Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Åh fy fan vilken jävla omogen redogörelse av deras sk förhållande. Man hör ju direkt att det är A) extremt oseriöst och B) extremt oseriöst.
Det som hände var väl ett klassiskt rebound-knull. Sex with the ex på ett spa. Önskar jag visste vilket spa så jag inte behöver åka dit och få deras läskiga könssjukdomar all over my ass när jag sitter i bastun..
Tydligen är det svårt för Gynning att i efterhand erkänna att det var ett engångs, för hon är ju nämligen inte den frigjorda don't give a shit-kvinna som hon marknadsför sig som.. Tvärtom är hon en kaninkokerska av rang så hon kommer hålla hårt i honom tills han en dag lyckas vrida sig ur hennes klängiga grepp.. Visst, det blir en semster till ett glassigt ställe.. Gärna nånstans "farligt" och de kan visa pseudo-konstnärliga bilder i bloggen som antyder att de är så heta och "kära". Men faktum kvarstår; han vill inte ha henne på riktigt, så det blir nog hjärtesorg IGEN inom kort. Synd
Och förresten..jag tror alla förhållanden som är "vi mot världen" är dömda att misslyckas.
det värsta är att A-K-H får medial uppmärksamhet för återföreningen...allt från AB-EX till Se och hör..LÖPET som man inte kan undvika..
SPYSMILEY
Håller med och påpekar själv det ni andra också skriver...
Börjar likna Linda Rosing allt mer...Linda/Fadde = A-K-H/Trotzig
Desperata mediala grodor, fanstasivärld/bubbla..
Jag tror att Trotzig har bättre kontakter till bra Colombiasnö än hon..därför vill hon vara hans madrass..Same old story!!! Ha ha ha....
Hur faan är man funtad om man vill ha en Sloppy twohundred som äckel-horan Gynning som alla (?) har satt på i och utanför Stureplanseliten...