2017-07-18, 14:20
Medlem
Jag håller med TS.

Men låt oss inte börja använda "kvinnor" som ett första namn för feminister, dom representerar verkligen inte kvinnor. Dom är bara ett äckelgrupp som särbehandlas sig fram sin uppmärksamhet i media och samhället.

Låt oss inte låta det utvecklas till en man Vs kvinna situation för så är det farligt fr aamhällsutvecklingen
Citera
2017-07-19, 02:38
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SixtenSixX
Det är en så kallad bait and switch, de börjar med att påstå att feminism = jämställdhet, så är du för jämställdhet är du för feminism. När det är etablerat byts feminism ut mot något väldigt mycket mer skruvat och omfattande än simpel jämställdhet.

Ja, hjälp oss krossa kapitalismen annars hatar du kvinnor. Typ.
Men, fri marknadsekonomi (kapitalism) gjorde mycket mer för kvinnors befrielse är nån jävla vänsterideologi. Den intersektionella kommunismen, förlåt, feminismen är en hjärndöd ideologi.
Citera
2017-07-19, 06:32
Medlem
Feministerna har två olika egenskaper:

1. De vill förstöra samhället.

2. De vill inte medge konsekvenser av deras politik.

Med förstöra menas verkligen förstöra. De vill göra väst Europa till en plats liknande Somalia eller värre.

Men de uppträder som om de ej förstår vad de gör men det är fullt medvetna om att vi om bara några år inte kommer ha något fungerande samhälle , så gott som varje kvinna kommer ha varit våldtagen ,mordfrekvensen kommer gå upp över 10 gånger dagens nivåer , barbarer kommer råna alla som inte kommer att kunna försvara sig.

Att detta hände beror på att personer med en viss mentalitet fick makten fast de i själva verket är bara en liten grupp med perverst tänkande. Majoritetens misstag var att vi gav denna grupp makten i media och politik.
Citera
2017-07-19, 14:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Förr kunde jag också störa mig på feminister men nu när jag är lite äldre så ser jag deras extrema fixering vid män som rätt gullig. Det är svårt för oss män att ens greppa hur extremt viktiga vi är för kvinnors liv, vi tycker det är roligt med en kvinna vid vår sida men kvinnor behöver män. Se moderna feministrörelsen för det kvinnliga shit-test som det är för hat är helt överflödigt om du förstår varför dessa kvinnor spenderar 99% av sin dag med att prata och tänka om män och vad män gör och inte.
Citera
2017-07-19, 15:02
Medlem
De är en liten liten grupp felvaggade bittra kvinnor som har lackat ur för att de aldrig har fått den uppmärksamhet en kvinna behöver för att må bra. Gud har helt enkelt varit på ett djävligt dåligt humör när hans skapade dessa kvinns eller så var han sjukt bakfull.

Det trista är att de är väldigt högljudda och har ätit upp tex public service inifrån som en cancer utom kontroll. Likaså skolor på alla nivåer, myndigheter o rättsväsende. Kan vi bara röja upp där så kommer dessa extremister inte längre att höras lika mkt och kan därmed inte sprida sin vridna verklighetsbild till inte ont anande tjejer och kvinnor och cucks till "män".

Feminsiterna är INTE ute efter att inkludera sina medsystrar utan för att exkludera män och få MAKT.
M A K T. Sen skiter de i det lättlurade fotfolket dvs andra kvinnor på gräsrotsnivå.

De är definitvt inga representanter för kvinnor överlag vilka är älskvärda på alla sätt och vis.
Senast redigerad av MrStreamer 2017-07-19 kl. 15:07.
Citera
2017-07-19, 23:25
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Vem älskar feminister egentligen?
Citera
2017-07-20, 09:41
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Vem älskar feminister egentligen?
Aftonbladet , Expressen , DN , SVT.....
Citera
2017-08-03, 04:52
Medlem
Det torde vid detta laget vara allmänt känt att feminismen enbart skapades för att:

1) Förstöra kärnfamiljen och reducera vit nativitet. Israel är den enda västerländska stat med ökande nativitet.
2) Skapa en miljö där statlig propagandapåverkan mot barnen kan ökas
3) Möjligen också för att inhösta skatt från kvinnor i högre utsträckning
Citera
2017-10-09, 20:22
Medlem
Jag står för jämnställdhet, men det de moderna feministerna håller på med får mig att spy! Det har inget... Inget... Med jämnställdhet att göra!

Det vidrigaste är deltidsfeminister dessutom!
Citera
2017-10-09, 20:42
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sealstryper
Aftonbladet , Expressen , DN , SVT.....
SVT/SR/UR, regeringen, kultureliten, högre lärosäten, fackföreningsrörelsen osv. Större kassako har vi nog aldrig haft bland de olika sekter vi låtit hjärntvätta folk.
Citera
2017-10-10, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Jag håller med TS.

Men låt oss inte börja använda "kvinnor" som ett första namn för feminister, dom representerar verkligen inte kvinnor. Dom är bara ett äckelgrupp som särbehandlas sig fram sin uppmärksamhet i media och samhället.

Låt oss inte låta det utvecklas till en man Vs kvinna situation för så är det farligt fr aamhällsutvecklingen

För att inte göra det så måste det finnas en klar definition av vilka det är som är feminister, vilket det inte gör.
Citera
2017-10-10, 02:52
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
För att inte göra det så måste det finnas en klar definition av vilka det är som är feminister, vilket det inte gör.

Vad sägs om ett märke av en fitta på bröstet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in