2015-05-15, 16:44
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Någon poäng i att slänga in en request invite till flashback-klanen? eller är det bara trötta tjockisar utan ambitioner som afkar där?

Citat:
Ursprungligen postat av SynX
Har haft min request uppe i x antal dagar, utan att någon invitat. Verkar vara ganska hopplöst.
Såvitt jag vet är Flashback-klanen någorlunda inaktiv numera, eftersom de mest aktiva spelarna har gått över till en egen klan.
Citera
2015-05-15, 19:20
Medlem
Igor89s avatar
Citat:
Har haft min request uppe i x antal dagar, utan att någon invitat. Verkar vara ganska hopplöst.

Precis som ovanstående skrev så har flera spelare lämnat och kör i en egen klan.

Jag lämnade för ett tag sen också, dock av anledningen att flera i klanen hade extremt dålig attityd enligt mig (exempelvis svordomar i varje mening, rasistiska, nedtryckande ord). Jag förstår även att de flesta sa dessa saker på skämt och man ska ta det med en nypa salt, men det blev ändå tröttsamt i längden.
Citera
2015-05-16, 00:37
Medlem
megaman9s avatar
Är nu rank 71 Solo wizard i HC
Citera
2015-05-16, 13:02
Medlem
När kommer 4:an?
Citera
2015-05-16, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revolator
När kommer 4:an?

Är väl minst 5 år till eller mer. Eller aldrig.
Citera
2015-05-17, 11:55
Medlem
Citat:

FB klanen har dött... han som är ledare och den enda officer har vart offline i mer än 30 dagar
Citera
2015-05-17, 13:38
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Såvitt jag vet är Flashback-klanen någorlunda inaktiv numera, eftersom de mest aktiva spelarna har gått över till en egen klan.

Det stämmer, sen de som ville pusha högre Grifts drog vidare är det inte mycket som hänt i clanen.
Citera
2015-05-18, 18:03
Medlem
SynXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annakuwaso
FB klanen har dött... han som är ledare och den enda officer har vart offline i mer än 30 dagar

Jobbigt. Finns det någon annan klan man skulle kunna joina? Trots att spelet är rolig i sig, känns det som den sociala biten fattas. En klan med svenskar och en hyfsad mognadsnivå, skulle vara härligt.
Citera
2015-05-19, 00:08
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Jobbigt. Finns det någon annan klan man skulle kunna joina? Trots att spelet är rolig i sig, känns det som den sociala biten fattas. En klan med svenskar och en hyfsad mognadsnivå, skulle vara härligt.

I mina ögon saknas det sociala oavsett om du är med i en klan eller inte. När rifts tar ~2 min tappar man för mycket tid om man ska hålla på att skriva till folk. Jag tycker att bästa lösningen är att hitta folk du trivs att spela med och kör sen skype (eller annat kommunikationsprogram). Förstår att det kan bli problem om man inte spenderar några timmar i veckan så man kan hitta likasinnade. Då kanske det underlättar med klan.
Citera
2015-05-19, 11:23
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
Är väl minst 5 år till eller mer. Eller aldrig.

Blizzard har faktiskt gått ut och sagt att det aldrig kommer komma en 4:a.
Citera
2015-05-19, 15:23
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Blizzard har faktiskt gått ut och sagt att det aldrig kommer komma en 4:a.

Källa/länk?
Citera
2015-05-19, 16:31
Medlem
Yamals avatar
Bara jag som rensar varje våning till 100% som en liten jude oavsett om bossen är död eller inte? o.O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in