Citat:
Ursprungligen postat av
€ric
Visst har vi haft mörka perioder och främst när vi värvade halva finland
Jag tittar inte endast på vilka spelare man väljer som köpelag, men att man är aktivt på väldigt många spelare med pengabuntar är en viktig del. Där fick vi höra från gozzi att de var just ni och växjö som ökade på löner rejält hos spelare som inte borde haft sådana löner. Jag utgår från att detta är sanning och därför anser jag att ni är en av de värsta.
Alla lag måste ha utlänska spelare och spelare som inte kommer från närområdet för att vara framgångsrika.
Jojo, så istället för att få skriva sagan om konungens återkomst så få skriva sagan om köpelagets återuppståndelse i och med att Tedenby lär tjäna mer pengar än Modoprodukterna Nichlas Torp och Simon Önerud tillsammans. Japp värre köpenissar än Röflunda är vi i och med att vare sig Fjanten eller Fälths konton lär klinga lika gott som Tedis. Skaiket lär ju inte betala mer till,Wwidding Zacke eller Sevc så även där är man ju mindre köpebenägna än oss.
Fast vet du vad det känns som kvittar mig lika, ty pengar i stora lass till bra pågar det vara rätt och riktigt. Hur som han har aldrig direkt varit någon poängspruta måhända han utvecklat den detaljen i Nordamerika men jag kan misstänka att de dribblingar, dragningar och bevakning han kommer dra på sig blir det som gör att de andra i hans femma blir de som pepprar in poängen.