på sig ansvaret för skilsmässor etc, etc.
Så visst hade jag velat kastrera aset med en slö morakniv, men jag hade ändå försökt hålla minen inför barnen, för att inte åsamka dem mer skada än nödvändigt.
Självklart! Man ksn inte visa sin ilska inför barnen.Det är en björntjänst. Men de andra stunderna menade jag. Hela historien är helt ointagbar för hjärncellerna. Inget jag kunnat tro om en praktikant i någon form, som har med barn å göra.
Citera
2014-04-18, 18:29
Medlem
Svidmyras avatar