Citat:
Ursprungligen postat av
pajaso
Varfr lter du dig pverkas av dessa otrevliga fiskar? stng av chatten och fokusera p ditt spel istllet.
Nej jag mste sluta ta dom p allvar. Tror att dom r sura nr de inte frstr sig p mitt spel och vad jag har och ibland ker dom dit p det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tagelberg
Vad ska man sga? Ibland r det lite vl mycket behrskat adrenalin som byggs upp nr man spelar och nr kr i diket totalt s tappar man behrskningen och adrenalinet talar. Men sen finns det det som tror att de kan f folk ur balans genom att vara otrevliga i chatten. Det kan vl funka fr en del men de flesta brukar snarare frska hetsa den som dampar i chatten s att den gr misstag. Brukar nog funka oftare.
True! Och som sagt, spelet r ju om pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
AA-suited
Det fetstilta r vad du gr fel. Folk som skriver s r oftast fulla medelldersmn frn Ryssland eller liknande land. Oftast har de inget vett i skallen. En gng mtte jag en person all in pre flop, han torskar med sin KJo och jag vinner med min A7s. Han klagar p mina donkiga (kan man sga s?) beslut och att jag r en idiot men jag som har Pokertracker fr ju upp procentuella chanserna direkt efter handen och svarar med att jag hade en 60% chans att vinna. Han svarar att jag inte alls hade det och att jag var en idiot som trodde det. Nstan skrattretande och man knner grna fr att kontra och bertta fr dem hur dumma de r men de har inte kapaciteten att frst sina misstag i dessa tillfllen och det r drfr bara bst att lta det vara och ej svara.
Hehe, otroligt. Och sen r det ju s att man fr gra en avvgning utifrn hur dom spelar. Om nn dampar in all ins hela tiden r ju chansen att det r hgt par inte jttestor. Och nn gng mste man ju stta dit "sm-stackarna" s att dom inte sjl potten hela tiden.
Och till topic i strsta allmnhet: att sklla p "fiskar" r ju bara dumt d det r dom som proffsen lever p.