2014-07-24, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
enda anledningen till att gick dit var ju på grund av den där jävla play-in grejen. Inte ens du kan väl undgå att dom halkade in på ett bananskal i slutspelet?
Bitter över att ditt MODO tappade 4-0 mot LHC i Play-In spelet?
2014-07-24, 11:41
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
enda anledningen till att gick dit var ju på grund av den där jävla play-in grejen. Inte ens du kan väl undgå att dom halkade in på ett bananskal i slutspelet?
Halkade in? Jag vet inte det jag. Dessutom gick man vidare ifrån den första slutspelsomgången.

Det är 55 omgångar. Ingen "halkar in på ett bananskal".
2014-07-24, 11:47
Medlem
Fortfarande halkade dom in på ett bananskal tack vare den löjliga play in regeln. Vad är det ni inte fattar?
2014-07-24, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pawhlen
Bitter över att ditt MODO tappade 4-0 mot LHC i Play-In spelet?
Att vi tappade 4-0 mot LHC går inte att snacka bort det ska bara inte hända men play in regeln är ändå det största skämtet någonsin.
2014-07-24, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Bryter den åvanstående röda tråden och undrar om någon har koll på vilka lag som fortfarande ska slipa på sina truppen? Dvs kompletta laguppställningar vs ej kompletta laguppställningar.

Samtidigt som sommaren gärna få gå långsamt, vill man ju fortfarande att det ska gå fort så säsongen kan dra igång!!!

Skellefteå ska väl addera en del framåt, hörde ett antydande om att det kanske skulle in en back till, men vet inte vad det skulle vara för back, tycker backsidan ser helt okej ut nu. Det är ju just på forwardsidan som det ser tunnt ut, ska bli kul att se vad Lasse J hittar på!
2014-07-24, 16:44
Medlem
Displaceds avatar
http://www.hockeysverige.se/2014/07/24/brynas-nya-norrman-det-kanns-att-gavle-ar-en-riktig-hockeystad/

Olden känns som en bra grabb. Ska bli kul att se honom under träningsmatcherna.
2014-07-24, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
http://www.hockeysverige.se/2014/07/24/brynas-nya-norrman-det-kanns-att-gavle-ar-en-riktig-hockeystad/

Även om det är synd att han valde att inte fortsätta utvecklas i Modo så önskar jag honom lycka till. Han kan bli riktigt bra om ett par år om ni bara använder honom rätt.
2014-07-24, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced

Där har Brynäs gjort ett klipp. Knappast en toppback redan i år men den killen kommer att en bli stor stjärna, tror jag.
2014-07-24, 21:45
Medlem
Fått höra att Skellefteå har en mycket meriterad AHL spelare på gång. Ingen aning om vem det är.

Sedan undrar jag om detta är trams tråden. Någon som vet?
2014-07-24, 22:38
Medlem
B-Dawks avatar
Om något är OT så rapportera inlägget/inläggen och kommentera inte det i tråden. Vi moderatorer är inte här 24/7 och därför kan det ibland ta en stund innan saker åtgärdas.

/Mod
2014-07-24, 23:43
Medlem
Thains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Fått höra att Skellefteå har en mycket meriterad AHL spelare på gång. Ingen aning om vem det är.

Sedan undrar jag om detta är trams tråden. Någon som vet?

Min första tanke var antingen Danny Syvret .. eller möjligtvis Brendan Mikkelson.
2014-07-25, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Min första tanke var antingen Danny Syvret .. eller möjligtvis Brendan Mikkelson.
Syvret var ju förra sommarens stora drömvärvning. Nu är backsidan redan full så nu dreglas det över Abbott, Palushaj, Machacek etc.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in