2009-10-15, 21:59
Bannlyst
Citat:
.... min goda väninna Lulu Carter häromdagen,[...], på hennes vardagsrumsbord har hon en massa inspirerande böcker. En av böckerna handlar om min favoritkonstnär Elisabeth Peyton. Jag hämtar massor av insperation från henne till mina egna målningar, här är några av hennes verk, grymma va?

hämtar massor av insperation hahaha...

Någon som har inspirerat mig mycket är den kände konstnären EP.. här är några bilder av hennes konstverk...

nää CG hämtar massor av insperation...

och ordet favoritkonstnär är inte det ett märkligt uttryck från en vuxen människa.... som det vore en idol eller nåt... hon uttrycker sig ju som om hon var tolv och uppvuxen på gatan...gud jag tror inte att jag bör gå in på den bloggen igen...
Citera
2009-10-15, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Åh fy fan vilken jävla omogen redogörelse av deras sk förhållande. Man hör ju direkt att det är A) extremt oseriöst och B) extremt oseriöst.

Det som hände var väl ett klassiskt rebound-knull. Sex with the ex på ett spa. Önskar jag visste vilket spa så jag inte behöver åka dit och få deras läskiga könssjukdomar all over my ass när jag sitter i bastun..

Tydligen är det svårt för Gynning att i efterhand erkänna att det var ett engångs, för hon är ju nämligen inte den frigjorda don't give a shit-kvinna som hon marknadsför sig som.. Tvärtom är hon en kaninkokerska av rang så hon kommer hålla hårt i honom tills han en dag lyckas vrida sig ur hennes klängiga grepp.. Visst, det blir en semster till ett glassigt ställe.. Gärna nånstans "farligt" och de kan visa pseudo-konstnärliga bilder i bloggen som antyder att de är så heta och "kära". Men faktum kvarstår; han vill inte ha henne på riktigt, så det blir nog hjärtesorg IGEN inom kort. Synd

Och förresten..jag tror alla förhållanden som är "vi mot världen" är dömda att misslyckas.

det värsta är att A-K-H får medial uppmärksamhet för återföreningen...allt från AB-EX till Se och hör..LÖPET som man inte kan undvika..
SPYSMILEY

Håller med och påpekar själv det ni andra också skriver...
Börjar likna Linda Rosing allt mer...Linda/Fadde = A-K-H/Trotzig
Desperata mediala grodor, fanstasivärld/bubbla..

Jag tror att Trotzig har bättre kontakter till bra Colombiasnö än hon..därför vill hon vara hans madrass..Same old story!!! Ha ha ha....

Hur faan är man funtad om man vill ha en Sloppy twohundred som äckel-horan Gynning som alla (?) har satt på i och utanför Stureplanseliten...
Citera
2009-10-15, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
det värsta är att A-K-H får medial uppmärksamhet för återföreningen...allt från AB-EX till Se och hör..LÖPET som man inte kan undvika..
SPYSMILEY

Håller med och påpekar själv det ni andra också skriver...
Börjar likna Linda Rosing allt mer...Linda/Fadde = A-K-H/Trotzig
Desperata mediala grodor, fanstasivärld/bubbla..

Jag tror att Trotzig har bättre kontakter till bra Colombiasnö än hon..därför vill hon vara hans madrass..Same old story!!! Ha ha ha....

Hur faan är man funtad om man vill ha en Sloppy twohundred som äckel-horan Gynning som alla (?) har satt på i och utanför Stureplanseliten...

Det var nåt som slog mig också. Nu vet jag inte alls om hon drogar, men tanken fanns där att hon vill vara med honom för de har det så fint när de knarkar tillsammans...

Jag tycker inte att hon ser särskilt bra ut, rätt så nedgången faktiskt, sliten, mager, undernärd och sjuk. Välspacklad för att dölja skavankerna.

Apropå den väninna hon nämner, Lulu Carter så går det ju knarkrykten om henne också. Nån som vet nåt mer?
Citera
2009-10-15, 22:05
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
... Men faktum kvarstår; han vill inte ha henne på riktigt, så det blir nog hjärtesorg IGEN inom kort. Synd
...
Vilket inte är så konstigt, för vem vill ha barn med någon som alla vet är en hora? På riktigt alltså...
Citera
2009-10-15, 23:02
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Apropå den väninna hon nämner, Lulu Carter så går det ju knarkrykten om henne också. Nån som vet nåt mer?

Inte konstigt alls att Gynning och Lulu Carter är väninnor precis. Både är lika desperata efter män och uppmärksamhet. Carter är som en äldre version av Gynning...

För övrigt så visade ju Carter riktiga kaninkokerska tendenser för ett tag sedan när hon hängde ut sin mans otrohetsaffärer på sin blogg. Namn på älskarinnorna och allt + väldigt osammanhängade och stört språkbruk.
Allt står verkligen inte rätt till med den kvinnan kan man säga...

Och som en händelse har nu Lulu Carter OCKSÅ tagit tillbaks sin otrogne man! Så att hon och Gynning har mycket gemensamt att tjattra kring kan man ju förstå... Herregud alltså, vilka stjärnor...
Citera
2009-10-15, 23:04
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meister02

Allt knark som Trotzig har smällt i sig måste ha dödat en del hjärnceller.

Fattar inte vad han får ut av detta. Han borde nu ses som ett rejält skämt i de kretsar han ialf tidigare har umgåtts i. En sån brud som Gynning är KNAPPAST accepterad i dessa sammanhang någon längre tid...
Citera
2009-10-15, 23:37
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Allt knark som Trotzig har smällt i sig måste ha dödat en del hjärnceller.

Fattar inte vad han får ut av detta. Han borde nu ses som ett rejält skämt i de kretsar han ialf tidigare har umgåtts i. En sån brud som Gynning är KNAPPAST accepterad i dessa sammanhang någon längre tid...
Om hon går varvet runt på festerna så får hon antagligen vara med då, men i alla mer civiliserade sammanhang är hon ju som en gris bland hermelinerna...
Citera
2009-10-16, 00:20
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Om hon går varvet runt på festerna så får hon antagligen vara med då, men i alla mer civiliserade sammanhang är hon ju som en gris bland hermelinerna...

Ja precis, och därför borde ju Trotzig veta bättre än att uppmuntra henne till ett mer långvarig förhållande.
Han hade ju trots allt chansen att dra nu...
Citera
2009-10-16, 15:21
Medlem
Idag skvallrade de lite om henne på Vakna med the voice, deras "hovreporter" tyckte just att det var patetiskt med dessa återföreningar...

Gynning skulle tydligen gästa programmet nästa vecka så då lär de väl fråga om återföreningen. Jag gissar redan nu att hon kommer stå där och säga något i stil med "jag har ju svårt att binda mig, jag är ju en så rastlös och crazy konstnärssjäl och ett förutsägbart förhållande är ju inte min grej egentligen men, är jag äntligen så kär, han är bäst och vi ska åka till Colombia på semester (drogmaraton) snart".
Citera
2009-10-16, 16:46
Medlem
Gynning i Film mot Johnny Depp!

Hon spelade mot Johnny Depp i filmen "And They Lived Happily Ever After ".
Bara en sån sak.
Hon hade även en nakenscen i den filmen, eller det var nog den rollprestation hon inte hade problem med
Citera
2009-10-16, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dobbi
Hon spelade mot Johnny Depp i filmen "And They Lived Happily Ever After ".
Bara en sån sak.
Hon hade även en nakenscen i den filmen, eller det var nog den rollprestation hon inte hade problem med

Hon spelade inte mot jonny depp, hon träffade honom inte ens. Hon visade bara tuttarna så var det bra med det.
Citera
2009-10-16, 17:22
Bannlyst
Lite om Carolinas väninna Lulu: http://www.expressen.se/noje/1.80355...m-knarklangare
Citat:
Har du gjort någon anmälan?
– Det var på gång ett tag när de var på mig och Carolina Gynning om knark som mest. Men nej. Jag är en partytjej. Men knark finns inte i min värld.

och misstänkt är hon för hon är så snygg antagligen..

Citat:
– Är man en offentlig person och sticker ut utseendemässigt och inte är den där grå musen då får man ta den sidan av medaljen, tyvärr. Och jag är en stark, självständig kvinna. Då vill vissa trycka till.
Hon fortsätter:
– Många blir provocerade av mig för att jag sticker ut. Man är ju fixad, har lite tuttar och bryr sig om sitt utseende. Det är mycket sursuggor ute i landet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in