2014-07-17, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Just nu är det mer än två månader sen Skellefteå spelade någon tävlingsmatch då just nu kan man inte säga ett skit.

Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Men likväl är dom generellt sett bäst i Sverige eftersom dom är regerande mästare. Är folks förmåga att första vad andra skriver verkligen så här obefintlig eller försöker ni leka experter?

Skellefteå är regerande mästare och detta kan ingen ta ifrån dem under sommarmånaderna. Förutom Skellefteå och möjligen Modo samt Djurgården, är nog de flesta lagen förhoppningsfulla så här långt inpå halva sommaren.

Jag tror nog de flesta har läsförståelse och väldigt många har också väldigt bra hockeykunskaper.
Det underlättar om det man läser är rättstavat och att ordföljden är följbar. Det brukar underlätta förståelsen i innehållet.
2014-07-17, 19:01
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Lite glädjesiffror när det gissas poäng på den där Brynässidan tycker jag nog allt. 30-40 av Olden känns väl lite att ta i? Nu har jag aldrig sett karln spela iofs men det har ju ingen annan heller

Sen kan man tydligen kräva 20-25 poäng var av Vesterholmarna och Blomqvist. Nog för att de förstnämnda säkert kan göra bra ifrån sig men har skribenten missat att när Blomqvist gjorde 26 poäng förra säsongen spelade han i princip hela tiden, även i PP? Hoppas för Brynäs skull att han inte behöver göra det där då han är tämligen ineffektiv.
Du bör nog ta det som skrivs där med en rejäl nypa salt. Men det är väl som vanligt. En massa jävla oinsatta idioter som sitter och förväntar sig det ena och det andra.

Läste t.ex i början av sommaren i kommentarsfältet på en lokaltidning här i stan om en kille som på fullt allvar menade att Kadri skulle vara en perfekt värvning för Brynäs. Han avslutade också med "kom ihåg var ni läste det först"
2014-07-17, 22:41
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Luleå Hockey ‏@LuleaHockey 2 min
Fredag 18/7 kl 10.30 är det dags för nästa #lhflive med Luleå Hockey från Coop Norrbotten Arena. Länken på hemsidan ca 10.20

Veli-Matti Savinainen? Dixon? Eller kanske någon annan.

Citat:
Zelo ‏@Zelolule 14 min
Mötte Osten på Kvantum. #lhflive 10.30 imorgon. En riktigt bra spelare ska presenteras sa han och log som Jonas Bergkvist från öra till öra.
Senast redigerad av siryessir 2014-07-17 kl. 22:53.
2014-07-18, 10:47
Medlem
Tror absolut bröderna Westerholm har kapacitet att göra upp emot 20-25 pinnar. Är trots allt offensiven som är deras styrka. Kan säkert få pp-tid. Det är deffen som är frågetecknet och deras plus/minus blir förmodligen sämre i år. Tredjelänken brukar få en hel del gratismål och klart att kapaciteten finns hos Blomqvist att göra lika många poäng som i fjol.
2014-07-18, 10:49
Medlem
Sen är det skillnad att prata kapacitet kontra vad man faktiskt tror och tippar.
2014-07-18, 10:54
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Du bör nog ta det som skrivs där med en rejäl nypa salt. Men det är väl som vanligt. En massa jävla oinsatta idioter som sitter och förväntar sig det ena och det andra.

Läste t.ex i början av sommaren i kommentarsfältet på en lokaltidning här i stan om en kille som på fullt allvar menade att Kadri skulle vara en perfekt värvning för Brynäs. Han avslutade också med "kom ihåg var ni läste det först"
Haha du kan inte vara allvarlig? Perfekt kan man väl hålla med om, men troligt? Å nej.
2014-07-18, 10:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Så om Skellefteå ligger sist hela nästa års säsong är dom ändå bäst i Sverige?
Självklart inte, bästa laget är alltid de som ligger först i tabellen förutsatt att alla lag möt varandra och att inte tabellen haltar med väldigt många matcher.
2014-07-18, 10:55
Medlem
Jag har sett Sondre Olden en hel del och med rätt förtroende har han kapacitet att bli en av Brynäs bästa i poäng = rimligtvis 30-40
2014-07-18, 11:11
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Veli-Matti Savinainen? Dixon? Eller kanske någon annan.
Dixon
2014-07-18, 11:37
Medlem
vapor21s avatar
Och där blev Växjös lagbygge klart! Teemu Laakso sist in. Är ruskigt nöjd över laget!

http://vaxjolakers.se/artikel/56057/

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4417

Edit: Klart man är nöjd med ett lag som kan mönstra det här:

Rakhshani-Johansson-Kallio
Murphy-Welch

Johnson-Rosén-Kiiskinen
Erixon-Laakso

Reddox-Lajunen-Lundh
Varakas-Lundgren

Rydahl-Josefsson-Åslin
Martinsson

Strömwall
Senast redigerad av vapor21 2014-07-18 kl. 11:52.
2014-07-18, 11:59
Medlem
Fy fan vilket välkomponerat lag de har i år, Växjö! Kräks när jag ser backuppställningen bla.

Det blir guld till Småland. Tyvärr.
2014-07-18, 12:09
Medlem
Johanboyboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dynamot
Fy fan vilket välkomponerat lag de har i år, Växjö! Kräks när jag ser backuppställningen bla.

Det blir guld till Småland. Tyvärr.
Hur kan du spy på Växjö, när alla dina inlägg handlar om Växjö?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in