• 7
  • 8
2021-05-09, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av befrierskan
Hej,
Ville se om jag är ensam om det, har svårt att tro att jag gör något fel då det känns där det ska.
…Tills andra setet. För varje gång jag drar (känns fortfarande mycket och bra i triceps) så känner jag att det liksom "spänner åt" mellan benen på ett otroligt skönt sätt, exakt som vid ..tja, ni vet.

Jag är lite orolig ibland för att jag ska få orgasm i gymmet, så känns inte så jättekul - om än väldigt skönt. Har någon liknande upplevelser?

Endast seriösa svar, tack.
Har samma angenäma problem! Borde inte vara farligt eller så. Antar att det har att göra med att man spänner sig på sätt som påminner om andra aktiviteter Glad över damavdelningen på gymmet..
Citera
2021-05-10, 10:03
Medlem
Covington89s avatar
Hört att vissa tjejer kan komma vid hängande benlyft?
Kanske inte är en myt?
Citera
2021-05-12, 21:26
Citat:
Ursprungligen postat av befrierskan
Underhållande svar, jag bad som sagt om seriösa. Men men.

Grejen är att jag svettas som ett djur och kör stenhårt i alla fall (står inte och småviftar med små söta pip emellan om några av er fick den bilden). Men fr o m andra setet när jag börjar samla på mig ett högt antal reps (ca 8-12) så är jag tvungen att sluta och vila pga detta. Ja, något extra fukt tillkommer också. Jag tycker inte att det hämmar träningen som sådan, utan är som sagt mer som ett nervositetsmoment inför risken att få orgasm på en olämplig plats.

Så det finns fler! Alltså jag har ingen aning, har försökt googla men inte stött på problemet..

Jaså? Men är det inte jobbigt för dig som kille (alltså att det ska synas, då det syns tydligare på killar när ni upplever behagskänslor i de nedre regionerna?)

Testa liggande lårcurl också och se om du får en lika skön upplevelse. Jag har ett par kvinnliga bekanta som kan få orgasm av den övningen.
Citera
2021-05-29, 23:43
Medlem
TheAlamos avatar
Jag är kille men har upplevt samma känsla av just triceps pulldowns. Nån form av pirrande orgasm-känsla, liknande en man fick som liten när man ålade sig upp för en stång eller liknande. Jag får det inte nu i 30-års åldern längre men för 5-10 år sen så hände det att det kändes jäkligt konstigt. Ganska svag känsla dock.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in