Citat:
Det är inte Rasmus det handlar om, det handlar om att ärkerivaler inte hjälper varandra.
Blir äcklad av de som kan tänka sig hjälpa löven, då har man totalt glömt bort sin historia.
Ja det får man väl ändå hoppas. Börjar vi plötsligt heja på SAIK på matcherna bränner jag ned arenan.
Både LJ och Bert har sagt till medlemmar ur NP att de ångrar hur det blev förra gången och att vi inte ska låna ut till Löven igen. Rasmus kan antingen stanna kvar hos oss och försöka ta en plats, bryta sitt nuvarande kontrakt och gå till löven, eller bli utlånad till någon annan klubb i HA. Det är upp till honom, men lånar man ut honom till löven igen tappar jag allt förtroende för ledningen.
Blir äcklad av de som kan tänka sig hjälpa löven, då har man totalt glömt bort sin historia.
Ja det får man väl ändå hoppas. Börjar vi plötsligt heja på SAIK på matcherna bränner jag ned arenan.
Både LJ och Bert har sagt till medlemmar ur NP att de ångrar hur det blev förra gången och att vi inte ska låna ut till Löven igen. Rasmus kan antingen stanna kvar hos oss och försöka ta en plats, bryta sitt nuvarande kontrakt och gå till löven, eller bli utlånad till någon annan klubb i HA. Det är upp till honom, men lånar man ut honom till löven igen tappar jag allt förtroende för ledningen.
Kan personligen tycka att det är rätt elakt mot Personen Rasmus Edström att tillåta fansen bestämma hans framtid, kan verkligen ta död på hans karriär om han tvingas lånas ut till ettan om Björklöven är det enda laget i allsvenskan som är intresserad av att låna honom och inte har möjlighet att ta över kontraktet. Det dåliga är att fansen inte tänker så, de har bara sitt eget ego gentemot löven att tillfredsställa, och Edström har knappast råd att ensam köpa sig fri från kontraktet.
Ser man på statsen är killen knappast attraktiv ens i allsvenskan, ingen koll på han i övrigt. Så det är klart att Skellefteå kan hävda att han kan gå till vilket lag han vill förutom löven, men löven spelar i en bättre serie än ex. Piteå, och vad är då bäst för Rasmus?, kan man ju fråga "talangfabriken"..
journalisterna. Och hur kan man längta till björklöven om man spelar i Sveriges bästa lag?