2006-09-18, 15:53
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
vem har hennes emial?

Vad är emial för nåt?
Citera
2006-09-18, 15:59
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daddy Dajmkryzz
Vad är emial för nåt?

Email kanske.
Citera
2006-09-18, 15:59
Medlem
davidoffs avatar
sorry

email ska det va
Citera
2006-09-18, 16:13
Medlem
davidoffs avatar
jag tankte jag kunde skicka traden och be om lite kommentarer.....
Citera
2006-09-18, 16:41
Bannlyst
har enl. vissa källor hört att hon ÄLSKAR att ta den i prutten
ska visst bli helt vild av stora kukar och få den "i tvåan" om man säger så...
Citera
2006-09-18, 16:43
Medlem
Waldo.Lydeckers avatar
Jag säger som i "En fisk som heter Wanda":

"Even if you were my sister.... I'd still wanna fuck you!"

Inte för att jag är släkt med henne, men... I'd still wanna fuck her...
Citera
2006-09-18, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Jag förstår det, men Davidoff har helt rätt!
Det är jävligt onödigt att outa sig själv på det sättet då det inte är så svårt att lista ut varifrån bilderna kommer, dessutom så är det ju onödigt att bryta förtroendet om man vill bli bjuden på fest igen dvs!

Men seriöst, hur svårt kan det vara att blurra bort ALLT på bilden förutom just fröken Gynning?! Jag menar då precis allt förutom just henne. Detta kan vilken datoramatör göra hur lätt som helst på ca 5sek i vilket bildprogram som helst. Liksom måla svart över resten av bilden förutom Gynning konturer om du är så paranoid.

Nej, detta luktar bluff lång väg, och Xallo tappar i förtroende.
Citera
2006-09-18, 17:54
Medlem
Ajajajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
jag tankte jag kunde skicka traden och be om lite kommentarer.....
Hon är ju redan här! Duracell Bunny

Citera
2006-09-18, 18:00
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersonicc
Men seriöst, hur svårt kan det vara att blurra bort ALLT på bilden förutom just fröken Gynning?! Jag menar då precis allt förutom just henne. Detta kan vilken datoramatör göra hur lätt som helst på ca 5sek i vilket bildprogram som helst. Liksom måla svart över resten av bilden förutom Gynning konturer om du är så paranoid.

Nej, detta luktar bluff lång väg, och Xallo tappar i förtroende.

Vad är poängen med det? Alla här har väl sett gynning topless i string tidigare?
Citera
2006-09-18, 18:11
Medlem
davidoffs avatar
Fortroend tappar eller saknar de personer har pa FB som aldrig sjalva bidrar med skvaller eller information men som gnaller och ifragasatter allt.

Detta ar ett SKVALLER forum inte en tingsratt dar man maste ha alla data pa plats och bevisa sin oskulld. Hela poange e ju att vi ska skvallra. Sedan ska man sa klart ha belagg for det man skriver men att leverera foton eller andra bevis e klart overkurs.
Citera
2006-09-18, 19:40
Medlem
Mårten Gåss avatar
@xallo

Ja du xallo, jag har med spänning sett hur du skall klara denna sits. OM du nu umgås i de Jet set kretsar som du anger skulle du självklart inte publicera den, tycker det är konstigt att du ens nämner att du skall göra så.

Hade du publicerat, så hade vi veta att du troligen inte snackade skit, men inte var ngn riktig Jet set.

Nu när du inte publicerar, vet vi ingenting.

Anser att den tidigare kritiken du fått om att du är mytoman och att du försöker bygga på din e-penis, inte är obefogad. Att du sedan börjar kalla folk för tölp och liknande tyder på att du, om du nu är från en välbärgad familj från Lidingö måste ha attitydsproblem. Att vara den kompletta man som du försöker få oss att tro går inte ihop med ditt beteende här på FB, du söker bekräftelse och bonda med folk som håller med dig. Samtidigt som gång efter annan vill pålysa att du är en lyckad individ.

Men jag skall ge dig att du stundtals skriver intressanta inlägg, även fast du ofta är osympatisk och vill framhäva dig själv.

Ledsen för off topic.
Citera
2006-09-18, 20:00
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mårten Gås
Ja du xallo, jag har med spänning sett hur du skall klara denna sits. OM du nu umgås i de Jet set kretsar som du anger skulle du självklart inte publicera den, tycker det är konstigt att du ens nämner att du skall göra så.

Hade du publicerat, så hade vi veta att du troligen inte snackade skit, men inte var ngn riktig Jet set.

Nu när du inte publicerar, vet vi ingenting.

Anser att den tidigare kritiken du fått om att du är mytoman och att du försöker bygga på din e-penis, inte är obefogad. Att du sedan börjar kalla folk för tölp och liknande tyder på att du, om du nu är från en välbärgad familj från Lidingö måste ha attitydsproblem. Att vara den kompletta man som du försöker få oss att tro går inte ihop med ditt beteende här på FB, du söker bekräftelse och bonda med folk som håller med dig. Samtidigt som gång efter annan vill pålysa att du är en lyckad individ.

Men jag skall ge dig att du stundtals skriver intressanta inlägg, även fast du ofta är osympatisk och vill framhäva dig själv.

Ledsen för off topic.

Jag är en misslyckad bekräftelsesökande individ, inget snack om saken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in