Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Fortfarande är han inte lika bra som han var för 10-12 år sen, knappast han som ska bidra hos er.
Jag har inte direkt fått uppfattningen att han skulle ingå i förstakedjan. Är ju som sagt två namn till som skulle in. Dock som marknaden verkar vara kan jag inte se honom som en dålig värvning. Det är egentligen bara Janmark, Fjantenberg (under normala omständigheter två namn som alls som skulle sticka ut). Ridderwall, Nilhlstorp, Ersberg och Sevc som varit de stora värningarna än så länge.
Vad vet vi om Sevc, varför väljer han inte de stora slantarna, är han godhjärtad?, eller tycker de i KHL att han är slut? Iaf är han bara typ två månadar yngre än Melin.
Visst en och annan transatlant har kritat på för ett och annat lag, men vad vet man om dom, kan gå hursomhelst med dem.
Nåja, det braiga som jag tror är faktiskt att HV71 inte tappat så mycket, det är WK, Salmela och Rajala kan man egentligen inte räkna som tapp. Och att en nyrehabiliterad Kolan nästan blir som ett nyförvärv då han ju inte spelade så mycket förra säsongen, och när han varit frisk så har han ju en varit en landslagsback av hyfsad klass.