Har snusat i 3 år och nu är det dags att sluta. Jag har totalt fått två prillor idag fast har ju rökt några cigg också.
Morgondagen vill jag inte se ens. Anledningen till att jag slutar är främst det med ekonomin, inte lätt att va student och ha en utgift på cirkus 1000 kronor i månaden..

At the moment sitter jag inne med en prilla som jag har haft inne i 7 timmar nu, endast för att ha något under läppen. Tänker ta en tepåse och skyffla upp sedan

Återkommer om några dagar och berättar hur det har gått!
*Känner redan hur bitter och sur jag är utan snus*