2015-02-11, 07:44
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag kom precis hem, och när jag satte igång Diablo 3-streamen på Twitch möts jag av ett farväl av värdinnan, följt av ett "Thanks for watching!".
Jag ser att folk skriver "RIP Wizard" i Twitch-chatten. Vad syftar de på?

Folk i chatten satt och ville ha fram information om Wizard.
Men Utvecklarna dodgea alla frågor om Wizard som kom upp på både Twitter och i den nämnda chatten.
Kan inte säga att jag vet mycket om Wizard, testade den lite i Season men inte så pass mycket så jag ser mig kunnig om Wiz.
Men DoT karaktär är inget för mig som jag anser att Wiz är.

vore dock sjukt kul att få veta hur många som kommer lira seasonal 2 och isåfall vilket char?
Citera
2015-02-11, 09:17
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Folk i chatten satt och ville ha fram information om Wizard.
Men Utvecklarna dodgea alla frågor om Wizard som kom upp på både Twitter och i den nämnda chatten.
Kan inte säga att jag vet mycket om Wizard, testade den lite i Season men inte så pass mycket så jag ser mig kunnig om Wiz.
Men DoT karaktär är inget för mig som jag anser att Wiz är.

vore dock sjukt kul att få veta hur många som kommer lira seasonal 2 och isåfall vilket char?

Det lutar åt season för mig faktiskt. Droppade s1 men är rätt sugen på en nystart.
Blir nog en monk i såfall. Är den karaktären jag spelat absolut minst och kan minst om.
Så är ju nästa fråga. HC eller SC.
Men är nog för kärring för HC även om det hade vart kul att testa :P
Citera
2015-02-11, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless

Jag ska. Barb, alltid barb.
Citera
2015-02-11, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Det lutar åt season för mig faktiskt. Droppade s1 men är rätt sugen på en nystart.
Blir nog en monk i såfall. Är den karaktären jag spelat absolut minst och kan minst om.
Så är ju nästa fråga. HC eller SC.
Men är nog för kärring för HC även om det hade vart kul att testa :P

Det blir season för mig också.

Nackdelen med HC är att man typ inte kan logga in för skojs skull och slö-spela. Måste alltid ha fokus. Det vore i så fall om man spelade båda, men det kanske man inte har tid med.
Citera
2015-02-11, 10:04
Bannlyst
Kommer att lira HC den här säsongen. Låg 2-4 ett tag som Barb förra säsongen, orkade inte spela mer, blev tråkigt. Annars hade jag nog hållt kvar mig där. Den här säsongen tänker jag inte competa så mycket, ska bli mer van vid HC Grifts och kanske försöka senare in på säsongen. Vi kommer bara 10-15 pers som spelar på fredag, alla HC. Så det ska bli kul.
Citera
2015-02-11, 10:51
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Jag ska. Barb, alltid barb.

Fan, kanske man borde klippa en DH iofs.
En char man kan bra redan och så bara försöka maxa o kötta på. Satsa 100% på en char och inte lalla runt med 10 olika som jag gör idag.
Men ska jag hålla ditt tempo i rifterna så är monk enda alternativet ta mig fan haha
Citera
2015-02-11, 12:14
Medlem
N3ss3s avatar
Tror faktiskt att jag kommer ge mig på season den här gången. Blir antagligen Barb, men jag är alldeles för kärring för att faktiskt köra HC.

Kul skall det bli i alla fall
Citera
2015-02-11, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Fan, kanske man borde klippa en DH iofs.
En char man kan bra redan och så bara försöka maxa o kötta på. Satsa 100% på en char och inte lalla runt med 10 olika som jag gör idag.
Men ska jag hålla ditt tempo i rifterna så är monk enda alternativet ta mig fan haha

Tycker jag. Fast det är iof min åsikt då jag gillar att min/maxxa och pusha sin char så högt det går i g-rifts istället för att ha ett gäng halvdana karaktärer. Jag har alltid kört barb, även om jag kanske haft några flirtar på sidan om, främst Crusader dårå.
Citera
2015-02-11, 12:31
Medlem
Quittade ca 1 månad in i första seasonen. Spelet är ju för fan bortom all räddning.
Citera
2015-02-11, 12:32
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 41DS
Quittade ca 1 månad in i första seasonen. Spelet är ju för fan bortom all räddning.

Lust att utveckla det där något? Vad är det som är så kasst?

För i mina ögon är det hästlängder bättre än det P2W som det var när det släpptes.
Citera
2015-02-11, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Kommer att lira HC den här säsongen. Låg 2-4 ett tag som Barb förra säsongen, orkade inte spela mer, blev tråkigt. Annars hade jag nog hållt kvar mig där. Den här säsongen tänker jag inte competa så mycket, ska bli mer van vid HC Grifts och kanske försöka senare in på säsongen. Vi kommer bara 10-15 pers som spelar på fredag, alla HC. Så det ska bli kul.

Intala dig själv det du.
Citera
2015-02-11, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Intala dig själv det du.

Inte så svårt. Arbetslös, jag hade haft tiden. Motivationen är en annan sak, hade jag orkat lägga så mycket tid så hade jag gjort det. Att hålla sig i top 10 är inte svårt, ju mer du spelar, till slut kommer RNG att ge dig en grift som du breezar igenom.

Självklart är skill en factor. Men inom det området anser jag mig själv vara top 1% for sure. Har 1500 timmar spelade, varav 1000 av dom är på Barb så jag har en rätt bra förståelse .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in