Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-04, 23:02
  #1
Medlem
Jag har en attraktion till äldre kvinnor, men har inte riktigt funnit vägen till att träffa dem på ett naturligt sätt.
Klassisk kvinlighet och stil är vad jag attraheras av. Elegant, dräkt/kjol, högklackat osv...
Gärna stilfull och med klass samt med social status.
Någon som känner till mötesplats (Skåne), eller nätforum där jag kan finna mitt karma?
Citera
2014-03-05, 00:59
  #2
Medlem
Vargtasks avatar
Hej!

Jag har egentligen ingenting att tillföra, men jag är nyfiken på varför du dras till det? Jag var själv lite intresserad av det tidigare. Fick ett tillfälle och gjorde slag i sak
Hon var en betydligt äldre kvinna (jag 23 hon 42) och jag kan lova dig att det var det tråkigaste sexet jag varit med om. Hon visste bara om en ställning (missionären), torr, slapp både i kropp och vagina samt extremt dålig andedräkt. Jag led mig verkligen igenom den akten!
Jag hade visionen om en vacker erfaren kvinna (hon såg bra ut med kläderna på) men den dog i samma ögonblick vi kysstes..

Jag vet inte hur gammal du är men jag råder dig, tänk om! Dom är inte så vackra och eleganta som dom ser ut. Åldern tar ut sin rätt på ALLA!
Citera
2014-03-05, 22:30
  #3
Medlem
Lite tunnt med tips. Fördelar/nackdelar med 50+?
Har snöat in på en kvinna på jobbet. Skitsnygg, i mina ögon sexig, kring 52, singel sedan flera år, hon attraherar verkligen mig, och man kan ju alltid fantisera om hur sugen hon borde vara efter år som ensamstående.
Brukar skoja och charma lite med henne, men jag vet inte om hon inte tror att jag är intresserad, eller om hon är gammeldags uppfostrad och pryd, men det går lite trögt
Hade iallafall gärna tagit en vinare och gett mig in i närkontakt med denna donna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback