• 1
  • 2
2014-03-05, 22:05
Medlem
Tja. Har spelat ett tag på Finans hos BET365.
Nu har dom satt någon slags spärr där jag inte kan satsa mer än ca: 50 kr, även om jag skulle vilja satsa 500 kr så går det inte.

Anledningen är att jag har vunnit ca: 14 000kr på 2 dagar och dem tycker att mitt konto förblir oekonomisk, och de har inget svar när spärren tas bort.

Har detta hänt någon annan? Finns Det likanande sidor som BET365 Finans (enkelt att använda) där jag kan spela på Finans?

Personligen så tycker jag att det är jävligt orättvis mot deras kunder! Går man plus så är man inte välkommen, förlorar man så försöker dom locka dit folk med bonusar för att de ska spela bort sina pengar...Är så jävla förbannad. Har bilder på konservationen mellan mig och deras äckliga chatt om det skulle behövas..!!
Citera
2014-03-05, 22:11
Medlem
Kan du förklara när dom lurar dig? Du har ju bara blivit limiterad.
Citera
2014-03-05, 22:11
Medlem
Är ingen hemlighet att spelbolag limiterar folk som går för mycket plus
Citera
2014-03-05, 22:19
Alla spelbolag har den instälningen att en kund som vinner är ingen lönsam kund, den kunden vill de för allt i världen slippa.
Citera
2014-03-05, 22:26
Medlem
Limiterad, då anser jag mig som lurad. En jävla massa reklam kom å spela bonus hit å dit, ställ dig frågan varför du inte spelar på världens största betting site och bla bla..Inte fan limiterar dom stackars människor som är spelmissbrukare som bara mata in pengar utan att få vinst någonsin.

Jävligt lätt att ta emot pengar men svårt att bli av med..Finns det nå seriös sida där man kan dra in pengar utan att bli limiterad?????? Hur kan dessa sorts bolag få finnas???
Citera
2014-03-05, 22:33
Medlem
RuleBritannias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Royalthing
Limiterad, då anser jag mig som lurad. En jävla massa reklam kom å spela bonus hit å dit, ställ dig frågan varför du inte spelar på världens största betting site och bla bla..Inte fan limiterar dom stackars människor som är spelmissbrukare som bara mata in pengar utan att få vinst någonsin.

Jävligt lätt att ta emot pengar men svårt att bli av med..Finns det nå seriös sida där man kan dra in pengar utan att bli limiterad?????? Hur kan dessa sorts bolag få finnas???

För att vi lever i en marknadsekonomi.

Spelbolag har precis samma mål som andra bolag, att göra så mycket vinst som möjligt. Förlorar de pengar på att erbjuda dig tjänster vill de givetvis inte ha kvar dig som kund. Huruvida det skulle vara moraliskt riktigt eller inte är en annan fråga.

Att du har blivit lurad stämmer väl inte helt och hållet heller, du har ju trots allt inte blivit bestulen på någonting om reglerna finns definitivt nedskrivna i det avtal du godkände när du blev medlem. De har ingen skyldighet att erbjuda dig sina tjänster.

Tyvärr ingen företeelse som är begränsad endast bet365, utan de flesta spelbolag har liknande restriktionsregler.
Senast redigerad av RuleBritannia 2014-03-05 kl. 22:35.
Citera
2014-03-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royalthing

På betfairs spelbörs blir du inte limiterad eftersom du spelar mot andra spelare och inte mot bolaget. Ganska säker på att man kan spela på finans där.
Citera
2014-03-05, 23:53
Medlem
De flesta spelbolag håller på med den här skiten de vill givetvis inte ha kunder som de förlorar pengar på utan de vill endast ha spelmissbrukare som förlorar hela tiden.
Citera
2014-03-07, 14:06
Medlem
Detta är ett vanligt problem då man snabbt blir limiterad om man är en vinnande spelare. Ett tips är att istället spela på en site där man inte spelar emot bookien utan emot andra spelare, där blir du aldrig limiterad, som betfair t.ex.
Citera
2014-03-07, 14:12
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pokerowl
Detta är ett vanligt problem då man snabbt blir limiterad om man är en vinnande spelare. Ett tips är att istället spela på en site där man inte spelar emot bookien utan emot andra spelare, där blir du aldrig limiterad, som betfair t.ex.

Fast därriskerar du istället premium charges.
Citera
2014-03-24, 12:08
Medlem
bullet^s avatar
Dom gör vad dom vill, vill dom limitera dig så limiterar dom dig.
byt spelbolag istället för att göra en larvig tråd.
Citera
2014-03-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Fast därriskerar du istället premium charges.

Som kompenseras med högre odds, spelar själv finansiella spel på betfair, hyfsad likviditet
på FTSE 20 minuters index
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in