Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-30, 16:50
  #9733
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag har försökt allt möjlig, interrupta spells som du säger, frostnova honom o blinka därifrån och fortsätta skjuta, peppra med elemental, allt, antagligen är det väl jag som suger, och det är säkert skitenkelt, men mitt tålamod klarar verkligen inte detta

Helvetet tar död på min elemental aslätt, och sen är jag nästa target, o då var det tack o godnatt

Vad har du för gearnivå?

Jag dog några gånger när jag körde druidgrejen innan jag insåg att jag var tvungen att roota "bossen" i en viss fas och efter det var det plättlätt.

Tror det är något du missar.

Tog mig jättelång tid innan jag kom på att jag var tvungen att använda solarbeam också.
Citera
2016-08-30, 18:15
  #9734
Medlem
Undrar vems geniala ide det var att låta folk questa i samma område som folk som är flera levlar över en. Gank-VM kan man kalla det.
Citera
2016-08-30, 18:47
  #9735
Medlem
Knarkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Frogley
Undrar vems geniala ide det var att låta folk questa i samma område som folk som är flera levlar över en. Gank-VM kan man kalla det.
Japp, tänkte tanken jag också
Citera
2016-08-30, 19:07
  #9736
Avstängd
Varför stannar jag i loading screen på 90 % varje gång jag ska logga in på någon karaktär på realmen outland? När jag loggar in på andra realms funkar det fin fint.
Citera
2016-08-30, 19:08
  #9737
Medlem
Screwattacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
Varför stannar jag i loading screen på 90 % varje gång jag ska logga in på någon karaktär på realmen outland? När jag loggar in på andra realms funkar det fin fint.

Samma skräp på Kazzak
Citera
2016-08-30, 22:16
  #9738
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcop0lo
Varför stannar jag i loading screen på 90 % varje gång jag ska logga in på någon karaktär på realmen outland? När jag loggar in på andra realms funkar det fin fint.

Serven är full? Har de inte lagt gränsen på 50 000 spelare?
Citera
2016-08-30, 22:49
  #9739
Medlem
Herrejävla vad dåligt de har gjort om för shadowpriests. Känner mig väldigt sårbar nu när jag upptäckte att det är en pvp-server som gubben finns på.
Citera
2016-08-31, 09:15
  #9740
Medlem
Tropicanans avatar
Exakt vilket nummer ska man ringa från svergie om man vill ha tag i blizzard?

Testat hundra olika nummer folk eller google har gett mig. ALLA är fel!
Citera
2016-08-31, 10:11
  #9741
Medlem
murtennios avatar
Börjat tanka legion nu. Måste testa det och se vad det går för. har inte varit särskilt aktiv de sista halvåret av WoD då det sög ganska mycket meen hoppas på att legion kan komma att bli bättre. Talentsystemet verkar intressant.

Man vill lixom inte att WoW-karriären ska dö. Återkommer när jag testat legion.
Citera
2016-08-31, 10:59
  #9742
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Frogley
Undrar vems geniala ide det var att låta folk questa i samma område som folk som är flera levlar över en. Gank-VM kan man kalla det.
Som om folk inte hade gankat ändå?
Bara att transfera till en PvE-realm om du tycker det är jobbigt.

Hellre att det är så här och att världen är levande, än att man knappt ser en annan spelare.
Citera
2016-08-31, 11:04
  #9743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Frogley
Undrar vems geniala ide det var att låta folk questa i samma område som folk som är flera levlar över en. Gank-VM kan man kalla det.
Inte råkat ut för det en enda gång faktiskt även om det är mycket folk från båda sidor där jag questat.. Råkade dock döda en DH som hade lite hälsa och stod nära en mob när min full moon landade
Citera
2016-08-31, 11:05
  #9744
Medlem
confused...s avatar
Helt ärligt, vad tänkte dom egentligen på när dom la exakt alla quests i hela expansionen i open pvp zoner där Horde och Alliance dessutom har exakt samma zoner.....


Byta zone? nope poänglöst, kryllar av Hordes i alla zoner......


Finns 2 val, skita i att quest öht, eller springa runt näst intill själv ibland 1miljon hordes och försöka göra quests vid sidan av dom och bli dödad 10x för varje quest man gör...., yeah, right.....


Bra jobbat Blizzard

Citat:
Ursprungligen postat av Purra
Inte råkat ut för det en enda gång faktiskt även om det är mycket folk från båda sidor där jag questat.. Råkade dock döda en DH som hade lite hälsa och stod nära en mob när min full moon landade

Jag tror du har svaret där. Min server verkar det vara sjuk överpopulation av Hordes på.

Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Som om folk inte hade gankat ändå?
Bara att transfera till en PvE-realm om du tycker det är jobbigt.

Hellre att det är så här och att världen är levande, än att man knappt ser en annan spelare.


Man ska inte behöva betala 200kr extra eller vad det kostar för att transfer sin gubbe till ett annat realm för öht ens kunna spela expansionen man betalat 500kr för.



Tror helt ärligt inte du förstår hur illa det är på vissa servers.


Uppenbart är det en stor flaw Blizzard inte tänkt på när det är nästan ospelbart för en del spelare. Det är lätt att sitta och säger "nej då det är inga problem, spela PVE om du inte gillar det" om man inte haft oturen att hamna på ett sånt realm själv.

Du hade tyckt det var lika jobbigt och ogillat det lika mycket själv och knappast varit glad över att få välja på ett quest helvete eller betala 200kr extra för spelet för att byta server.....


Jag har alltid spelat PVP servers på alla MMO jag spelat, och aldrig haft problem med att questa, inte heller i open PVP zoner där man blir attackerad ibland. Men detta är verkligen extremt.
__________________
Senast redigerad av confused... 2016-08-31 kl. 11:41.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback