• 1
  • 2
2014-03-31, 07:26
Medlem
Jag har panik, MÅSTE få fram 50.000 kr i kontanter idag. Annars går det åt helvete. Jag köpte trisslotter igår men vann bara småsummor.

Jag har svår ångest just nu. Har knappt sovit nåt. HJÄLP! Jag har inget av värde att sälja förutom villan, men det går ju inte. Min skuld har heller inget med droger att göra.
Citera
2014-03-31, 07:29
Medlem
cammos avatar
Utöka lånet på villan bara.
Citera
2014-03-31, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Utöka lånet på villan bara.

Omöjligt tyvärr då jag har betalningsanmärkningar.
Citera
2014-03-31, 07:36
Medlem
Familj/vänner som kan lägga ut 10k vardera?
Citera
2014-03-31, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohigh
Familj/vänner som kan lägga ut 10k vardera?

Tyvärr inte
Citera
2014-03-31, 07:40
Medlem
Erbjöd ett finger för att förlänga lånet en månad, då har du gott om tid på dig att fixa fram pengarna. Jag tror dessutom att den sadistiske hajen gärna tar budet, ta typ vänster lillfinger (om du är högerhänt) du kommer inte att sakna den så mycket.

Annars skiter du i att betala.
Citera
2014-03-31, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ER433
Erbjöd ett finger för att förlänga lånet en månad, då har du gott om tid på dig att fixa fram pengarna. Jag tror dessutom att den sadistiske hajen gärna tar budet, ta typ vänster lillfinger (om du är högerhänt) du kommer inte att sakna den så mycket.

Annars skiter du i att betala.

Äh, lägg av. Seriösa tips tack. Det gäller min framtid. Får jag inte fram pengarna idag, eller åtminstone ett besked om EXAKT datum jag kan ha pengarna, ja då är det kört för mig. Då raseras hela mitt liv.
Citera
2014-03-31, 08:02
Medlem
Smugens avatar
Att komma på såhär dagen innan att man behöver 50 000kr till imorgon är ju bara helt underbart!
Citera
2014-03-31, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugen
Att komma på såhär dagen innan att man behöver 50 000kr till imorgon är ju bara helt underbart!

Men idiot, jag har ju kämpat hela månaden utan resultat och idag är det den 31/3 och då går tiden ut, därav paniken.
Citera
2014-03-31, 08:11
Citat:
Ursprungligen postat av thefirm38
Men idiot, jag har ju kämpat hela månaden utan resultat och idag är det den 31/3 och då går tiden ut, därav paniken.

Vad behöver du pengarna till?

Råna någon kiosk eller något. En bit på vägen.
Citera
2014-03-31, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Vad behöver du pengarna till?

Råna någon kiosk eller något. En bit på vägen.

Betala en hyresskuld till hyresvärden. Jag hyr en lokal där jag har mitt lilla företag. Det har tyvärr varit knapert och jag har legat efter med hyran nån gång då och då och har byggt upp denna skuld. Jag lovade hyresvärden att fixa 50 tusen innan den sista mars och idag ska jag alltså lämna över pengarna, som jag inte har

Klarar jag inte det här så är mitt liv kört. Min hustru är sjuk, med nollad SGI så hon får ingenting alls... Och soc säger nej för att jag har företag.
Citera
2014-03-31, 08:21
Medlem
Gallipolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thefirm38

ja, då återstår väl bara att sälja sig själv...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in