Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-02, 17:20
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Nej jag stalkar inte någon, allra minst dig din lille horunge. Du däremot verkar föra någon slags bok över min profil, det verkar inte sunt och blir i ärlighetens namn mest tragiskt.

Att du råkar skriva en massa dynga överallt leder självklart till att folk citerar dig. Om du har problem med det kan du ju fortsätta gråtrunka hemma på pojkrummet till drömmen om en joint och evig lycka.
Du kan konsten att diskutera du, bra argument där
Citera
2014-04-02, 17:21
  #26
Medlem
anonym.hedonists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Nej jag stalkar inte någon, allra minst dig din lille horunge. Du däremot verkar föra någon slags bok över min profil, det verkar inte sunt och blir i ärlighetens namn mest tragiskt.

Att du råkar skriva en massa dynga överallt leder självklart till att folk citerar dig. Om du har problem med det kan du ju fortsätta gråtrunka hemma på pojkrummet till drömmen om en joint och evig lycka.
Skönt att du inte hade något att invända mot dina egna minst sagt ignoranta "argument" som du framförde tidigare i tråden. Du är så jävla fördomsfull att det inte ens är roligt (om du var seriös med ditt tidigare inlägg).

Ad-hominem är ditt svar på allting, som vanligt.
__________________
Senast redigerad av anonym.hedonist 2014-04-02 kl. 17:22. Anledning: edit
Citera
2014-04-02, 17:31
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym.hedonist
Skönt att du inte hade något att invända mot dina egna minst sagt ignoranta "argument" som du framförde tidigare i tråden. Du är så jävla fördomsfull att det inte ens är roligt (om du var seriös med ditt tidigare inlägg).

Ad-hominem är ditt svar på allting, som vanligt.
Vad exakt är det för fördomar jag har? Har jag yttrat något ställningstagande om CB? Jag skiter fullständigt i de långsiktiga effekterna av CB eftersom jag inte brukar det särskilt mycket själv, men dina idiotiska utläggningar i förklädd faktaform är ju bara beklämmande att läsa. Om du vill ha gehör för dina åsikter får du ju lära dig att sluta ljuga.
Citera
2014-04-02, 17:32
  #28
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Nej jag stalkar inte någon, allra minst dig din lille horunge. Du däremot verkar föra någon slags bok över min profil, det verkar inte sunt och blir i ärlighetens namn mest tragiskt.

Att du råkar skriva en massa dynga överallt leder självklart till att folk citerar dig. Om du har problem med det kan du ju fortsätta gråtrunka hemma på pojkrummet till drömmen om en joint och evig lycka.
Men det är ju du som skriver dynga just nu och har mage att skylla det på andra.

Vi har ju redan visat på källor som styrker hans påståenden om att det endast är en minoritet som missbrukar. Och du väljer att fortsätta spotta ur dig skit.

För just nu är det du som är aggressiv och okunnig. Men jag förväntar mig inte att du ska inse detta då du troligen som du precis gjorde nyss, kommer att komma med mera kränkningar och ännu mera bullshit.

Wakey Wakey my friend och döm dig själv innan du dömer andra!
Edit
__________________
Senast redigerad av tauceti 2014-04-02 kl. 18:00.
Citera
2014-04-02, 17:34
  #29
Medlem
anonym.hedonists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Vad exakt är det för fördomar jag har? Har jag yttrat något ställningstagande om CB? Jag skiter fullständigt i de långsiktiga effekterna av CB eftersom jag inte brukar det särskilt mycket själv, men dina idiotiska utläggningar i förklädd faktaform är ju bara beklämmande att läsa. Om du vill ha gehör för dina åsikter får du ju lära dig att sluta ljuga.
"Har herr Fakta några referenser som styrker de misstänkt påhittade procentsatserna som du hävdar trumfar någons erfarenhet? Troligen inte." skrev du på den förra sidan.

Fördomar, m.a.o. Hade du inte varit fördomsfull så hade du googlat skiten och fattat hur verkligheten ser ut direkt, istället började du gnälla över ett inlägg och avsaknad direkt givna källor. Det är inte förbjudet att tänka själv före man svarar, vettu. Allting serveras inte på silverfat i världen.

Dessutom pratar du om "erfarenhet" som om det vore värt ett skit i debatten.
__________________
Senast redigerad av anonym.hedonist 2014-04-02 kl. 17:34. Anledning: edit
Citera
2014-04-02, 17:52
  #30
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Nej jag stalkar inte någon, allra minst dig din lille horunge. Du däremot verkar föra någon slags bok över min profil, det verkar inte sunt och blir i ärlighetens namn mest tragiskt.

Att du råkar skriva en massa dynga överallt leder självklart till att folk citerar dig. Om du har problem med det kan du ju fortsätta gråtrunka hemma på pojkrummet till drömmen om en joint och evig lycka.
Här är det du som sprider dynga.
På de andra ställen eran väg har korsats, låter jag vara osagt om vem som sprider dynga.
Citera
2014-04-02, 17:54
  #31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Vad exakt är det för fördomar jag har? Har jag yttrat något ställningstagande om CB? Jag skiter fullständigt i de långsiktiga effekterna av CB eftersom jag inte brukar det särskilt mycket själv, men dina idiotiska utläggningar i förklädd faktaform är ju bara beklämmande att läsa. Om du vill ha gehör för dina åsikter får du ju lära dig att sluta ljuga.
Av någon anledning har du nu valt att inte kommentera den fakta som nu är presenterad.
Varför har du valt detta sättet, att bemöta utan bemöta faktan som presenterats?
Och sen klaga på att det inte finns fakta.

Inga lögner är presenterade, så ljuga har han inte gjort *ridå*
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback