2014-04-03, 23:53
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qvintusgul
Internet är man inte bortskämd med i Jordanien och jag går emot min princip och svarar trollet som kastar skit åt höger o vänster om lag utan att veta ett skit, förutom hur det känns att ha Loobs lilla lem i sig.

Det finns spelare som sannolikt kommer följa Fagervall till hemmet i norrlandet, men varför bryr du dig om det? Jo för att du trollar runt och skriver en massa trams om allt och alla istället för att följa ditt Löfbergs lila. Hajj

Finns det seriöst någon i VIK: s nuvarande trupp som skulle vara attraktiv för SHL-lag? Man har i år byggt ett lag där spetsen kommer från Nordamerikaner och som jag förstått det så är man mest missnöjd med de man har nu.
2014-04-04, 00:10
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Thuresson klar för Färjestad har jag läst. . .

Var?
2014-04-04, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qvintusgul
Internet är man inte bortskämd med i Jordanien och jag går emot min princip och svarar trollet som kastar skit åt höger o vänster om lag utan att veta ett skit, förutom hur det känns att ha Loobs lilla lem i sig.

Det finns spelare som sannolikt kommer följa Fagervall till hemmet i norrlandet, men varför bryr du dig om det? Jo för att du trollar runt och skriver en massa trams om allt och alla istället för att följa ditt Löfbergs lila. Hajj

Det har varit tyst ett tag från dig ett tag nu. kan det beror på att ditt böglag tok dominerar i kvalserien
Innan var det annat ljud från dig din lilla gris.

Shawn Lalonde är tydligen klar för Färjestad enligt mrmadhawk.
Denna Canada födda kan ju knappast vara sämre än dom man har i laget nu.

I värsta fall får man sända han till soptippen Västerås Ungdom eller vad dom nu heter
2014-04-04, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Finns det seriöst någon i VIK: s nuvarande trupp som skulle vara attraktiv för SHL-lag? Man har i år byggt ett lag där spetsen kommer från Nordamerikaner och som jag förstått det så är man mest missnöjd med de man har nu.

Ja. Färjestads Tomas Hyka. Sedan är resten bara skräp.
Så tror nog Luleå ska kolla åt annat hål om man vill vara ett lag för semifinal nästa säsong.
men i BIK Karlskoga finns annars Kristofer Näslund. Han borde du känna till.
2014-04-04, 01:49
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Var?
Han postar alltid grejer "han hört". Aldrig källor till något dock.
2014-04-04, 11:51
Medlem
von_Ss avatar
Ska man behöva vara orolig för att Ryno får vara med i VM och visa upp sig för KHL-lag? Känns väl inte som att den risken är speciellt stor även om han presterar i träningsmatcherna med TK?
2014-04-04, 11:58
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Ska man behöva vara orolig för att Ryno får vara med i VM och visa upp sig för KHL-lag? Känns väl inte som att den risken är speciellt stor även om han presterar i träningsmatcherna med TK?
Han kommer nog inte med i VM, som tur är. Finns ett knippe europeiska centrar som går före, + NHL spelare.

Sen så är det ju inte ens säkert att han kan spela träningsmatcherna mot Schweiz då han ju blir pappa i dagarna, vilket känns positivt.
2014-04-04, 12:22
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Har Ryno ett utgående kontrakt?
2014-04-04, 12:27
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Har Ryno ett utgående kontrakt?

Han har kontrakt över nästa säsong men antagligen tre hundra klausuler som alla andra.
2014-04-04, 12:29
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Han har kontrakt över nästa säsong men antagligen tre hundra klausuler som alla andra.
Ja säkert mot KHL och NHL. men ni slipper ju i alla fall att Frölunda eller LHC försöker nåt.
2014-04-04, 12:45
Medlem
slirrefirres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Redo för NHL? Är det därför han får testa spel i AHL? Det är ju du själv som sagt att spelare runt 20 endast lämnar pga att de har för lite speltid, eller gäller det bara alla lag förutom Frölunda?
Fast nu har jag inte sagt det, utan jag sa att många unga spelare byter klubb för att man inte får så mycket speltid. NHL draftar dessa unga spelare vid 18år~ och då drar man alldeles för tidigt fast man inte är utvecklad.
Frölunda i år har börjat med att spela mycket unga spelare som hade fått suttit på bänken i en annan klubb, t.ex. nr 55( kommer inte ihåg namnet) en kille utan namn på tröjan får hoppa in i ett slutspel fast man låg under. Hur många klubbar hade gjort det? (Frölunda hade inte gjort det förra säsongen iallafall).

En fråga, det verkar som att du har något problem att jag hyllar Frölunda för att dom ger många unga spelare speltid, varför?
2014-04-04, 13:12
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slirrefirre
En fråga, det verkar som att du har något problem att jag hyllar Frölunda för att dom ger många unga spelare speltid, varför?
För att du har en galen hybris. Du hyllar Frölunda till skyarna för att några juniorer får speltid. Grattis till Frölunda om de börjat spela ungdomar också, de flesta andra lag har redan gjort det ett tag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in