2014-07-16, 22:50
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Olden är en riktigt bra spelare och det har han bevisat både i mitt Modo och i norska landslaget. Där har ni gjort ett kap.

I Modo gjorde han väl knappt en match på seniornivå? Poängmässigt har han ju inte heller levererat särskilt bra i landslaget. Jag hade inte jublat om Luleå hade tagit in honom till en andrakedja. Fast säsongen får ju visa om jag har fel, men jag tror inte att man kan räkna med 30-40 poäng.
2014-07-16, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
I Modo gjorde han väl knappt en match på seniornivå? Poängmässigt har han ju inte heller levererat särskilt bra i landslaget. Jag hade inte jublat om Luleå hade tagit in honom till en andrakedja. Fast säsongen får ju visa om jag har fel, men jag tror inte att man kan räkna med 30-40 poäng.
Njae, fast i juniorlaget har han gjort det bra tycker jag. Likväl är han en stor talang och spås en lysande framtid. Så jag hoppas ni utvecklar honom på rätt sätt.
2014-07-17, 00:25
Medlem
Om Olden spåtts en lysande framtid hade inte Toronto valt att släppa hans rättigheter häromåret och han skulle inte vara i en riktig liga för första gången vid 22 års ålder. Spännande nu efter genombrottssäsongen i Norge men vi får lugna oss.

Nyförvärven Nihlstorp och Hudacek känns som högklassiga SHL-namn med tanke på vad de gjort sist och efteråt, Tellqvist och Ersberg stabilt också även om de känns mer ovissa mest för att det var längesen man följde dessa noggrant.
2014-07-17, 03:15
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honken21
Så här borde Brynäs formera femmorna för att kunna kalla sig bäst i Sverige 2015 (enligt Brynäsfans.se) http://m.brynasfans.se/news/%237-vars%c3%a5god-tommy/
Vadfan är brynäsfans.se för jävla pajassida? Jag har inte ens hört talas om den.

Angående Olden, jag hoppas verkligen inte att någon förväntar sig något från honom den här säsongen. Nästa säsong tror jag att han kan bli bra. Har samma tankar om tvillingarna.
Senast redigerad av Illusioner 2014-07-17 kl. 03:29.
2014-07-17, 09:54
Medlem
Olden är kanske ingen poängmaskin och ärligt talat så har jag inte sett honom så mycket jag heller. Jag vet bara att han är oerhört lovande och kommer att bli en stor spelare. Så räkna inte med att han kommer göra så många poäng denna säsong, däremot så jobbar han oerhört hårt och är bra på skridskorna så på sikt så kan ni ha gjort en bra värvning. Men det gäller att ni matchar honom rätt och har tålamod.
2014-07-17, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Vadfan är brynäsfans.se för jävla pajassida? Jag har inte ens hört talas om den. :D

Angående Olden, jag hoppas verkligen inte att någon förväntar sig något från honom den här säsongen. Nästa säsong tror jag att han kan bli bra. Har samma tankar om tvillingarna.

Typ nästa sidan för Brynäsfans. Men inte lika omtyckt av motståndarfansen såklart ;-)

Tror Olden kommer överraska dom flesta redan i år. Skyhög potential.
2014-07-17, 10:03
Medlem
Bästa*
2014-07-17, 11:53
Medlem
tcfmogs avatar
Kemiingenjören Andrew Calof klar för Skellefteå.
2014-07-17, 12:06
Medlem
På isen är han inget att ha, han ska bara hjälpa oss att bli ännu bättre dopade!
//Skogsrök
2014-07-17, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atreyeri
På isen är han inget att ha, han ska bara hjälpa oss att bli ännu bättre dopade!
//Skogsrök
Alla vet ju att han bara är äckligt avundsjuk på era framgångar dom senaste åren.
2014-07-17, 18:22
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Alla vet ju att han bara är äckligt avundsjuk på era framgångar dom senaste åren.
Vem är inte? De har gjort allt rätt. Sedan gör Skogsrök det väldigt tydligt bara.
2014-07-17, 18:27
Medlem
von_Ss avatar
Lite glädjesiffror när det gissas poäng på den där Brynässidan tycker jag nog allt. 30-40 av Olden känns väl lite att ta i? Nu har jag aldrig sett karln spela iofs men det har ju ingen annan heller

Sen kan man tydligen kräva 20-25 poäng var av Vesterholmarna och Blomqvist. Nog för att de förstnämnda säkert kan göra bra ifrån sig men har skribenten missat att när Blomqvist gjorde 26 poäng förra säsongen spelade han i princip hela tiden, även i PP? Hoppas för Brynäs skull att han inte behöver göra det där då han är tämligen ineffektiv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in