Citat:
Ursprungligen postat av
fintnir
Efter att Malin Lernfelt och Expressen hängde ut Erik, så har man nu börjat trakassera honom i sitt hem, med hembesök exakt som med Jim Olsson. Riktigt vidrigt. Bra att Erik konfronterar och ifrågasätter reporterhyenorna dock!
https://www.youtube.com/watch?v=ybgwV2Y2vRc
Stå på dig Erik och tack för ditt engagemang för Sverige och svenskarna, vi är många som är tacksamma för ditt jobb!
Här kan vi alla se hur journalistjävlarna jobbar. De kan helt enkelt inte agera på någon annat sätt.
Vilket satans lömskt värdelöst pack de är allihop.
Tycker Fabian bemötte detta så jävla bra! Själv hade jag antagligen gett den korkade journalistjäveln en näve rakt i ansiktet. Vilket värdelös idiot till "journalist". Helt kass.
Fabian: Exakt så här menar jag att det ska göras. Hela tiden dokumentera vad de gör med dig och din familj så att de framstår i all sin nakna uselhet. Fy fan. Finns inte en chans att de kan få några sympatier med detta.
Lägg märke till kommentarerna på you-tube. Inte en jävel är positiv till journalistsvinet och Expressen. Helvete vad folk verkar arga. Det är verkligen media mot folket nu. (Snart kommer givetvis journalisten Mina Dennert skicka sin tantarmé i jagärhär till kommentarsfältet men just nu ser vi en tydlig spegelbild av vad det svenska folket tycker).
Fabian: Stå på dig för fan. Riktigt bra jobbat. Skitbra retorik att fråga efter Mattssons adress, den kunde inte journalistapan sticka hål på. Snyggt. Man kunde höra att du var lite besvärad men jag tycker ändå du skötte dig grymt snyggt. Snart blir du ännu mer van och slipad.
Media är rädda för dig nu, riktigt rädda. Jävla DDR-fasoner att trakassera folk i sina hem!
Det svenska folket måste en gång för alla lära sig att journalisten inte är en vän utan en fiende.
Gammelmedia kommer inte att vinna den här gången.