2005-08-11, 23:49
Medlem
Synd att man inte är kändis, jag skulle annars kunna sälja min story om hur jag besökte websidor tillhörande London-baserade företag precis innan bombattackerna.
Citera
2005-08-13, 12:55
Medlem
TeEsErs avatar
Inte konstigt att hon väljer att "tala ut" just nu. Hon släpper ju sin biografi nu...

/T
Citera
2005-08-14, 21:34
Medlem
prettygirls avatar
Läste inte så mycket av artikeln, men lade märke till att hon färgat håret brunt. Hm...

Jag gillar Carolina i övrigt, tycker inte hon är överdrivet mediakåt.
Alla som är med i Big Brother, är exhibitionistiskt lagda, men det finns olika grader.
Antar att människor på något sätt måste göra en living.
Citera
2005-08-22, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Det var inte poserna jag hängde upp mig på, har verkligen inget emot sånt. Däremot hängde jag upp mig på att det var så dåligt utfört.
I konstkretsar heter det inte att man "inte kan måla" utan att man "skapar naivistisk konst".
Låt mig säga som här. Om Carolina inte hade varit med i BB så tror jag sannolikheten att hon skullle fått en egen utställning varit djävligt små.
"man kan pynta bajs , men det är fortfarande bajs"

Kom hon inte in i konstsvängen via sina föräldrar?
Citera
2005-08-22, 08:40
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigzagwanderer
Kom hon inte in i konstsvängen via sina föräldrar?

jo tror det var som så att hennes mamma var erkänd skultris eller nåt , så då tyckte väl Carro att hon också kunde jobba med konst.
Jag tyckte hon verkade ganska cool, tills jag träffade henne i verkliga livet.

Maken till gapig, självcentrerad och rent ut sagt blåst blondin har jag inte träffat(OT: sen hade hon världens fulaste häck, totalt icke-existerande)
Citera
2005-08-23, 10:57
Medlem
Catyas avatar
Jag tycker Carolina Gynning verkar vara en skitgullig tjej som troligtvis lider av damp eller nåt. Söt e hon i alla fall!
Citera
2005-08-23, 19:29
Medlem
zyx83s avatar
gynning är ju klart bäst av alla dokusåpakändisar som haft ett liv i media efter....hon verkar ha lite distans o attityd....
Citera
2005-11-21, 12:17
Medlem
Vad gör Carolina Gynning nuförtiden?

Det var längesedan man hörde något tycker jag......
Citera
2005-11-21, 15:00
Medlem
Länge sedan

Hennes konstutställning med tillhörande nakenvideo har väl varit väl uppskrivet i pressen sista månaden, samt att galleriet drabbades av inbrott i helgen och just nämnda video blev stulen
Citera
2005-11-21, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tff
Länge sedan

Hennes konstutställning med tillhörande nakenvideo har väl varit väl uppskrivet i pressen sista månaden, samt att galleriet drabbades av inbrott i helgen och just nämnda video blev stulen

fasen det har jag missat helt.

Länkar??
Citera
2005-11-21, 15:50
Medlem
KönsKlass avatar
Det som stör mig lite är att människan inte ens drar sig för att pressa ut pattarna så mycket det går även då hon upplever en regelrätt avrättning. Hon är nog inte chockad alls, hon är bara glad över att det fanns ett tillfälle att spänna bröstkorgen lite.
Förövrigt har jag alltid fått känslan av att hon är ganska falsk. Men det är bara en känsla.
Citera
2005-11-22, 16:30
Medlem
Hittar bara länken om hennes utställning, men har för mig att det var en artikel om att videon hade blivit stulen vid ett inbrott i helgen.

http://expressen.se/index.jsp?a=468847
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in