• 1
  • 2
2014-03-24, 13:07
Medlem
befrierskans avatar
Hej,
Ville se om jag är ensam om det, har svårt att tro att jag gör något fel då det känns där det ska.
…Tills andra setet. För varje gång jag drar (känns fortfarande mycket och bra i triceps) så känner jag att det liksom "spänner åt" mellan benen på ett otroligt skönt sätt, exakt som vid ..tja, ni vet.

Jag är lite orolig ibland för att jag ska få orgasm i gymmet, så känns inte så jättekul - om än väldigt skönt. Har någon liknande upplevelser?

Endast seriösa svar, tack.
Citera
2014-03-24, 13:19
Medlem
Framtidsatlets avatar
Alltså dafuq? Blir du våt då också av detta? Så att du är plaskblöt efter 5 set triceps pulldown?

Kvinnor är mycket märkliga varelser, blir intressant att läsa svaren. Jag brukar svettas och lida på gymmet förövrigt, är inte chey.
Citera
2014-03-24, 13:21
Medlem
usmccs avatar
måste se rätt roligt ut biter du ihop läpparna i ett försök att ej skrika ut din orgasm?
Citera
2014-03-24, 13:23
Medlem
mpms00s avatar
Försök att slappna av i övriga kroppen och koncentrera dig på dina triceps. Låter underligt.
Citera
2014-03-24, 13:26
Medlem
Ibland när jag kör chins så sprider sig en härligt kittlande känsla från latsen till hela kroppen. Orolig för orgasm är jag knappast så ts vinner.
Citera
2014-03-24, 13:31
Medlem
Samma känsla för mig vid just den övningen!

Skulle inte säga att det är skönt direkt (eller så är tillfället helt fel) men en ilande känsla -"spänner till" är ett passande ord..

Har funderat lite på fenomenet och som jag ser det finns det ingen nerv som kan vara orsak utan felkopplingen ligger högre upp. Intressant fenomen hursomhelst.
Citera
2014-03-24, 13:43
Medlem
flybikess avatar
har fått nått liknande känsla när jag kör hantellyft åt sidan, (kille) hahah så wierd.
Citera
2014-03-24, 13:48
Medlem
befrierskans avatar
Underhållande svar, jag bad som sagt om seriösa. Men men.

Grejen är att jag svettas som ett djur och kör stenhårt i alla fall (står inte och småviftar med små söta pip emellan om några av er fick den bilden). Men fr o m andra setet när jag börjar samla på mig ett högt antal reps (ca 8-12) så är jag tvungen att sluta och vila pga detta. Ja, något extra fukt tillkommer också. Jag tycker inte att det hämmar träningen som sådan, utan är som sagt mer som ett nervositetsmoment inför risken att få orgasm på en olämplig plats.
Citat:
Ursprungligen postat av alkoholiker
Text

Så det finns fler! Alltså jag har ingen aning, har försökt googla men inte stött på problemet..

Citat:
Ursprungligen postat av flybikes
Text

Jaså? Men är det inte jobbigt för dig som kille (alltså att det ska synas, då det syns tydligare på killar när ni upplever behagskänslor i de nedre regionerna?)
Citera
2014-03-24, 13:53
Medlem
befrierskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usmcc
måste se rätt roligt ut biter du ihop läpparna i ett försök att ej skrika ut din orgasm?

Nej. Jag gör allt i min makt för att koncentrera mig på övningen och triceps så att det slipper leda till att jag biter ihop läpparna av anledningen du beskriver. Biter ihop läpparna för att det är tungt!
Citera
2014-03-24, 13:56
Medlem
flybikess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av befrierskan
Underhållande svar, jag bad som sagt om seriösa. Men men.

Grejen är att jag svettas som ett djur och kör stenhårt i alla fall (står inte och småviftar med små söta pip emellan om några av er fick den bilden). Men fr o m andra setet när jag börjar samla på mig ett högt antal reps (ca 8-12) så är jag tvungen att sluta och vila pga detta. Ja, något extra fukt tillkommer också. Jag tycker inte att det hämmar träningen som sådan, utan är som sagt mer som ett nervositetsmoment inför risken att få orgasm på en olämplig plats.

Så det finns fler! Alltså jag har ingen aning, har försökt googla men inte stött på problemet..

Jaså? Men är det inte jobbigt för dig som kille (alltså att det ska synas, då det syns tydligare på killar när ni upplever behagskänslor i de nedre regionerna?)

nej det är inte så kraftiga känslor så att jag gör miner eller stönar, men det är skönt haha ;D
Citera
2014-03-24, 13:58
Medlem
befrierskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flybikes
nej det är inte så kraftiga känslor så att jag gör miner eller stönar, men det är skönt haha ;D

Haha jag menade i mer visuella termer. Att det syns i byxan.
Citera
2014-03-24, 14:03
Medlem
flybikess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av befrierskan
Haha jag menade i mer visuella termer. Att det syns i byxan.

ne de gör det inte
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in