2018-06-21, 11:32
Medlem
Jag har inte spelat på flera år nu, men hur spelar man nu för tiden? Är det fortfarande greater rifts som 4 personer där 1 kör dps och 3 kör support?
Citera
2018-06-21, 14:44
Medlem
rolemodels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Jag har inte spelat på flera år nu, men hur spelar man nu för tiden? Är det fortfarande greater rifts som 4 personer där 1 kör dps och 3 kör support?

Nja. Det mesta handlar om att botta 24/7, , bränna igenom solo GR 112+ sen posta dina screenshots på reddit hur duktig du är.
Citera
2018-08-09, 14:04
Medlem
Opilus5500s avatar
Hype nya diablo spelen =))
https://www.youtube.com/watch?v=YwVaqS_bd-8

Flera projekt under arbete?? ett ska annonsera senare i år, antagligen blizzcon troligen.
Citera
2018-08-09, 15:29
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500

Flera projekt under arbete?? ett ska annonsera senare i år, antagligen blizzcon troligen.

Hype som fan!!!!
Citera
2018-08-10, 01:54
Medlem
Citat:

Jag misstänker att ett av projekten är ett Diablo II remaster(Underbart!). Diablo IV vore i så fall det hon syftar till kommer att dröja lite längre.

P.S. Kan nog inte helt utesluta mer content till Diablo 3, Druid klass/x-pack 2? Fast tror ändå D3 förblir i sitt maintenance(kanske Druid till Blizzcon).
Senast redigerad av Imladris 2018-08-10 kl. 01:56.
Citera
2018-08-10, 10:52
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imladris
Jag misstänker att ett av projekten är ett Diablo II remaster(Underbart!). Diablo IV vore i så fall det hon syftar till kommer att dröja lite längre.

P.S. Kan nog inte helt utesluta mer content till Diablo 3, Druid klass/x-pack 2? Fast tror ändå D3 förblir i sitt maintenance(kanske Druid till Blizzcon).

Här har du intervju med David Brevik om D2 HD, och han förklarar de omöjliga uppgiften, om blizzard skulle försöka skapa ett HD igen för D2.
https://www.youtube.com/watch?v=M_Xn9BHl24c

Instämmer med David, även om skapar bättre grafik, så kommer aldrig bli samma sak igen.

Jag hoppas på Diablo4 annonsering där vi ser vad de pysslar med, även jag förstår att de projektet som ligger tar mest tid.

De här med att de har flera projekt med diablo, de har ju Diablo Beastiary book ska lanseras, kan var prat om den?
Eller deras nya bokserie noveller om Diablo världen.

Diablo3 tror jag blizzard helt lagt ner i content. Visst nya seasons, med lite cosmatic, en annan boss event kanske på sin höjd, nya klasser eller nya system till D3 de tror jag inte.
Senast redigerad av Opilus5500 2018-08-10 kl. 11:02.
Citera
2018-08-10, 16:34
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:

Jag är rädd för att det nya vi får se bara är diablo-inspirerade kort till Heartstone.
Om vi få druid till D3 beror nog mycket på hur Necromancern sålt. Hur många spelat verkligen D3 fortfarande? Deras nya tema-säsonger var inte så spännande. Fortfarande samma problem. Tur att det finns bra alternativ.

edit: Att D2 remaster nästan var omöjligt hade redan nämnts
Senast redigerad av kinky_M 2018-08-10 kl. 16:55.
Citera
2018-08-11, 00:57
Medlem
Citat:
Här har du intervju med David Brevik om D2 HD, och han förklarar de omöjliga uppgiften, om blizzard skulle försöka skapa ett HD igen för D2.
https://www.youtube.com/watch?v=M_Xn9BHl24c

Instämmer med David, även om skapar bättre grafik, så kommer aldrig bli samma sak igen.

Jag hoppas på Diablo4 annonsering där vi ser vad de pysslar med, även jag förstår att de projektet som ligger tar mest tid.

De här med att de har flera projekt med diablo, de har ju Diablo Beastiary book ska lanseras, kan var prat om den?
Eller deras nya bokserie noveller om Diablo världen.

Diablo3 tror jag blizzard helt lagt ner i content. Visst nya seasons, med lite cosmatic, en annan boss event kanske på sin höjd, nya klasser eller nya system till D3 de tror jag inte.
Jo jag vet, Brevik sa visserligen inte att det var en omöjlig uppgift men tekniskt utmanande till den grad att det skulle krävas oerhört mycket. Tänkte egentligen mer på en remake än remaster.

Tror inte det är omöjligt att D3 kan få sig en ny klass eller dylikt, det vore ett sätt att hålla liv i spelet/bland fansen tills dess att nästa stora projekt är reda att avslöjas(något jag inte tror sker detta Blizzcon, men tiden får utvisa)
Citera
2018-08-11, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Jag är rädd för att det nya vi får se bara är diablo-inspirerade kort till Heartstone.
Om vi få druid till D3 beror nog mycket på hur Necromancern sålt. Hur många spelat verkligen D3 fortfarande? Deras nya tema-säsonger var inte så spännande. Fortfarande samma problem. Tur att det finns bra alternativ.

edit: Att D2 remaster nästan var omöjligt hade redan nämnts
Nej då . Att det är minst ett helt nytt spel under utveckling råder det ingen tvekan om, det har det hintats om en längre tid och Blizzard har ju varit på jakt efter en ny game director till nytt/nya Diablo projekt. Man hade inte orsakat denna Hype för en sådan liten sak.
Citera
2018-08-12, 02:08
Medlem
Loxuss avatar
Eftersom dom sa att det var flera projekt på gång så är det väl troligt att ett av dom är ett mobilspel.
Citera
2018-08-28, 12:00
Medlem
Opilus5500s avatar
Citat:
Jo jag vet, Brevik sa visserligen inte att det var en omöjlig uppgift men tekniskt utmanande till den grad att det skulle krävas oerhört mycket. Tänkte egentligen mer på en remake än remaster.

Tror inte det är omöjligt att D3 kan få sig en ny klass eller dylikt, det vore ett sätt att hålla liv i spelet/bland fansen tills dess att nästa stora projekt är reda att avslöjas(något jag inte tror sker detta Blizzcon, men tiden får utvisa)

Community Manager Brandy sa ju att de ska utveckla seasons mera, men jag tror inte att vi ser något häpnadsväckande till det, kanske att de kommer testa cosmatic shop, för att se om de finns marknad för det, inget pay to win. Blizzard kan inte undergått att sett den enorma marknaden och försäljning som GGG har gjort de senaste åren på Path of exile.

Jag tror vi kommer se annonsering av ett Diablo4 iallfall Art work ifrån det, har vi tur så har de en film visa, och ett annat ingame footage vore väldigt trevligt =).

Multi projekten till Diablo, har redan ett annonserat ut att D3 kommer till Nintendo Switch.

Blizzcon får väl utvisa vad vi kan förvänta oss inom diablo världen, kommande åren =). Till dess blir spela WoW istället
Citera
2018-09-21, 03:45
Bannlyst
vilken tid går season 15 live idag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här