• 1
  • 2
2014-04-02, 14:01
Medlem
Nu har jag vart in hos läkaren tredje dagen i rad och fick bara träffa undersköterska som inte kunde svara på vad det var.

Kan någon säga mig med säkerhet vad dessa blåsor beror på?
De svider inte, de kliar inte men det svider när jag kissar.
Urinvägsinfektion var det inte och klamydia test är skickat, men båda mina hemtester har visat negativt för klamydia.

http://s24.postimg.org/t1m69v6mt/penis.jpg
Citera
2014-04-02, 14:12
Medlem
lillaliss avatar
Blåsor brukar ju förknippas med herpes annars?
Citera
2014-04-02, 14:12
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjauuuu
Nu har jag vart in hos läkaren tredje dagen i rad och fick bara träffa undersköterska som inte kunde svara på vad det var.

Urinvägsinfektion var det inte och klamydia test är skickat, men båda mina hemtester har visat negativt för klamydia.

Det var inte en stor bjässe till pitt som du visade fram. Oavsett vad så är den sjuk och behöver vård!
Citera
2014-04-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalis
Blåsor brukar ju förknippas med herpes annars?

Fast herpes gör ont och svider och det gör inte dessa.
Citera
2014-04-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebzor
Det var inte en stor bjässe till pitt som du visade fram. Oavsett vad så är den sjuk och behöver vård!

Den är inte i vägen när jag inte behöver den, när den behövs är den 18cm
Citera
2014-04-02, 14:19
Medlem
Louises avatar
Citat:
Fast herpes gör ont och svider och det gör inte dessa.
Herpesblåsor måste inte svida eller göra ont.

Se t ex här: https://answers.yahoo.com/question/i...7155656AAddASL

Stå på dig och kräv att få träffa en läkare så att du kan få en diagnos.
Citera
2014-04-02, 14:23
Medlem
Jag har svamp för nuvarande och såna där blåsor har inte jag fått. Mina symptomer är torkat förhud, klåda och vittslem runt ollonet och under pungen. Går att peta loss men kommer nytt rätt snabbt.
Citera
2014-04-02, 14:23
Medlem
Sebzors avatar
Citat:
Den är inte i vägen när jag inte behöver den, när den behövs är den 18cm

Den var ändå ingen riktig flashback-dase. Nåväl, den lilla stackaren kan vara smittad av kondylom, istället för en vårdcentral så borde du gå till din stads STD mottagning, den brukar finnas på sjukhuset.
Citera
2014-04-02, 14:26
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Den var ändå ingen riktig flashback-dase. Nåväl, den lilla stackaren kan vara smittad av kondylom, istället för en vårdcentral så borde du gå till din stads STD mottagning, den brukar finnas på sjukhuset.

Kondylom ger vårtor, inte blåsor
Citera
2014-04-02, 14:28
Medlem
Citat:

Läkare har i måndags konstaterat att jag inte har kondylom. Och all min google forskning säger mig samma sak. De brukar vara hudfärgade o flikiga.

Fan trodde man skulle få nån mer klarhet här än förslag om saker det inte är och inte ens stämmer överens med bilder på nätet och kommentarer om kukens storlek. Kände inte direkt att ja behövde runka upp den för att få hjälp med att ta reda på vad det är jag drabbats av.
Citera
2014-04-02, 14:37
Medlem
Citat:

Har herpes själv och är hundra på att det där är herpes. Det gör inte särskilt ont, kan vara drygt att runka när.man har det. Men det funkar! Inget som kommer störa dig i livet, se till att inte ha sex med någon när du har blåsor bara. Man har ingen plikt att berätta för sin sexpartner.
Citera
2014-04-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analpiss
Har herpes själv och är hundra på att det där är herpes. Det gör inte särskilt ont, kan vara drygt att runka när.man har det. Men det funkar! Inget som kommer störa dig i livet, se till att inte ha sex med någon när du har blåsor bara. Man har ingen plikt att berätta för sin sexpartner.

En fråga, svider det när du pissar?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in