Citat:
Ursprungligen postat av takidababy
Idag skvallrade de lite om henne på Vakna med the voice, deras "hovreporter" tyckte just att det var patetiskt med dessa återföreningar...
Gynning skulle tydligen gästa programmet nästa vecka så då lär de väl fråga om återföreningen. Jag gissar redan nu att hon kommer stå där och säga något i stil med "jag har ju svårt att binda mig, jag är ju en så rastlös och crazy konstnärssjäl och ett förutsägbart förhållande är ju inte min grej egentligen men, är jag äntligen så kär, han är bäst och vi ska åka till Colombia på semester (drogmaraton) snart".
Ja, de borde sättas på första bästa plan till Colombia för att sedan aldrig få komma tillbaks igen...
Gynning har fått en massa restips av sina idiot-fans. Det sjuka är att många tycker att hon ska åka till Dubai

trots att hon i sin högläsning av boken precis sagt att "hon hade checkat in på ett flott hotell i Paris, precis hemkommen från en liten tripp till Dubai och med Gucciväskan fylld med cash..."
Och vi vet alla var den cashen kommer ifrån, inte sant...?
Alla idiot-fans listen up: Gynning har varit i Dubai hur många gånger som helst och sett landet ur alla dess vinklar

alltså behöver hon inte åka dit igen. Inte till rivieran heller.
Nej, Colombia får det bli.