Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-02, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fintnir
Efter att Malin Lernfelt och Expressen hängde ut Erik, så har man nu börjat trakassera honom i sitt hem, med hembesök exakt som med Jim Olsson. Riktigt vidrigt. Bra att Erik konfronterar och ifrågasätter reporterhyenorna dock!

https://www.youtube.com/watch?v=ybgwV2Y2vRc

Stå på dig Erik och tack för ditt engagemang för Sverige och svenskarna, vi är många som är tacksamma för ditt jobb!

Ja, jag är förvånad över att Expressen skickade hem en reporter till Fabian. Jag trodde inte det fanns ett sånt nyhetsintresse av personen Fabian.
Ska bli intressant att se om Expressen vill/kan motivera att hänga ut Fabian om Fabian inte vill bli uthängd eller om de avstår från att publicera.
Expressen kanske ser ett större sammanhang som de kan använda som motivering.
Citera
2017-03-02, 14:38
Medlem
EarlTurners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Nåja, varför då tigga pengar till granskning sverige. Inte för att jag missunnar folk att få betalt men jag vill veta vem som betalar. Ryssarna har ju gjort sig kända för att sätta igång liknande trollverksamhet.

Det är ingen som betalar, utöver vissa privatpersoner som vill stödja ett bra projekt. Arbetet utförs ideellt och på fritiden, precis som hos de flesta andra systemkritiska mediaprojekt.

Att "ryssen" skulle vara inblandad i allting överallt hela tiden är ju bara löjeväckande trams. I verkligheten så finns det ju såvitt jag känner till inga bevis, och inte heller några indikationer, som tyder på rysk inblandning i några systemkritiska projekt någonstans i Västeuropa eller i Nordamerika. Om det ändå vore så väl att system- och regimkritiska aktörer och organisationer kunde få stöd från stater som Ryssland, Kina och Iran! Tyvärr är det inte så.
Citera
2017-03-02, 14:42
Medlem
EarlTurners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Diamant Salihu. Kriminell vapenhandlare precis som bossen Mattsson.

Alban med kontakter bland andra kriminella albaner. Denne alban skulle för Expressens räkning visa hur "lätt" det är för "vem som helst" att köpa ett vapen på stan. För en vanlig skötsam svensk är det inte alls lätt utan tvärtom väldigt svårt att köpa illegala skjutvapen på stan. För en alban som känner andra albaner så är det inga problem, eftersom albaner är en extremt brottsaktiv och brottsbenägen folkgrupp.
Citera
2017-03-02, 15:44
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fintnir
Efter att Malin Lernfelt och Expressen hängde ut Erik, så har man nu börjat trakassera honom i sitt hem, med hembesök exakt som med Jim Olsson. Riktigt vidrigt. Bra att Erik konfronterar och ifrågasätter reporterhyenorna dock!

https://www.youtube.com/watch?v=ybgwV2Y2vRc

Stå på dig Erik och tack för ditt engagemang för Sverige och svenskarna, vi är många som är tacksamma för ditt jobb!

Här kan vi alla se hur journalistjävlarna jobbar. De kan helt enkelt inte agera på någon annat sätt.

Vilket satans lömskt värdelöst pack de är allihop.

Tycker Fabian bemötte detta så jävla bra! Själv hade jag antagligen gett den korkade journalistjäveln en näve rakt i ansiktet. Vilket värdelös idiot till "journalist". Helt kass.

Fabian: Exakt så här menar jag att det ska göras. Hela tiden dokumentera vad de gör med dig och din familj så att de framstår i all sin nakna uselhet. Fy fan. Finns inte en chans att de kan få några sympatier med detta.

Lägg märke till kommentarerna på you-tube. Inte en jävel är positiv till journalistsvinet och Expressen. Helvete vad folk verkar arga. Det är verkligen media mot folket nu. (Snart kommer givetvis journalisten Mina Dennert skicka sin tantarmé i jagärhär till kommentarsfältet men just nu ser vi en tydlig spegelbild av vad det svenska folket tycker).

Fabian: Stå på dig för fan. Riktigt bra jobbat. Skitbra retorik att fråga efter Mattssons adress, den kunde inte journalistapan sticka hål på. Snyggt. Man kunde höra att du var lite besvärad men jag tycker ändå du skötte dig grymt snyggt. Snart blir du ännu mer van och slipad.

Media är rädda för dig nu, riktigt rädda. Jävla DDR-fasoner att trakassera folk i sina hem!

Det svenska folket måste en gång för alla lära sig att journalisten inte är en vän utan en fiende.

Gammelmedia kommer inte att vinna den här gången.
Senast redigerad av Nordanvindarna 2017-03-02 kl. 15:47.
Citera
2017-03-02, 16:25
Medlem
Självklart kommer journalister från alla tidningar att jobba ihop nu, då de anser att de har en gemensam fiende. Jag förutspådde ju att Fabian skulle få hembesök men jag trodde att det skulle vara Baas som skulle komma för att sedan publicera "Nättrollens ansikte" eller något i sin tvivelaktiga blaska. Man kan se att journalisten tänker "Karma" och att "Nu är det vi som ställer frågor". Nu vill de nog göra allt för att hitta även Johans identitet.
Citera
2017-03-02, 16:47
Medlem
Att inte Fabian reagerar på att både IRM och Salihu maniskt tilltalar honom med "Fabian" hela tiden. Uppenbar härskarteknik.
Citera
2017-03-02, 16:54
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbeteochbostad
Att inte Fabian reagerar på att både IRM och Salihu maniskt tilltalar honom med "Fabian" hela tiden. Uppenbar härskarteknik.

Det är så här journalistjävlarna jobbar.

Nu är det karaktärsmord som gäller.

Men vi tittar noggrant på och följer detta. Hittills så skulle jag säga att Fabian leder överlägset.

Nu kommer de att börja rota i hans ekonomi och familjeförhållanden för att se om de kan hitta något att sätta på löpsedlarna. Avskyvärda as.

Intressant att journalistsvinet från Expressen är kriminell (dömd för vapenbrott).
Citera
2017-03-02, 17:04
Medlem
Erik tar hand om journalistäcklet riktig bra. När GS ringer expressen ska dom på möte eller vägrar svara för det mesta. Fram med Tomas Mattsons adress så alternativmedia kan gå dit för intervjuer.
Citera
2017-03-02, 17:11
Medlem
Jag kan tänka mig att den där Malin kände sig som Annika Bengtsson från Marklunds böcker, när hon gjorde det "stora Scoopet" att avslöja Fabian. Hon blev väl småpilsk av det.
Citera
2017-03-02, 17:23
Medlem
Antagonist88s avatar
Har Jude-Expressen publicerat en artikel om detta smaklösa uthängningsförsök?
Citera
2017-03-02, 17:31
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antagonist88
Har Jude-Expressen publicerat en artikel om detta smaklösa uthängningsförsök?

Säkert självgod löpsedel i morgon.
Citera
2017-03-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exponerad
Jo jag vet hur dåligt mycket av vården fungerar, men också att massor av det fungerar bra.
Därför är det bra att vården granskas. Men det kan mycket väl göras med öppna kort som i vanlig media. Karolikssa institutet är väl ett lysande exempel på vad vanlig hederlig journalistik kan åstadkomma. Normalt behövs inga hemliga smygbandade samtal även om expressen lät sin medicinreporter städa på sjukhus för att kolla renheten.
http://www.expressen.se/nyheter/dalig-stadning-pa-sjukhus-kostar-liv/
Expressen har också en annan serie med avslöjanden av brister i vården
http://www.expressen.se/gt/anna-29-sveks-av-varden---nu-ar-hon-dod/

Det verkar som om Expressen behövs.

Nu ska jag förklara för dig varför GS behövs.

Jag svarade tidigare men det svaret raderades då det ansågs OT. Även om du konkret tagit upp vården så kommer jag att uttrycka mig generellt för att hålla mig inom tråden – alltså det som GS sysslar med.

Jag känner mycket väl till de artiklar som du länkar till. Jag har också haft kontakt med de aktuella journalisterna i samband med publiceringarna. Liksom många andra journalister.

Problemet är att de ”granskningar” som görs i MSM alltför ofta aldrig når ORSAKEN till problemen. Det kritiska frågorna ställs aldrig. De ansvariga får lätta frågor och det ställs inga följdfrågor.

Medierna ställer enkla frågor och visar några tragiska fall. Men de riktigt brännande frågorna bryr man sig inte om. På så sätt rullar det på år efter år. Medierna och etablissemanget tycks ha en tyst överenskommelse: hit men inte längre. Därför behövs aktörer som GS – de som frågar VARFÖR något inte fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in