2009-10-16, 18:54
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamub
Lite om Carolinas väninna Lulu: http://www.expressen.se/noje/1.80355...m-knarklangare

Lulu Carter är fullständigt galen, precis som Gynning. Det är min övertygelse efter att ha plågat mig själv genom att läsa lite i hennes blogg. Ett lika grandiost ego och överdriven självbild som Gynning... och det är verkligen inte lätt att nå till de nivåerna men Carter lyckas alltså med denna bedrift.

Och båda dessa kvinnor är anställda på TV4... pga samma orsaker?

Både Gynning och Carter verkar tro att de är 20 fortfarande.
Och nej, man behöver inte bli kärring för att man är 30 eller 40+ MEN man behöver inte bete sig som nån jävla fjortis heller!

Lite avslöjande läsning från Carter efter att hon kaninkokat sin man på bloggen:

Det är slut, och mitt hjärta brister.. Vår saga som började så vackert. En passion som inte går att jämföra med något.. Jag är ledsen att jag sårat Dig Piraten. Att jag "hängde" ut Dig...
Han vill aldrig mer prata med mig och aldrig förlåta.. det kan jag förstå. När kärleken är passionerad på det sätt vår var, så kan den lätt bli destruktiv... särskilt när det finns missbruksproblem inblandade. Jag kände nog att vårt förhållande var av det slaget, och att vi skulle "älska varandra till döds". Låter måhända dramatiskt och teatraliskt. Men det är min sanning.

Verkar vara samma typ av "förhållande" som Gynnings med andra ord...
Citera
2009-10-16, 19:06
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Idag skvallrade de lite om henne på Vakna med the voice, deras "hovreporter" tyckte just att det var patetiskt med dessa återföreningar...

Gynning skulle tydligen gästa programmet nästa vecka så då lär de väl fråga om återföreningen. Jag gissar redan nu att hon kommer stå där och säga något i stil med "jag har ju svårt att binda mig, jag är ju en så rastlös och crazy konstnärssjäl och ett förutsägbart förhållande är ju inte min grej egentligen men, är jag äntligen så kär, han är bäst och vi ska åka till Colombia på semester (drogmaraton) snart".

Ja, de borde sättas på första bästa plan till Colombia för att sedan aldrig få komma tillbaks igen...

Gynning har fått en massa restips av sina idiot-fans. Det sjuka är att många tycker att hon ska åka till Dubai trots att hon i sin högläsning av boken precis sagt att "hon hade checkat in på ett flott hotell i Paris, precis hemkommen från en liten tripp till Dubai och med Gucciväskan fylld med cash..."

Och vi vet alla var den cashen kommer ifrån, inte sant...?

Alla idiot-fans listen up: Gynning har varit i Dubai hur många gånger som helst och sett landet ur alla dess vinklar alltså behöver hon inte åka dit igen. Inte till rivieran heller.
Nej, Colombia får det bli.
Citera
2009-10-16, 19:30
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davidoff
For att skilja mig fran alla som gnaller om bevis sa ska jag beratta att det som gor xallos claim trovardigt ar att en av hennes vaninor som ar en kand fd programledare som jag for ovrigt haft sex (ink analt) med och som jag sa sent som i varas traffa/umgicks med i NYC sa till mig att hennes vaninna Gynning gjort exakt den typen av saker som xallo namner. Valdigt exakt sa hon ocksa att jag kunde kopa mig en helg med henne for ca 50.000 sek eller nagra valdigt fina saker sa som en nice Rolex.

Detta far ni ta at face value. Jag tanker inte verifiera detta mer men det ar en av de saker som far mig att tro pa att bilderna existerar. Dessutom sa e jag saker pa att om jag fragar Gynning om vi kan ses en helg mot viss ersattning sa kommer jag att fa JA. Ni har ingen aning om vad man kan kopa for pengar.

Som ett exempel kan jag namna att jag kopte 11 procent av en modell argentur en gang for att jag vill ha sex med en tjej som var med dar och Det funka utmark. Dessutom fick jag en hel dros andra modeller att ha sex med efer det. Jag ar fortfarande agare.

Jag kan ocksa beratta att en av de praktigaste programledarna som ni ser pa och alla har som runk fantasi traffa mig pa en blind date i en stad i Europa mot att jag lova henne att hon fick shoppa vad hon ville under helgen. Jag fick nummret av en kompis och skicka ett sms och fraga om han va intresserad. Bang sa va det klart. och jag kan lova att jag fick allt sex (ja analt) jag kunde konsumera plus hon va valdigt bra pa att snorkla kokain.

Jag kan gora denna lista superlang men detta far duga idag.

Fan vilka guldkorn det finns i den här tråden!
Citera
2009-10-16, 19:31
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld

Ja, de borde sättas på första bästa plan till Colombia för att sedan aldrig få komma tillbaks igen...

Gynning har fått en massa restips av sina idiot-fans. Det sjuka är att många tycker att hon ska åka till Dubai trots att hon i sin högläsning av boken precis sagt att "hon hade checkat in på ett flott hotell i Paris, precis hemkommen från en liten tripp till Dubai och med Gucciväskan fylld med cash..."

Och vi vet alla var den cashen kommer ifrån, inte sant...?

Alla idiot-fans listen up: Gynning har varit i Dubai hur många gånger som helst och sett landet ur alla dess vinklar alltså behöver hon inte åka dit igen. Inte till rivieran heller.
Nej, Colombia får det bli.

Sätt henne på ett jävla plan till Bangladesh, där kan hon stå i ett jävla risfält medans det spöregnar och hata sig själv.

Och eftersom man jobbar med böcker så är det oundvikligt att man har upptäckt att hon har släppt en uppföljare till Ego Girl, som heter Ego Woman (!!!).
Citera
2009-10-16, 19:39
Medlem
TröttSvensks avatar
Eftersom Frk Gynning behöver k*k minst en gång om dagen, enligt henne själv, så vem kn*llar hon nu ?
Någon som vet ?

Citera
2009-10-16, 19:42
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Sätt henne på ett jävla plan till Bangladesh, där kan hon stå i ett jävla risfält medans det spöregnar och hata sig själv.

Och eftersom man jobbar med böcker så är det oundvikligt att man har upptäckt att hon har släppt en uppföljare till Ego Girl, som heter Ego Woman (!!!).

Det sjuka är att Gynning tycker att det är en fin egenskap att vara ego. Ja, det är det kanske - om man är NARCISSIST!

Det är den här senaste boken hon har högläsningen ur på bloggen för övrigt...

Hon skriver/läser ju t o m det här med cash från Dubai men ändå fattar kidsen ingenting. Snacka om att inte kunna lägga ihop 1 och 1
Citera
2009-10-16, 19:46
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Eftersom Frk Gynning behöver k*k minst en gång om dagen, enligt henne själv, så vem kn*llar hon nu ?
Någon som vet ?

Hon har återförenats med knark-araben Trotzig.
Citera
2009-10-16, 19:58
Medlem
Lostworlds avatar
Dagens Gynning

Gynning gottar sig i hur bra det går nu... Att hon sålt sin kropp och själ verkar hon dock inte ha några som helst problem med:

(Ett tips: Läst INTE kommentarerna under ifall ni inte vill bli helt mörkrädda för "intelligensen" out there... )

Godkväll mina vänner, jag har hittat min drömlägenhet, i mitt drömområde. Den ligger precis vid min atelje! Ibland tänker jag på hur lyckligt lottad jag är, mitt liv är perfekt! Jag har en studio där jag kan måla om dagarna, förhoppningsvis snart en otroligt charmig och unik lgh mitt i stan. En man som jag älskar, jag är frisk och jag har ett jobb som alla tjejer säkert skulle vilja ha. Och jag har en familj som står vid min sida i alla lägen och sen ovanpå det så har jag en blogg som ger mig så otroligt mycket kärlek. Kan man svimma av lycka? Isåfall gör jag det nu!DONK!
http://www.gynning.net/blogg/

Snälla, det är verkligen på tiden att bitchen får sin käftsmäll av livet snart...! Så här går det alltså när korkade spån får härja fritt.

Det värsta av allt är att kommentarerna (nu kommer jag in på det ändå) menar att Gynnings "framgångar" beror på att hon GÖR RÄTT VAL I LIVET och därmed har "flow". Tankar som Gynning själv skrivit om i och med att hon nu lever utifrån "the Secret" tänket osv.
Herregud alltså...
Citera
2009-10-16, 20:42
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
...
Snälla, det är verkligen på tiden att bitchen får sin käftsmäll av livet snart...! Så här går det alltså när korkade spån får härja fritt.
...
"The higher they rise the harder they fall"...

Så du har något att se fram emot.
Citera
2009-10-16, 21:01
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
"The higher they rise the harder they fall"...

Så du har något att se fram emot.

Jag hoppas verkligen att du har rätt.

Tyvärr tycker jag att väldigt många människor kommer undan med illdåd och kan bete sig hur som helst utan konsekvenser. Medan andra plågas i livet utan att ens ha gjort något
Men det är en annan diskussion.

Som sagt, vi får hoppas...
Citera
2009-10-18, 15:28
Medlem
Citat:
Gynning gottar sig i hur bra det går nu... Att hon sålt sin kropp och själ verkar hon dock inte ha några som helst problem med:

(Ett tips: Läst INTE kommentarerna under ifall ni inte vill bli helt mörkrädda för "intelligensen" out there... )

Godkväll mina vänner, jag har hittat min drömlägenhet, i mitt drömområde. Den ligger precis vid min atelje! Ibland tänker jag på hur lyckligt lottad jag är, mitt liv är perfekt! Jag har en studio där jag kan måla om dagarna, förhoppningsvis snart en otroligt charmig och unik lgh mitt i stan. En man som jag älskar, jag är frisk och jag har ett jobb som alla tjejer säkert skulle vilja ha. Och jag har en familj som står vid min sida i alla lägen och sen ovanpå det så har jag en blogg som ger mig så otroligt mycket kärlek. Kan man svimma av lycka? Isåfall gör jag det nu!DONK!
http://www.gynning.net/blogg/

Det värsta av allt är att kommentarerna (nu kommer jag in på det ändå) menar att Gynnings "framgångar" beror på att hon GÖR RÄTT VAL I LIVET och därmed har "flow". Tankar som Gynning själv skrivit om i och med att hon nu lever utifrån "the Secret" tänket osv.
Herregud alltså...

Ja, fy fan.

Jag vägrar tro att det finns så otroligt mycket naiva människor i vårt land, Gynning måste fan skriva sina egna kommentarer? Det är klart, alla som INTE håller med henne och har ett mer sunt förhållningssätt till denna patetiska hora vågar väl inte kommentera hennes blogg eftersom hon tystar dem med att hänga ut deras adresser på bloggen. Smart om man vill undvika den obehagliga sanningen och fortsätta att odla myten om sig själv utan att verkligheten knackar på dörren.

Dagens citat "jag har ett jobb som alla tjejer säkert skulle vilja ha". Erm, tack men nej tack. Vare sig att suga kuk för pengar eller att fåna sig i TV har varit några direkta drömjobb i min värld.
Citera
2009-10-18, 15:41
Bannlyst
Kommer Gynning att göra allt för att bli med barn nu när KZ ska ha barn och Linda Rosing kläcker sitt tredje snart?

Kommer Trotzig snart att bli pappa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in