• 1
  • 2
2014-03-14, 13:40
Medlem
Precis som titeln lyder; Vad föredrar ni: lockigt eller rakt hår på en tjej eller kille? Varför?

Jag menar naturligt rakt eller lockigt hår.
Citera
2014-03-14, 14:27
Medlem
Ett fint hår är ett fint hår oavsett om det är rakt eller lockigt. Saknar preferens i frågan.
Citera
2014-03-14, 14:29
Medlem
MuscleSharks avatar
Spelar egentligen ingen stor roll, men om jag får välja så föredrar jag rakt hår lite mer.
Citera
2014-03-14, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuscleShark
Spelar egentligen ingen stor roll, men om jag får välja så föredrar jag rakt hår lite mer.

+1
Citera
2014-03-14, 14:35
Medlem
Kvittar för mig vad tjejer har.
Citera
2014-03-14, 14:46
Medlem
Shadow913s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpos
Precis som titeln lyder; Vad föredrar ni: lockigt eller rakt hår på en tjej eller kille? Varför?

Jag menar naturligt rakt eller lockigt hår.

En märklig grej är att jag under en kort period i mitt liv på ca 6 mån bytte från rakt till lockigt hår och sedan tillbaka. Jag har alltid haft rakt hår före och efter det. När jag funderat på skillnaden i levnadsvanor kom jag fram till att den enda skillnaden var att jag under just den perioden käkade mycket vitaminer, i synnerhet B-vitaminer, samt omega3.

Någon som hört talas om detta förut, och vet vad det berodde på?

Tycker på nåt sätt att lockigt är coolare på mig.
Citera
2014-03-14, 15:08
Medlem
På killar, spelar inte så stor roll men lockigt är ju jäkligt charmigt. OM det ser välvårdat ut. Tunt, spretigt råttfärgat a la hemlös style är inte alls snyggt. Mörkt, tjockt, chokladbrunt med stora lockar däremot Men rakt är också helt ok
Citera
2014-03-14, 16:04
Medlem
Machinerators avatar
Vågigt på en kvinna. Oslagbart.
Citera
2014-03-14, 17:40
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Spelar ingen roll om personen ser bra ut i övrigt. Lockigt/krulligt hår kan vara snyggt om det bärs upp av rätt tjej och rakt hår kan vara lika snyggt om det sitter på rätt person. .

Nu när jag tänker efter föredrar jag nog en sötsnygg tjej med långt, mörkt lockigt hår då det är mer "ovanligt" och därmed mer attraktivt.
Citera
2014-03-14, 17:41
Bannlyst
spelar absolut ingen roll, bara det inte är negerkrull, småkrulligt, det går fett bort.
Citera
2014-03-14, 18:15
Medlem
Truchosthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
spelar absolut ingen roll, bara det inte är negerkrull, småkrulligt, det går fett bort.

Hear hear.
Citera
2014-03-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainSweatpants
Spelar ingen roll om personen ser bra ut i övrigt. Lockigt/krulligt hår kan vara snyggt om det bärs upp av rätt tjej och rakt hår kan vara lika snyggt om det sitter på rätt person. .

Nu när jag tänker efter föredrar jag nog en sötsnygg tjej med långt, mörkt lockigt hår då det är mer "ovanligt" och därmed mer attraktivt.

Om du stöter på denna tjej, hur skulle du reagera?

I wonder!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in