Citat:
Ursprungligen postat av
Aegishjalmr
Påståendet att Putin skulle ha ljugit är DITT och det är vad du misslyckats med att belägga. Men dina kollegor på ljugarbänken har också misslyckats med det tidigare så du behöver inte gråta alltför mycket. Ryssland hade full rätt enligt FN-stadgar och ingångna avtal att ha militär trupp på Krim. Utöver det tog Duman officiellt beslut om att intervenera på Krim om nödvändigt. Nu behövdes inge större åthävor utan allt gick lugnt tillväga och Krimborna fick säga sitt i en folkomröstning.
Ja läser du inte länkarna kan du ju kosta på dig att påstå det. Putins förnekanden om involvering på Krim o Donbas är närmast värlsdberömda. I fallet Krim kom erkännandet långt senare.
Och har du inte lyckats ta till dig att jag sa att rysk militär fick vistas inom sina basområden på Krim men
inte utanför, det var reglerat i basavtalet. En självklar avtalsbestämmelse.
Nu lägger jag för min del ner den här diskussionen eftersom
det enda du klarar av är att påstå att precis allt som Putin o Ryssland gör/gjort är korrekt o lagligt o alla påståenden om motsatsen är lögner, alldeles oavsett länkar till bevis (som naturligtvis också de är lögn o anti-ryskpropaganda).
Torftigt, Aegishjalmr.