Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-01, 02:02
  #1
Medlem
Hej alla sköna människor. har skrivit tidigare om lite om min lilla historia här på förrummet.
Jag har dejtat en rysk tjej på nätet nu i tre månader och börjat tänka på henne. va har skrivit väldigt mycket till varandra och massa bilder på oss, hon verkar trevlig och ärlig.

JAG är en man på medel åldern . är inte så speciell snygg,ser normal ut utseendemässigt.
Tjejen har sett mina bilder och påstår att jag ser snygg ut.

Nu säger hon att hon vill komma och besöka mig här i Sverige, det är skönt. men min fråga är kan dem här tjejerna bara skaffa visum och boka biljett? enligt henne så tar det kanske tio dagar att skaffa allt. är det så ? utan att jag gör nåt.
Har hört att dem är väldigt trogna och traditionella .

Finns det nån som kan ge mig lite tydlig info om Ryssland och ryska tjejer.?
__________________
Senast redigerad av funderar247 2014-04-01 kl. 02:07. Anledning: glömde skriva klart
Citera
2014-04-01, 02:15
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funderar247
Hej alla sköna människor. har skrivit tidigare om lite om min lilla historia här på förrummet.
Jag har dejtat en rysk tjej på nätet nu i tre månader och börjat tänka på henne. va har skrivit väldigt mycket till varandra och massa bilder på oss, hon verkar trevlig och ärlig.

JAG är en man på medel åldern . är inte så speciell snygg,ser normal ut utseendemässigt.
Tjejen har sett mina bilder och påstår att jag ser snygg ut.

Nu säger hon att hon vill komma och besöka mig här i Sverige, det är skönt. men min fråga är kan dem här tjejerna bara skaffa visum och boka biljett? enligt henne så tar det kanske tio dagar att skaffa allt. är det så ? utan att jag gör nåt.
Har hört att dem är väldigt trogna och traditionella .

Finns det nån som kan ge mig lite tydlig info om Ryssland och ryska tjejer.?

Hon kommer göra som min mamma och hennes kompis gjorde få medborgarskap i sverige sen lämna dig
Många ryssar saknar också empati som skapats av en korrupt regering och allmänt korrupt oärligt folk.
Jag är själv från ryssland och saknar empati. "trogna och traditionella" gäller nog inte på den yngre generationen utan de som växt upp under sovietunionen

Edit: lägger också till att de flesta ryssar är rasister
__________________
Senast redigerad av ShoLeen 2014-04-01 kl. 02:19.
Citera
2014-04-01, 02:16
  #3
Medlem
Jag har en kompis som har mycket kontakt med ryska kvinnor han gillar kvinnor från öst. Och dom han pratar med verkar åtminstone trevliga. Men nu är det ju så att det finns inget mönster hur en rysk-kvinna är alla kvinnor är olika oavsett om hon är från Ryssland eller Japan.
Citera
2014-04-01, 02:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShoLeen
Hon kommer göra som min mamma och hennes kompis gjorde få medborgarskap i sverige sen lämna dig

kan du utveckla den lite min vän ?
Citera
2014-04-01, 02:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funderar247
kan du utveckla den lite min vän ?
Det är vanligt att ryska tjejer gifter sig med svenska men för att få medborgarskap i sverige för att sedam lämna dig.
Eller så tycker hon helt enkelt bara om dig å vill vara med dig
Citera
2014-04-01, 02:24
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KioskBengt
Jag har en kompis som har mycket kontakt med ryska kvinnor han gillar kvinnor från öst. Och dom han pratar med verkar åtminstone trevliga. Men nu är det ju så att det finns inget mönster hur en rysk-kvinna är alla kvinnor är olika oavsett om hon är från Ryssland eller Japan.

folk skriver så olika saker om ryska tjejer , det är så svårt att begripa saken,,
Citera
2014-04-01, 02:27
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funderar247
folk skriver så olika saker om ryska tjejer , det är så svårt att begripa saken,,

Min mamma gifte sig iallafall med min pappa för att få medborgarskap i Sverige, Detta var dock 20år sedan. Hon var också otrogen under tiden de var gifta. När hon lämnade min pappa så tog hon det hon ville ha utan att dela upp ngt å bara stack över en kväll.

Ska dock inte öga situationen för mycket. Kör på bara det värsta som kan hända är att du lär dig något nytt
__________________
Senast redigerad av ShoLeen 2014-04-01 kl. 02:29.
Citera
2014-04-01, 02:29
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShoLeen
Det är vanligt att ryska tjejer gifter sig med svenska men för att få medborgarskap i sverige för att sedam lämna dig.
Eller så tycker hon helt enkelt bara om dig å vill vara med dig

tack för tipsen min vän , jag kanske ska ge henne en chans ,, men det här med visum , kan dem skaffa det så lätt ?
Citera
2014-04-01, 02:30
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funderar247
folk skriver så olika saker om ryska tjejer , det är så svårt att begripa saken,,

Du får väl helt enkelt bilda en egen uppfattning.
Citera
2014-04-01, 02:33
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShoLeen
Min mamma gifte sig iallafall med min pappa för att få medborgarskap i Sverige, Detta var dock 20år sedan. Hon var också otrogen under tiden de var gifta. När hon lämnade min pappa så tog hon det hon ville ha utan att dela upp ngt å bara stack över en kväll.

Ska dock inte öga situationen för mycket. Kör på bara det värsta som kan hända är att du lär dig något nytt

aa det är tråkigt att sånt händer oss människor..
Citera
2014-04-01, 02:34
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funderar247
aa det är tråkigt att sånt händer oss människor..

Har dock läxat upp min mamma nu, så nu är hon snäll å rar
Citera
2014-04-01, 02:34
  #12
Medlem
frozendragons avatar
Kan man lita på något tjej? Nope. Se till att fixa ett säkert ställe för dina värdesaker, bankfack eller liknade. Och för fan gift dig inte med henne.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2348621

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback