2019-05-18, 12:04
Medlem
who-s avatar
Äntligen har season 17 startat på ps4.
Sitter och funderar på vilken karaktär jag ska köra den med. Förra säsongen körde jag necromancer så är inte lika sugen på att köra den igen.

Bless
Citera
2019-05-18, 14:54
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Äntligen har season 17 startat på ps4.
Sitter och funderar på vilken karaktär jag ska köra den med. Förra säsongen körde jag necromancer så är inte lika sugen på att köra den igen.

Bless

Kör en DH vetja, =). Själv redan på greater rift lvl 53 HC, plockade lvl 70 igår under 2 timmar, gick sjukt fort, dock fanns folk spela med, hela tiden, både rifts och bountys =)....
Citera
2019-05-18, 15:14
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Kör en DH vetja, =). Själv redan på greater rift lvl 53 HC, plockade lvl 70 igår under 2 timmar, gick sjukt fort, dock fanns folk spela med, hela tiden, både rifts och bountys =)....

Jo en DH låter intressant faktiskt

Ojdå det gick fort för dig att bli 70.
Måste vara nice att lira på PC.
Det går segare med ps4.
Citera
2019-05-18, 15:52
Moderator
^Eazs avatar
Startade spelet igår, tröttnade på 20 minuter.

Fan att det är så lite (inget!) nytt mellan säsongerna.

PoE har verkligen förstört D3 för mig.
Citera
2019-05-18, 19:41
Medlem
who-s avatar
Vad tycker folket om att lira med wizard?
Lätt eller svårt? Hur är wiz denna säsongen?
Funderar starkt på att köra med wiz.
Ska börja lira imorgon när jag är hemma.

Ha en trevlig kväll och må bäst alla!
Citera
2019-05-18, 20:36
Medlem
Det är inte så mycket aktivitet i tråden, men jäklar var många som spelar i början av säsongerna.

Jag fixade klart mitt 6-set igår innan jag gick och lade mig, och sen direkt idag så började jag köra grifts och körde väl upp till nivå 35-40, så tar jag upp leaderboard och ser att man behöver klara grift 80 för att ens ta sig in på topp1000 för en klass.
Citera
2019-05-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz

Legacy of nightmare season buffen gör i alla fall att man kan experimentera lite. Kör en classic D2 necro med corpse explosion, inte meta men väldigt härlig gameplay.

PoE säsongerna har vart så bedrövligt usla på sistone så vete fan, skall nog ge nästa en chans.
Citera
2019-05-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Vad tycker folket om att lira med wizard?
Lätt eller svårt? Hur är wiz denna säsongen?
Funderar starkt på att köra med wiz.
Ska börja lira imorgon när jag är hemma.

Ha en trevlig kväll och må bäst alla!
Beror lite på vilken spec, wiz är tillsammans med Necro klasserna som har störst nytta av Lon buffen. Chantodo Vyr är också redigt stark den här patchen.

https://www.youtube.com/watch?v=Rsdu24OOQP4
Citera
2019-05-19, 22:51
Medlem
Asklords avatar
Suttit och lirat med en polare, han på lvl 17 och jag 18. Han kör Demon Hunter och jag testar Monk. Fan vilken skillnad det är. DH har bra och effektiva skills från tidigt i spelet och får en jäklar massa utrustning och vapen. Till skillnad från munken som har betydligt svagare attacker och får betydligt mindre utrustning och vapen. Blir fan less
Citera
2019-05-19, 23:03
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Beror lite på vilken spec, wiz är tillsammans med Necro klasserna som har störst nytta av Lon buffen. Chantodo Vyr är också redigt stark den här patchen.

https://www.youtube.com/watch?v=Rsdu24OOQP4
Tack för infon=)

Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Suttit och lirat med en polare, han på lvl 17 och jag 18. Han kör Demon Hunter och jag testar Monk. Fan vilken skillnad det är. DH har bra och effektiva skills från tidigt i spelet och får en jäklar massa utrustning och vapen. Till skillnad från munken som har betydligt svagare attacker och får betydligt mindre utrustning och vapen. Blir fan less

Jo det är typiskt =)
Citera
2019-05-20, 09:50
Medlem
mpees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Använd Blood shardsen från challange riften till att rolla rivera dancers. Ger +250% Lashing Tail Kick. Kolla up en lv1-70 Monk guide på ex https://www.icy-veins.com/d3/
Monk har en av dom snabbare starterna. Men visst DH är nog snabbast. Kan cuba karlei’s point redan level 1.
Citera
2019-05-20, 10:04
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz

Poe är ju i en annan dimension i content, helt klart, hoppas blizzard sneglar på deras saker som kommit under åren, som de kan föra in Diablo4 om de någonsin kommer? =) eller expansion till D3...

D3 fungerar för mig nu i väntan på något bättre =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in