Citat:
Ursprungligen postat av
pajaso
Varför låter du dig påverkas av dessa otrevliga fiskar? stäng av chatten och fokusera på ditt spel istället.
Nej jag måste sluta ta dom på allvar. Tror att dom är sura när de inte förstår sig på mitt spel och vad jag har och ibland åker dom dit på det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tagelberg
Vad ska man säga? Ibland är det lite väl mycket behärskat adrenalin som byggs upp när man spelar och när kör i diket totalt så tappar man behärskningen och adrenalinet talar. Men sen finns det det som tror att de kan få folk ur balans genom att vara otrevliga i chatten. Det kan väl funka för en del men de flesta brukar snarare försöka hetsa den som dampar i chatten så att den gör misstag. Brukar nog funka oftare.
True! Och som sagt, spelet är ju om pengar.
Citat:
Ursprungligen postat av
AA-suited
Det fetstilta är vad du gör fel. Folk som skriver så är oftast fulla medelåldersmän från Ryssland eller liknande land. Oftast har de inget vett i skallen. En gång mötte jag en person all in pre flop, han torskar med sin KJo och jag vinner med min A7s. Han klagar på mina donkiga (kan man säga så?) beslut och att jag är en idiot men jag som har Pokertracker får ju upp procentuella chanserna direkt efter handen och svarar med att jag hade en 60% chans att vinna. Han svarar att jag inte alls hade det och att jag var en idiot som trodde det. Nästan skrattretande och man känner gärna för att kontra och berätta för dem hur dumma de är men de har inte kapaciteten att förstå sina misstag i dessa tillfällen och det är därför bara bäst att låta det vara och ej svara.
Hehe, otroligt. Och sen är det ju så att man får göra en avvägning utifrån hur dom spelar. Om nån dampar in all ins hela tiden är ju chansen att det är högt par inte jättestor. Och nån gång måste man ju sätta dit "små-stackarna" så att dom inte själ potten hela tiden.
Och till topic i största allmänhet: att skälla på "fiskar" är ju bara dumt då det är dom som proffsen lever på.