• 1
  • 2
2014-03-05, 22:05
Medlem
Tja. Har spelat ett tag p Finans hos BET365.
Nu har dom satt ngon slags sprr dr jag inte kan satsa mer n ca: 50 kr, ven om jag skulle vilja satsa 500 kr s gr det inte.

Anledningen r att jag har vunnit ca: 14 000kr p 2 dagar och dem tycker att mitt konto frblir oekonomisk, och de har inget svar nr sprren tas bort.

Har detta hnt ngon annan? Finns Det likanande sidor som BET365 Finans (enkelt att anvnda) dr jag kan spela p Finans?

Personligen s tycker jag att det r jvligt orttvis mot deras kunder! Gr man plus s r man inte vlkommen, frlorar man s frsker dom locka dit folk med bonusar fr att de ska spela bort sina pengar...r s jvla frbannad. Har bilder p konservationen mellan mig och deras ckliga chatt om det skulle behvas..!!
Citera
2014-03-05, 22:11
Medlem
Kan du frklara nr dom lurar dig? Du har ju bara blivit limiterad.
Citera
2014-03-05, 22:11
Medlem
r ingen hemlighet att spelbolag limiterar folk som gr fr mycket plus
Citera
2014-03-05, 22:19
Alla spelbolag har den instlningen att en kund som vinner r ingen lnsam kund, den kunden vill de fr allt i vrlden slippa.
Citera
2014-03-05, 22:26
Medlem
Limiterad, d anser jag mig som lurad. En jvla massa reklam kom spela bonus hit dit, stll dig frgan varfr du inte spelar p vrldens strsta betting site och bla bla..Inte fan limiterar dom stackars mnniskor som r spelmissbrukare som bara mata in pengar utan att f vinst ngonsin.

Jvligt ltt att ta emot pengar men svrt att bli av med..Finns det n seris sida dr man kan dra in pengar utan att bli limiterad?????? Hur kan dessa sorts bolag f finnas???
Citera
2014-03-05, 22:33
Medlem
RuleBritannias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royalthing
Limiterad, d anser jag mig som lurad. En jvla massa reklam kom spela bonus hit dit, stll dig frgan varfr du inte spelar p vrldens strsta betting site och bla bla..Inte fan limiterar dom stackars mnniskor som r spelmissbrukare som bara mata in pengar utan att f vinst ngonsin.

Jvligt ltt att ta emot pengar men svrt att bli av med..Finns det n seris sida dr man kan dra in pengar utan att bli limiterad?????? Hur kan dessa sorts bolag f finnas???

Fr att vi lever i en marknadsekonomi.

Spelbolag har precis samma ml som andra bolag, att gra s mycket vinst som mjligt. Frlorar de pengar p att erbjuda dig tjnster vill de givetvis inte ha kvar dig som kund. Huruvida det skulle vara moraliskt riktigt eller inte r en annan frga.

Att du har blivit lurad stmmer vl inte helt och hllet heller, du har ju trots allt inte blivit bestulen p ngonting om reglerna finns definitivt nedskrivna i det avtal du godknde nr du blev medlem. De har ingen skyldighet att erbjuda dig sina tjnster.

Tyvrr ingen freteelse som r begrnsad endast bet365, utan de flesta spelbolag har liknande restriktionsregler.
Senast redigerad av RuleBritannia 2014-03-05 kl. 22:35.
Citera
2014-03-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royalthing

P betfairs spelbrs blir du inte limiterad eftersom du spelar mot andra spelare och inte mot bolaget. Ganska sker p att man kan spela p finans dr.
Citera
2014-03-05, 23:53
Medlem
De flesta spelbolag hller p med den hr skiten de vill givetvis inte ha kunder som de frlorar pengar p utan de vill endast ha spelmissbrukare som frlorar hela tiden.
Citera
2014-03-07, 14:06
Medlem
Detta r ett vanligt problem d man snabbt blir limiterad om man r en vinnande spelare. Ett tips r att istllet spela p en site dr man inte spelar emot bookien utan emot andra spelare, dr blir du aldrig limiterad, som betfair t.ex.
Citera
2014-03-07, 14:12
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerowl
Detta r ett vanligt problem d man snabbt blir limiterad om man r en vinnande spelare. Ett tips r att istllet spela p en site dr man inte spelar emot bookien utan emot andra spelare, dr blir du aldrig limiterad, som betfair t.ex.

Fast drriskerar du istllet premium charges.
Citera
2014-03-24, 12:08
Medlem
bullet^s avatar
Dom gr vad dom vill, vill dom limitera dig s limiterar dom dig.
byt spelbolag istllet fr att gra en larvig trd.
Citera
2014-03-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Fast drriskerar du istllet premium charges.

Som kompenseras med hgre odds, spelar sjlv finansiella spel p betfair, hyfsad likviditet
p FTSE 20 minuters index
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in