2020-02-09, 19:12
Medlem
Opilus5500s avatar
Seasons 20 ser mycket intressant ut 3 nya set alltid välkommet! Cuben att kunna välja är faktiskt ett bra steg i rätt riktning. Ända som saknas nya områden eller akter som kan öppnas upp!
Citera
2020-03-09, 16:44
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Nu finns releasedatum för säsong 3 .. schpännande

Thankfully, Blizzard has now confirmed that Diablo 3's Season 20 will begin on Friday, March 13 at 5 PM PDT/5 PM CET.
Citera
2020-03-12, 10:23
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Nu finns releasedatum för säsong 3 .. schpännande

Thankfully, Blizzard has now confirmed that Diablo 3's Season 20 will begin on Friday, March 13 at 5 PM PDT/5 PM CET.

Ska bli skoja kicka igång med ny seasons, särskilt nu när har tröttnat på wow classic, så skönt få köra lite diablo3 hardcore med lite iskall öl imorgon kväll =))..
Citera
2020-03-12, 11:22
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Ska bli skoja kicka igång med ny seasons, särskilt nu när har tröttnat på wow classic, så skönt få köra lite diablo3 hardcore med lite iskall öl imorgon kväll =))..

Absolut .. Fina grejer det. Bara lite tradigt att köra igenom allt tills man är max-lvl.. men men
Citera
2020-03-13, 14:18
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Absolut .. Fina grejer det. Bara lite tradigt att köra igenom allt tills man är max-lvl.. men men

Plockar level 70 på 2 timmar, och nya Cube buildsen ska bli roligt få prova, som vanligt lär man väl tröttna efter tag!! Synd att blizzard inte lägger maken till skapar lite nya acter eller slänger in nya områden, bossar... Tröttnar man går man tillbaks till WoW classic =)
Citera
2020-03-13, 14:58
Medlem
swebarbs avatar
Seasons är bara kul i en vecka typ ,sen känns det som man redan har rätt så bra gear o man lika gärna kunde spela non season eftersom allt blir så lätt.. nja lite trist är det med seasons dom tappar sin funktion så pass snabbt ..

eller så borde dom lägga in mer svårighetsgrader? för mer akter kan man ju glömma lär knappast komma.. då får man vänta på d4.
Citera
2020-03-13, 15:30
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Plockar level 70 på 2 timmar, och nya Cube buildsen ska bli roligt få prova, som vanligt lär man väl tröttna efter tag!! Synd att blizzard inte lägger maken till skapar lite nya acter eller slänger in nya områden, bossar... Tröttnar man går man tillbaks till WoW classic =)

Redan knäppt ett par öl och väntar
Får se när man kör igång
Citera
2020-03-16, 13:36
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Vart inge lira i helgen men nu har jag startat en DH och är i skrivande stund lvl 14.. Denna grind är såååå tråkig..
Citera
2020-03-18, 20:48
Medlem
Banzai-Perkeles avatar
Jag kör barb den här säsongen och har lattjat runt lite med det nya setet Horde of the Ninety Savages. Det verkar ha potential för helt sjuk damage när barben väl kommer "upp i varv" med massa stacks, men jag har inte så bra gear än och är bara på paragon 150. Med undisputed champion, Bastions revered och ev. oathkeeper i någon kombination så kan det nog bli skojigt.

Har även en annan skrotig build där jag kör seismic slam med the furnace equippad, samtidigt som jag har fjord cutter och fury of the vanished peak via kuben. Jävlar, vilket bankande.
Citera
2020-04-17, 12:28
Medlem
Satan, var 2-3 år sedan jag senaste spelade D3. Spelar alla bara säsonger nu? Ser att de har börjat fila på D4. trevligt! Har en del att grotta ner mig i gällande patches mm.
Känner mig lite nykär i spelet igen. Samma känsla när det släpptes i maj 2012.
Citera
2020-04-17, 22:47
Medlem
Loxuss avatar
Dubbla goblins resten av säsongen.

Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Satan, var 2-3 år sedan jag senaste spelade D3. Spelar alla bara säsonger nu? Ser att de har börjat fila på D4. trevligt! Har en del att grotta ner mig i gällande patches mm.
Känner mig lite nykär i spelet igen. Samma känsla när det släpptes i maj 2012.

Ja, non season är nog ganska dött.
Citera
2020-04-27, 18:42
Medlem
manfred85s avatar
Jag lyckades med att fixa 2 st bul kathos vapen , enligt dem så ska det vara ett komplett set med 2st olika vapen , men ändå så står det bara att jag har 1 vapen i setet.

Vad gör jag för fel? Missar bonuspoäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in